images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images НОВОСТИ
новини українською новости на русском
13:35 |  Как выбрать агроволокно
17:20 |  З чиєї тарілки їсте ви?
16:16 |  Тимчасове і вічне. Мода і cтиль.
13:06 |  Хліб-завжди актуально
09:49 |  Клуб вулкан - досягни мети

новости RSS  |  все новости
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2017 Бюджет міста Києва на 2017 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 24 лютого 2012 року, п'ятниця  №27 (4047) images
images
полоса
images
images
Київ діловий
images  
images
images
images
24/02/2012



images
Рейтинги банків за медійним резонансом Минулого року в ЗМІ найчастіше згадувались Ощадбанк, Укрсоцбанк та Райффайзен Банк Аваль
images

Абсолютним лідером з якісних та кількісних показників резонансу минулого року став державний Ощадбанк. Експерти називають результат прогнозованим, оскільки і сам банк активно працював зі ЗМІ, і мав певний “інформаційний бонус” з боку контролюючих державних структур. Не менш цінними є близькі до лідера позиції Укрсоцбанку, Райффайзен Банку Аваль, Сбербанку Росії, ВТБ Банку, банку Хрещатик та Приватбанку, які також показали високий результат.

“Вершки” банківської галузі

Компанія “NOKs fishes” оприлюднила результати дослідження українських банків за їх присутністю у засобах масової інформації. Рейтинг “МедіаВершки” базується на аналізі кількісних та якісних характеристик розповсюдженої інформації про банківські установи. “Цей проект об’єднує групи великих банків та є хорошою нагодою як оцінити, так і виокремити найцікавіших гравців банківського ринку в українських ЗМІ”,— зазначив директор компанії “NOKs fishes” Олег Кононенко.

Автори розробки взяли до уваги інформацію практично про всі банки, що були згадані в українських медіа. У процесі аналізу багато з них “відсіялося”, решта — стали “вершками” проекту.

Абсолютним лідером з якісних та кількісних показників резонансу минулого року став державний Ощадбанк. Експерти кажуть, що цей результат прогнозований з кількох причин. Банк активно працював зі ЗМІ, найбільше це було помітно в сегменті просування продуктів та сервісів банку. Крім того, автори рейтингу зазначають, що дана фінансова установа мала певні інформаційні преференції з боку контролюючих органів. Йдеться насамперед про новини, що стосувалися кадрових ротацій, переведення вкладників Родовід Банку в Ощадбанк, дебати навколо можливого роздержавлення банку тощо. Не менш рейтинговими є близькі до лідера позиції Укрсоцбанку, Райффайзен Банку Аваль, Сбербанку Росії, ВТБ Банку, банку Хрещатик, ПУМБу та Приватбанку, які також показали високий медіа-результат у минулому році.

“Особливістю інформаційної представленості стали висока активність спікерів, особливо першої особи банку, значна кількість згадувань в друкованих ЗМІ та інформаційних агентствах”, — прокоментувала “Хрещатику” загальні результати рейтингу керівник аналітичного департаменту досліджень банківського ринку дослідницької компанії “NOKs fishes” Світлана Старенчук.

 
 

Престиж за рахунок продуктів та послуг


Фахівці “NOKs fishes” виокремили номінації, що характеризують представленість досліджуваної групи банків у розрізі основних тем ринку. Йдеться про репутаційні (іміджеві) характеристики, в рамках яких визначалися лідери, а саме: “Бізнес”, “Продукти та послуги”, “Маркетинг”, “Зовнішні комунікації” та “Внутрішні комунікації”.

Результати дослідження виявили, що тематичні блоки, які користувались найбільшою популярністю у банкірів протягом минулого року, — це “Продукти та послуги” (49 % загальної кількості згадувань досліджуваних банків у ЗМІ) і “Зовнішні комунікації” (28 %). Зростання згадувань банків в межах тематичного блоку “Продукти та послуги” відбувалось за рахунок зменшення згадувань в межах тем блоків “Бізнес” та “Зовнішні комунікації”.

В іміджевому блоці “Продукти та послуги” лідери розмістилися в такій послідовності: на першому місці — Укрсоцбанк (7, 69 % від загальної кількості згадувань усіх досліджуваних банків), за ним — Ощадбанк (6,86 %), на третій позиції — ВТБ Банк (5,59 %), на четвертій — Райффайзен Банк Аваль (5,42 %), п’ятірку завершує Укрексімбанк (5,02%). За словами Світлани Старенчук, Укрсоцбанк став першим в розрізі блоку “Продукти та послуги” завдяки присутності в оглядах іпотечного та автокредитування, ринку депозитів, а також коментарів та прогнозів аналітиків відносно банківських послуг.

Тематичний інформаційний блок “Зовнішні комунікації” має наступних лідерів: Ощадбанк (10,79 % від загальної кількості згадувань усіх досліджуваних банків), Укрексімбанк (6,39 %), Родовід Банк (6,32 %), ПриватБанк (5,80 %), Райффайзен Банк Аваль (4,77 %).

Найактивніші спікери банків


Рейтингове дослідження банків засвідчило, що найбільш популярні теми в середині іміджевих блоків, це “Послуги для корпоративних клієнтів”, “Публічні конфлікти”, “Послуги для середнього та малого бізнесу”, “Соціальні проекти, меценатство” та “Акції”.

Зокрема соціальні меседжі найактивніше посилають українцям Сбербанк Росії (21,28 % від загальної кількості згадувань усіх досліджуваних банків), ПриватБанк (13,88 %), Банк Хрещатик (8,26 %), Райффайзен Банк Аваль (7,26 %), Надра Банк (5,98 %).

Експерти переконані, що лідируючі позиції Сбербанку Росії в соціальній темі пов’язані з кількома важливими подіями минулого року. Сбербанк Росії спільно з Посольством Російської Федерації та Представництвом Росспівробітництва в Україні відкрив програмно-технічний комплекс “Мультисервісне інформаційно-освітнє середовище” навчального закладу “Віртуальна школа” та запустив програму з навчання фінансової грамотності школярів від 6 до 9 років “Все про банк: від А до Я”,— прокоментувала Світлана Старенчук.

Експерти зазначають, що у формуванні фінансовою установою іміджевої моделі значну роль відіграє голова правління банку. Серед таких лідерів на українському банківському ринку — голова правління Сбербанку Росії Ігор Юшко, голова правління Укрсоцбанку Борис Тимонькін та голова правління Ощадбанку Сергій Подрезов. Приміром, частка згадок голови Правління Сбербанку Росії Ігоря Юшка займає 15 % загальної кількості згадування банку у ЗМІ, аналогічний показник у Бориса Тимонькіна складає 10%.

Професійна команда банківських спікерів — необхідна умова успішної реалізації іміджевої стратегії банків, впевнені експерти. Серед банків, які мають успішно працюючий пул спікерів, помітні VAB Банк, ВТБ Банк (Україна), Укрексімбанк, Промінвестбанк. У минулому році банки вводили нових експертів у публічне середовище, але їх цитованість ЗМІ поки що суттєво менша порівняно з тими експертами, які почали це робити два-три роки тому

Марина ЧОРНА “Хрещатик”. Фото Вікторії САПАТОЇ

прочитало 3916 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
24/02/2012 | Рішення Київради.
images
images
24/02/2012 | Розпорядження КМДА.
images
images
24/02/2012 | Пропозиція робочої сили зростає. Урядом готується законопроект про стимулювання створення нових робочих місць
images
images
23/02/2012 | Держава виплатила $59,6 млн за євробондами.
images
images
24/02/2012 | Оголошено конкурси на розподіл сланцевого газу.
images
images
24/02/2012 | Термомодернізацію будинків оцінюють у 150 млрд грн.
images
images
24/02/2012 | Підприємців зобов’язали реєструвати продукти, що містять ГМО.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.4505 sec