Останнім часом набуло поширення таке нове поняття як «промокод» (англ. promotion code – промокод, рекламний код). Щось новеньке, швидко зібравше купу прихильників і користувачів. Історія появи промокодів починається ще за часів, коли не було інтернету, а отже і онлайн-шопінгу. Існує припущення, що популярними промоди зробила компанія «Coca-Cola», що пропонувала додаткові знижки на товари своїм покупцям.

Промокод – комбінація символів, котра надає певні бонуси покупцям. Це може бути взагалі секретне слово, що дозволить отримати знижку на Ваше замовлення в інтер-нет-магазинах. Здається, чудова можливість зекономити. Переконайтеся на власному досвіді використавши промокод цитрус на этой странице.
Аби продвинути напій було спеціально розроблено незвичну рекламну кампанію. Суть кампанії полягала у тому, що всім охочим роздавали купони з правом на отримання безкоштовної склянки з газованим напоєм. Така пропозиція викликала надзвичайний інтерес у людей, що хотіли задарма спробувати напій.
Коли було досягнуто мети розрекламувати товар, компанія почала створювати ідею бренду із залученям преси. Тепер у газетах і журналах можна бути знайти і вирізати купони. Так, було розповсюджено близько восьми мільярдів пляшок кока-коли. Напій заполонив серця і шлунки американців. Як результат, компанія отримала величезну базу клієнтів. Покупці ж отримували бонуси на придбання товарів.
З часом на цю технологію поклали око інші виробники і продавці. Поступово ця ідея розповсюдження купонів почала поширюватися і дещо трансформуватися. Одна з ідей була такою: охочий отримати знижку або подарунок мав заповнити анкетку і відпра-вити її виробнику. Взамін клієнт отримував промокод на товари, а компанія – лояльного покупця.
На відміну від поширених зараз купонів, промо-коди не потребують ніяких додат-кових витрат. Така форма заохочення покупців дуже популярна в категорії товарів широ-кого вжитку. До речі, у Сполучених Штатах майже половина продажів в звичайних мага-зинах здійснюється з використанням промо-кодів. У нас така система знижок більш розповсюджена в інтернет-магазинах, але поступово переходить і в офлайн простір.
Найпоширеніші категорії, в яких можна отримати знижки за промо-кодом – це бронювання квитків, готелів, купівля одягу, косметики та парфумів. Цей перелік постійно поповнюється новими категоріями.
Знайти промо-коди можна на спеціальних сайтах (просто загугліть). Застосовувати бонуси доволі просто. Коли оформлюєте замовлення в інтернет-магазині, у корзині можна помітити спеціальне поле, куди вводять комбінацію букв або цифр. Знижку видно одразу – сума замовлення стає меншою. Миттєвий результат.
Промо-коди, зазвичай, безкоштовні. Знайти їх та активувати дуже просто. Ті, хто вперше хоче скористатися такими бонусами, можуть заплутатись, у зв’язку з величезною кількістю інформації про використаття кодів. Більшість онлайн-покупців вже давно знайомі з промо-кодами та купонами на зниж-ки, і частенько економлять завдяки цьому. Вони знають де їх шукати, як використовувати, що робити аби отримати максимальну вигоду і так далі…