Логотип видання 'Хрещатик'

images
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама  | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
images
Новини
  images
12 травня 2008 року, понедiлок  №81 (3297) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS   |    |    |    |    |    |    |    |    |    
images
images
полоса
images
images
Общество
images    
images
images
images
images 09/11/2017 10:28 версия для печати   просмотров 37271

Платіть менше – отримуйте більше


images

Останнім часом набуло поширення таке нове поняття як «промокод» (англ. promotion code – промокод, рекламний код). Щось новеньке, швидко зібравше купу прихильників і користувачів. Історія появи промокодів починається ще за часів, коли не було інтернету, а отже і онлайн-шопінгу. Існує припущення, що популярними промоди зробила компанія «Coca-Cola», що пропонувала додаткові знижки на товари своїм покупцям.

Промокод – комбінація символів, котра надає певні бонуси покупцям. Це може бути взагалі секретне слово, що дозволить отримати знижку на Ваше замовлення в інтер-нет-магазинах. Здається, чудова можливість зекономити. Переконайтеся на власному досвіді використавши промокод цитрус на этой странице.

Аби продвинути напій було спеціально розроблено незвичну рекламну кампанію. Суть кампанії полягала у тому, що всім охочим роздавали купони з правом на отримання безкоштовної склянки з газованим напоєм. Така пропозиція викликала надзвичайний інтерес у людей, що хотіли задарма спробувати напій.

Коли було досягнуто мети розрекламувати товар, компанія почала створювати ідею бренду із залученям преси. Тепер у газетах і журналах можна бути знайти і вирізати купони. Так, було розповсюджено близько восьми мільярдів пляшок кока-коли. Напій заполонив серця і шлунки американців. Як результат, компанія отримала величезну базу клієнтів. Покупці ж отримували бонуси на придбання товарів.

З часом на цю технологію поклали око інші виробники і продавці. Поступово ця ідея розповсюдження купонів почала поширюватися і дещо трансформуватися. Одна з ідей була такою: охочий отримати знижку або подарунок мав заповнити анкетку і відпра-вити її виробнику. Взамін клієнт отримував промокод на товари, а компанія – лояльного покупця.

На відміну від поширених зараз купонів, промо-коди не потребують ніяких додат-кових витрат. Така форма заохочення покупців дуже популярна в категорії товарів широ-кого вжитку. До речі, у Сполучених Штатах майже половина продажів в звичайних мага-зинах здійснюється з використанням промо-кодів. У нас така система знижок більш розповсюджена в інтернет-магазинах, але поступово переходить і в офлайн простір.

Найпоширеніші категорії, в яких можна отримати знижки за промо-кодом – це бронювання квитків, готелів, купівля одягу, косметики та парфумів. Цей перелік постійно поповнюється новими категоріями.

Знайти промо-коди можна на спеціальних сайтах (просто загугліть). Застосовувати бонуси доволі просто. Коли оформлюєте замовлення в інтернет-магазині, у корзині можна помітити спеціальне поле, куди вводять комбінацію букв або цифр. Знижку видно одразу – сума замовлення стає меншою. Миттєвий результат.

Промо-коди, зазвичай, безкоштовні. Знайти їх та активувати дуже просто. Ті, хто вперше хоче скористатися такими бонусами, можуть заплутатись, у зв’язку з величезною кількістю інформації про використаття кодів. Більшість онлайн-покупців вже давно знайомі з промо-кодами та купонами на зниж-ки, і частенько економлять завдяки цьому. Вони знають де їх шукати, як використовувати, що робити аби отримати максимальну вигоду і так далі…
полоса
images
images
images
images
Новости по теме:
images  
images
images
images
images
08:43 | Безкоштовне кіно просто неба.
images
images
21:13 | Кияни замовляють їжу через Інтернет.
images
images
12:19 | Как выбрать полотенцесушитель?.
images
images
09:12 | Детские рюкзаки по видам и факторы выбора.
images
images
15:22 | Відкрити власну справу вже зараз. Перші кроки.
images
images
13:42 | Випускний 2019. Трендові туфлі та аксесуари.
images
images
12:29 | Диссертация на заказ в Киеве недорого.
images
images
19:47 | Стартап, що принесе Вам гроші.
images
images
20:42 | Скандинавська мода.
images
images
17:48 | Барбер… що?.
images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |