images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images НОВОСТИ
новини українською новости на русском
10:43 |  Чому варто носити годинник на зап’ясті?

новости RSS  |  все новости
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2017 Бюджет міста Києва на 2017 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 17 лютого 2012 року, п'ятниця  №23 (4043) images
images
полоса
images
images
Київ діловий
images  
images
images
images
17/02/2012



images
Автовласникам заливають “літній” дизель Десять з двадцяти столичних АЗС продають пальне, що не відповідає температурному режиму
images

Столичні АЗС виявилися не готовими до морозів нижче 20-ти градусів. Авто з дизельними двигунами заправляли “літнім” пальним або таким, що не витримує 25-градусного морозу. “Арктичне” пальне, що витримує до —40, виявилося дефіцитом, тож дизельні двигуни замерзали “на ходу”. Фахівці радять водіям користуватися послугами перевірених АЗС і вимагати документи, що засвідчують морозостійкість пального.

Під час сильних морозів з вини постачальників пального і безпосередньо автозаправних станцій, значна кількість автовласників країни не змогла завести свої автівки, які працюють на дизелі. Про це на основі власних досліджень заявляє автомобільний соціальний портал AutoVisio. “На українських АЗС не вистачило “зимового” дизельного пального, адже на такі низькі температури трейдери не розраховували — думали, що “проскочимо”, а виявилось навпаки”,— заявив керівник громадського руху AutoVisio Віталій Чеховський.

Дизельні авто “змерзли”


Дослідження, проведені порталом, базувалися на двох основних показниках: температура застигання та вміст сірки у пальному. У зимовий час вони стають особливо важливими. Оптимальне відношення цих двох параметрів (плюс відповідність стандарту за усіма іншими критеріями) є запорукою якісного дизпалива.


Як виявилося, у столиці якісного палива лише половина. Віталій Чеховський зазначив, що 50 % (з двадцяти) перевірених АЗС продавали дизельне пальне, що не відповідає ДСТУ. Він пояснив, що за стандартами в Україні діє 2 типи дизельного пального. Один з них відповідає нормам 1999 року. “Дизпаливо стандарту 1999 року працює при температурі не нижче 20 градусів морозу, а стандарт ДП підвищеної якості дозволяє працювати двигуну при температурах до мінус 40 градусів”.

За словами пана Чеховського, ситуацію ускладнило й те, що на АЗС можуть свідомо залити пальне, не розраховане на низьку температуру. Зауважимо, що вітчизняне законодавство цього робити не забороняє, воно лише рекомендує автозаправним станціям під час холодів продавати клієнтам морозостійкий дизель.

З усіх перевірених АЗС, тест з температури застигання не пройшла тільки одна столична заправка — “НПС”. У неї цей показник дорівнює —17 градусів. Найчистіше “зимове” дизпаливо портал AutoVisio знайшов на АЗС “ОККО”. Сірки в ньому міститься рекордно мало — 9 мг / кг, що вписується у рамки екологічного стандарту “Євро-5”. У інших дизпаливах, перевірених AutoVisio, частка сірки перевищує 10-міліграмовий рівень.


Аби уникнути ситуації, коли вам намагаються залити в бак “літнє” дизельне пальне, фахівці радять прискіпливіше допитуватися про якість солярки у працівників АЗС і вимагати документи, які можуть підтвердити його морозостійкість. Водночас експерти відзначають, що навіть документи в деяких випадках не застрахують від підробок, якими наповнений вітчизняний ринок нафтопродуктів.

“Практика свідчить, що дешевий продукт високою якістю не відзначається. Тому краще довіряти перевіреним маркам і тим компаніям, яким не вигідно втрачати свій імідж”,— порадив директор консалтингової групи А95 Сергій Куюн.

Тим часом водії, які залили “літнє” дизельне пальне за наднизької температури (в основному далекобійники та водії мікроавтобусів), могли зазнати збитків у розмірі від однієї тисячі гривень до 50-ти, та й навіть більше. Відшкодувати такі витрати, навіть через суд, їм навряд чи вдасться.


Зіставляючи результати цього дослідження з попередніми, проведеними AutoVisio, як у Києві, так і в інших містах України, можна помітити, що ситуація з якістю дизельного пального в державі набагато краща, ніж з бензином. “На наш погляд, однією з основних причин такого різнобою є те, що на державному рівні вимоги до якості ДП сьогодні більш суворі. Зокрема бензин обкладається у нас за уніфікованими ставками акцизного збору, а дизпаливо — за диференційованими, в залежності від вмісту в ньому сірки. Простіше кажучи, на ДП зараз існує чотири різні ставки акцизу, і чим нижче відсоток сірки в продукті, тим менше податку сплачує його продавець”,— інформує AutoVisio.

Зазначимо, що у відсотковому співвідношенні дизель займає на АЗС України лише 30 % від усього обсягу пального. Більшою мірою його використовує громадський транспорт та великогабаритні машини. Лише близько 10 % легковиків мають дизельні двигуни. Натомість в європейських країнах ситуація інакша — 70 % авто працюють саме на солярці. Цей вид пального довів свою економічність та екологічність. Навіть автомобілі найвищого класу зараз випускають з орієнтуванням на дизель.

Сергій Куюн пов’язує відсутність в Україні широкого ринку таких машин саме з неякісним дизельним пальним. “Дилери не ризикують привозити сюди автівки на дизельному двигуні, щоб не втратити репутації. Погодьтеся, непросто пояснити клієнту, що в несправності його дорогої покупки винне вітчизняне паливо”,— сказав Сергій Куюн.

Бензин може подорожчати навесні


Навесні в Україні може дещо подорожчати бензин. Про це зазначив директор консалтингової групи А95 Сергій Куюн. За його словами, останнім часом вартість нафти на світовому ринку наближається до позначки 120 доларів США за барель. Якщо тенденція планомірного подорожчання нафти зберігатиметься, навесні український бензин має піднятися в ціні.

Разом з тим пан Куюн дає й оптимістичний прогноз: “За моїми підрахунками, про одинадцять гривень за літр говорити поки зарано. Це буде можливо лише тоді, коли ціна на нафту сягне 125 доларів США за барель та протримається на такому рівні щонайменше місяць. Лише така ситуація підштовхне ціни до позначки 11 гривень за літр бензину”.

Нагадаємо, впродовж останніх 4-5 місяців ціна на пальне в Україні залишається стабільною. Однак підвищення світової ціни на нафту вже за місяць може спровокувати корекцію цін в бік підвищення

Марина ЧОРНА “Хрещатик”

прочитало 4113 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
17/02/2012 | Рішення Київради.
images
images
17/02/2012 | Розпорядження КМДА.
images
images
17/02/2012 | Авто забиратимуть за борги. ДАІ дозволили конфісковувати машини в осіб, що мають заборгованість за кредит, квартплату або аліменти
images
images
17/02/2012 | Букмекерські контори можуть легалізувати до Євро-2012.
images
images
17/02/2012 | Українці обирають позашляховики.
images
images
17/02/2012 | Населення продовжує скуповувати валюту.
images
images
17/02/2012 | На незаконно підняті тарифи за ЖКП можна скаржитись.
images
images
17/02/2012 | Промвиробництво зросло на 2 %.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.4694 sec