21 лютого 2012 року, вiвторок  №24 (4044) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
09:44 |  Оригинальные композиции с подарочными наборами

новости RSS  |  все новости
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
Київ діловий
images  
images
images
images
21/02/2012      надрукуватипрочитало 4479 человек  

images
Максим КУШНІР: “Минулого року “Оболонь” виробила 121,3 мільйонів декалітрів напоїв”
images

У новій рубриці “Зроблено в Києві” “Хрещатик” презентує корпорацію “Оболонь”, яка є найбільшим виробником напоїв в Україні. У світовому масштабі за обсягами виробництва пива підприємство утримує 28-му позицію! Виробник презентує товарну марку української столиці у сорока країнах на п’яти континентах. Про досягнення і плани “Хрещатику” розповів заступник директора з маркетингу корпорації “Оболонь” Максим Кушнір.

— Оцініть, будь ласка, тенденції розвитку на вітчизняному ринку напоїв.
— Закономірно, що поліпшення економіки і надзвичайно спекотне літо позитивно підтримують продажі напоїв. Однак минулого року ці фактори не спостерігалися. Та варто відмітити, що більшість учасників на ринку змогли витримати кризу. Що стосується корпорації “Оболонь”, то, за підсумками 2011 року, “Оболонь” є найбільшим виробником напоїв в Україні. Загалом підприємство виробило у минулому році 121,3 млн декалітрів напоїв: пива, води, лимонадів, слабоалкогольних напоїв.

Підтвердженням того, що українська корпорація “Оболонь” є значним гравцем на світовому ринку пива, є її входження до списку 40 найбільших пивоварних концернів світу — “Оболонь” займає 28 місце в рейтингу за обсягами виробництва пива.

— Яка продукція, окрім пива, просувається під маркою вашого заводу?
— Ми працюємо на чотирьох продуктових ринках — виробництво пива, води, слабоалкогольних і безалкогольних напоїв. Вітчизняний ринок за показниками рівня споживання на душу населення поступово наближається до середньоєвропейських нормативів, але й досі він ще є нижчим. Так, в Україні споживання пива на душу населення складає 58 л на рік, в той час коли середньоєвропейський рівень споживання цього напою становить близько 70 літрів на рік на душу населення, при цьому варто зазначити, що в багатьох високорозвинених країнах споживання пива доходить до 100-150 літрів на рік. Рівень споживання бутильованої води в Україні складає 41 л на людину на рік, що на 58 % нижче середньоєвропейського рівня.

— Розкажіть про підсумки роботи підприємства у 2011-му році.
— Минулого року ринки напоїв в Україні не показували позитивної динаміки розвитку через ряд несприятливих факторів: зростання податків, зростання цін на сировину, зменшення купівельної спроможності населення, не дуже спекотливий літній сезон. Тому в пивній галузі, що є основною для АТ “Оболонь”, спостерігалось певне скорочення виробництва.

Та попри негативні тенденції на ринку, “Оболонь” залишається найбільшим виробником напоїв в Україні, конкуруючи із міжнародними корпораціями. Загалом у 2011 році виготовлено 121,3 млн декалітрів різних напоїв.

Основним ринком збуту для корпорації залишається Україна. Але експортна програма продовжує розвиватись. “Оболонь”, займаючи 80 % експорту пива з України, залишається беззаперечним лідером. В минулому році нам вдалося розширити географію експорту. Корпорація здійснила перші поставки пива до Китаю, в Швейцарію та Ісландію. Загалом корпорація експортує свою продукцію до чотирьох десятків країн на п’яти континентах.

— Ви згадали про вихід вашої продукції на китайський ринок, що є найбільшим у світі. Як там зустріли продукт української столиці?
— Так, китайський ринок пива є найбільшим у світі, але водночас і одним із найменш насичених. Середньостатистичний мешканець Китаю у минулому році випив 35 літрів пива, українець — 58 л, а німець — 107 л. Позитивно, що ринок пива у КНР знаходиться в активній стадії формування, що є сприятливою умовою для подальшого налагодження експортної програми корпорації “Оболонь”.

— В яких магазинах Китаю можна побачити на полицях київське пиво і скільки воно там коштує?
— Продукція торгової марки “Оболонь” буде представлена у роздрібній мережі магазинів Wal-Mart, готелях та ресторанах у найбільших містах Китаю. Середня вартість 0,5 літра оболонського пива у магазині становитиме від 20 юанів ($ 3,14 ).

— Відомо, що до створення вашого підприємства були залучені провідні чеські експерти. Що пов’язує сьогодні “Оболонь” з цією країною: експорт в Чехію чи випуск власного пива за чеськими рецептами?
— Так, свого часу до створення київської пивоварні “Оболонь” були залучені чеські пивовари. Саме завдяки їх рекомендаціям ми зосередили своє виробництво біля джерела артезіанської води, що є основою наших напоїв і пива, а також вагомою конкурентною перевагою. Пиво торгової марки “Оболонь” є на ринку Чехії, має там стабільний попит і свого споживача. Крім того, в 2011 році ми вивели на вітчизняний ринок новий преміальний сорт пива — Zlata Praha, створеного за класичними технологіями чеського пивоваріння.

— Які ще нові напої вийшли на ринок минулого року, і чого очікувати у 2012-му?
— У 2011 році корпорація “Оболонь” розпочала випуск британського пивного бренду Carling, а також ТМ Zlata Praha та преміального пива “Exclusive” в лінійці ТМ “Оболонь”. Ми провели глобальне оновлення ТМ “Оболонь”, яка займає лідируючі позиції у середньому сегменті. Утричі скоротили термін зберігання основної позиції “Оболонь Світле” із 180 до 60 діб. Як результат, ми перейшли на “коротку” логістику, щоб споживач пив тільки свіже пиво, також оновили його смак та дизайн упаковки.


В лінійці ТМ “Живчик” з’явився новий напій — “Живчик зі смаком вишні”, газований та без газу, останній завдяки відсутності вуглекислоти можна вживати дітям молодшого віку. У відповідь на нову тенденцію ринку корпорація вивела дві позиції слабогазованої мінеральної води ТМ “Прозора” та ТМ “Оболонська”. Крім цього, ми розширили свою присутність, вийшовши на ринок кулерної води з новою торговою маркою “Аквабаланс”.


В цьому році корпорація традиційно презентуватиме свої новинки, але про них споживачі дізнаються згодом

Спілкувалася Марина ЧОРНА, “Хрещатик”
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
21/02/2012 | Рішення Київради.
images
images
21/02/2012 | Розпорядження КМДА.
images
images
21/02/2012 | На ринку з’явився “мобільний” гаманець. Компанія WebMoney запровадила технологію, що дозволяє розраховуватися off-line
images
images
21/02/2012 | Акції “Дніпрообленерго” готують до продажу.
images
images
21/02/2012 | Інвестори цікавляться аграрним ринком.
images
images
21/02/2012 | Україна підпише договір про судноплавство з Італією.
images
images
21/02/2012 | Товарообіг вперше перевищив $171 млрд.
images
images
21/02/2012 | Євро на міжбанку йде вгору 20 лютого торги доларом США на міжбанківському валютному ринку відкрились в діапазоні.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |