Логотип видання 'Хрещатик'

images
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама  | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
images
Новини
  images
29 лютого 2012 року, середа  №29 (4049) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS   |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
Мегаполіс
images  
images
images
images
29/02/2012      надрукуватипрочитало 2923 человек  

images
Олександр Попов: "До Дня Києва ми отримаємо Андріївський узвіз, яким буде приємно прогулятись і іноземцям, і киянам"
images

У програмі "Столиця" на телеканалі "Київ" голова КМДА Олександр Попов відповів на запитання киян. Він розповів про плани щодо створення муніципальної міліції, виведення ринку таксомоторних перевезень з тіні та про реконструкцію Андріївського узвозу.

— Інспектори ГУ контролю за благоустроєм щоденно наглядають за належним прибиранням міста від бурульок. Впродовж минулого тижня порушникам вручено сотні попереджувальних приписів та складено десятки протоколів. Чи можна вважати, що проблему розуміють і відповідні служби, і кияни, а якщо ні, то що потрібно робити для її вирішення?
— Зазначу, що ця проблема є простою тільки на перший погляд. Через погодні умови, що склалися, майже всі покрівлі будинків були з бурульками або зі сніговим наростами, які могли при падінні нанести шкоду киянам. Безумовно, ми задіяли ті сили, які у нас були — і техніку, і альпіністів, і представників МНС. Проте обсяг робіт був настільки великим, що ми не встигли зробити все одразу у стислий термін. Зараз ситуація виправилась. Та, на мою думку, не тільки комунальні служби мають цим займатись. У місті чимало приватних власників будівель, і з ними ми мали найбільше проблем, адже вони не звикли слідкувати за своїм майном і приймати рішення щодо прибирання за власною ініціативою і власними ресурсами. Нагадаю, що місто має договори, підписані ще влітку, з тими, хто має вирішувати проблему бурульок, і приватні власники мають виконувати умови цих угод.
Ця проблема є загальноміською. І на наступну зиму нам необхідно підготувати киян щодо виникнення подібних ситуацій. Інша справа — широкомасштабна підготовка. Потрібно більше техніки, більше людей, які можуть виконувати такі роботи, адже на покрівлю ми можемо направити або альпініста, або людину, яка пройшла стажування і має певні засоби техніки безпеки. На наступний сезон необхідно обов’язково врахувати проблемні місця, які ми виявили цього року. Можливо, вивчити світовий досвід використання технічних засобів, які унеможливлюють наростання льоду. Інша актуальна, хоча й непомітна на перший погляд проблема — це тала вода. Для вирішення цього питання також необхідні сучасні технології та техніка. На жаль, для цього постійно не вистачає необхідного фінансового ресурсу. Цього року ми маємо придбати обладнання і більш ефективно боротися з опадами і снігом. Робота ж з очистки зливостоків міста триває вже місяць.

— Перша в Україні розв’язка без перетину потоків транспорту готова на 70 %. Біля моста Патона проклали перший тунель. Наскільки подібні розв’язки поліпшать рух на київських дорогах?
— Вони, безумовно, покращать ситуацію. Люди, які переїжджають з правого берега на лівий і навпаки, вже це відчувають, адже відкрився новий міст. А дві вузькі ділянки дійсно стримували рух на цьому відрізку шляху. Звичайно, що закінчення будівництва дасть позитивний результат. Але на моє глибоке переконання, ми повинні реалізувати в найближчі роки проект будівництва у Києві підземних тунелів. Зараз відпрацьовуються інвестиційні проекти, які пропонуватимуться можливим партнерам. А щодо транспортної розв’язки біля мосту Патона, то основна її частина експлуатуватиметься вже з середини березня.

— Дописувачів з мережі Інтернет цікавить, чому останнім часом незадовільно працює громадський транспорт?
— Так, певні збої у роботі транспорту є, але це лише тимчасові незручності. За 10 днів ми введемо в експлуатацію 100 одиниць нового рухомого складу — автобусів і тролейбусів. Тож стабільний рух громадського транспорту буде поновлений, причому, з інтервалами руху набагато меншими, ніж вони є сьогодні. Ми поставили перед собою завдання: зробити громадський транспорт більш доступним, комфортним і придатним для людей з особливими потребами в масштабах усього міста — і ми його обов’язково виконаємо. Загалом, цього року планується ввести в експлуатацію 400 одиниць нового транспорту.

— Чи має намір влада спільно з ДАІ боротися з водіями, які паркують свої авто на газонах?
— На мою думку, забезпечити вирішення цього питання методами тотального контролю неможливо. ДАІ ж після скорочення чисельності її співробітників в основному працює над профілактикою правопорушень на дорогах, а структурні підрозділи КМДА не можуть вирішувати це питання, адже наші співробітники не мають права складати протоколи. Тому ініціатива, яку я маю намір реалізувати у найближчому майбутньому, — це створення муніципальної міліції, яка, крім завдань дотримання громадського порядку, виконуватиме функцію з наведення порядку з паркуванням автомобілів і на вулицях міста, і всередині мікрорайонів. На мою думку, після обговорення цього проекту з мешканцями столиці він має запрацювати з наступного року і дозволить нам вирішувати всі наявні та складні питання силами новоствореної структури.

— У Києві триває облаштування Андріївського узвозу. Вже замінено інженерні комунікації, потім викладатимуть нову бруківку, далі — оновлюватимуть фасади. Чи встигнуть провести реконструкцію до Дня Києва?
— Встигнуть. Реконструкція узвозу за проектом розрахована на 22 місяці, ми впораємось за 6-7. Ми вже навчились працювати у досить швидкому темпі, з відповідним якісним показником. Проводиться реконструкція 26 будинків, робиться покрівля, декоративна підсвітка, триває ремонт сходів, фасадів, повертається стара бруківка. До Дня Києва ми отримаємо Андріївський узвіз, яким буде приємно прогулятись і іноземцям, і киянам. Після цього на узвозі ми організуємо роботу вже традиційних майстрів — художників, а також організуємо проведення традиційних музичних заходів у вихідні. Тобто зробимо усе можливе, щоб Андріївський узвіз відродився.

— У Києві створять якісне таксі. Місто збирається легалізувати приватні перевезення у столиці. Понад 90 % перевізників працюють у тіні. Ви уявляєте, з яким опором вам доведеться зустрітися, аби вивести цей ринок з тіні?
— Насправді, це не найбільший тіньовий ринок, який ми виводимо, але я і сам, відверто кажучи, не очікував таких цифр. Самі ж перевізники кажуть, що понад 90 % з них сьогодні працює фактично нелегально. Дуже важливим є питання поповнення бюджету при виведенні з тіньових схем ринку таксі, та я впевнений, що ми з цим впораємося. Адже для нас головне — безпека людини, яка сідає в таксі. Пасажир вірить, що водій на високому професійному рівні його довезе, та інколи зустрічаються таксі, яким по 20 років, яке вже не для кожного підходить і в особистому використанні. І такого не повинно бути. Нам потрібен сучасний безпечний транспорт та водій, який має всі відповідні дозволи і пройшов медичне обстеження. Мені дуже приємно, що самі перевізники готові до активної співпраці на чесних, державницьких позиціях. Зараз опрацьовується остаточний варіант бачення, як вирішити ці проблеми. В Києві повинні їздити таксі нові, відповідної форми, абсолютно безпечні, щоб кияни та гості столиці були задоволені рівнем сервісу.

— Підприємцям ТОВ "Левадія-Груп", торговельні точки яких підлягають знесенню, пропонують йти торгувати на інші місця, зокрема й на ринок "Юність", що неподалік. Нагадаємо, днями комунальники, виконуючи припис прокуратури, розпочали демонтаж МАФів, але припинили це робити через появу документа про реєстрацію підприємства у БТІ. Як ця ситуація має, на вашу думку, вирішитися?
— На мою думку, це явний факт корупції. Я попросив відразу правоохоронні органи, щоб вони зайнялись цим питанням. А воно, підкреслюю, є для нас принциповим. Одна справа, коли комусь не подобається або заважає якесь підприємство, і зовсім інша, коли йдеться про життя сотень людей, які там і торгують, і приходять купувати. Над цим торговим майданчиком нависає лінія електропередач, чого робити категорично не можна. Більш того, кіоски розміщені над комунікаціями, а це у випадку аварії унеможливить доступ аварійних бригад до прориву. Тож ми з подібним миритися не станемо і обов’язково доведемо цю справу до кінця, назвемо прізвища людей, які підтримали реалізацію цього проекту, і покажемо, що так робити не можна. Тому зараз наша пропозиція до підприємців така — перейти на інші місця і там торгувати.

— Дитячому будинку сімейного типу родини Ярових — 5 років. У великій сім’ї виховується 8 дітей. Влада Києва наголошує, що вже за кілька років сиріт у столиці не буде. У місті розробили відповідну програму, яка дасть сімейне тепло кожному малюкові, який його потребує. Якою мірою, на вашу думку, необхідно підтримувати такі будинки фінансово?
— Перш за все хотів би подякувати всім тим родинам, що приймають рішення про виховування дітей, які потребують сімейної атмосфери. У масштабах Києва ця програма обійдеться приблизно в 40 млн гривень. Тому, я думаю, що виділення по 10 мільйонів протягом 4 років — абсолютно доступна для столиці за розміром ціна вирішення цієї проблеми. Але результат буде безцінним, адже діти отримають родину, перспективу і будуть задоволені тим, що вони є членами нашого суспільства

 

Підготував Олександр ХАРЬКО, "Хрещатик". Фото Бориса КОРПУСЕНКА
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
29/02/2012 | Столичні архітектори вестимуть діалог з громадськістю. Киянам пропонують долучитися до обговорення питання збереження дніпровських островів
images
images
29/02/2012 | У Деснянській РДА відбулося засідання Громадської ради.
images
images
29/02/2012 | У Святошинській РДА пройшло засідання робочої комісії з питань координації дій щодо попередження насильства в сім’ї.
images
images
29/02/2012 | На честь ювілею композитора Антоніо Карлоса Жобіма дарничани організували концерт.
images
images
29/02/2012 | "Мистецька палітра Шевченківського району".
images
images
29/02/2012 | У п’ятницю голова Шевченківської РДА проведе "гарячу телефонну лінію".
images
images
29/02/2012 | У парку "Відрадний" провели зиму.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |