7 березня 2012 року, середа  №33 (4053) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
11:06 |  Запасні ключі спростять ваше життя
14:27 |  Газовый котел. Выбор. Установка. Эксплуатация.

новости RSS  |  все новости
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    
images
images
полоса
images
images
Общество
images    
images
images
images
images 09/11/2017 10:28 версия для печати   просмотров 19076

Платіть менше – отримуйте більше


images

Останнім часом набуло поширення таке нове поняття як «промокод» (англ. promotion code – промокод, рекламний код). Щось новеньке, швидко зібравше купу прихильників і користувачів. Історія появи промокодів починається ще за часів, коли не було інтернету, а отже і онлайн-шопінгу. Існує припущення, що популярними промоди зробила компанія «Coca-Cola», що пропонувала додаткові знижки на товари своїм покупцям.

Промокод – комбінація символів, котра надає певні бонуси покупцям. Це може бути взагалі секретне слово, що дозволить отримати знижку на Ваше замовлення в інтер-нет-магазинах. Здається, чудова можливість зекономити. Переконайтеся на власному досвіді використавши промокод цитрус на этой странице.

Аби продвинути напій було спеціально розроблено незвичну рекламну кампанію. Суть кампанії полягала у тому, що всім охочим роздавали купони з правом на отримання безкоштовної склянки з газованим напоєм. Така пропозиція викликала надзвичайний інтерес у людей, що хотіли задарма спробувати напій.

Коли було досягнуто мети розрекламувати товар, компанія почала створювати ідею бренду із залученям преси. Тепер у газетах і журналах можна бути знайти і вирізати купони. Так, було розповсюджено близько восьми мільярдів пляшок кока-коли. Напій заполонив серця і шлунки американців. Як результат, компанія отримала величезну базу клієнтів. Покупці ж отримували бонуси на придбання товарів.

З часом на цю технологію поклали око інші виробники і продавці. Поступово ця ідея розповсюдження купонів почала поширюватися і дещо трансформуватися. Одна з ідей була такою: охочий отримати знижку або подарунок мав заповнити анкетку і відпра-вити її виробнику. Взамін клієнт отримував промокод на товари, а компанія – лояльного покупця.

На відміну від поширених зараз купонів, промо-коди не потребують ніяких додат-кових витрат. Така форма заохочення покупців дуже популярна в категорії товарів широ-кого вжитку. До речі, у Сполучених Штатах майже половина продажів в звичайних мага-зинах здійснюється з використанням промо-кодів. У нас така система знижок більш розповсюджена в інтернет-магазинах, але поступово переходить і в офлайн простір.

Найпоширеніші категорії, в яких можна отримати знижки за промо-кодом – це бронювання квитків, готелів, купівля одягу, косметики та парфумів. Цей перелік постійно поповнюється новими категоріями.

Знайти промо-коди можна на спеціальних сайтах (просто загугліть). Застосовувати бонуси доволі просто. Коли оформлюєте замовлення в інтернет-магазині, у корзині можна помітити спеціальне поле, куди вводять комбінацію букв або цифр. Знижку видно одразу – сума замовлення стає меншою. Миттєвий результат.

Промо-коди, зазвичай, безкоштовні. Знайти їх та активувати дуже просто. Ті, хто вперше хоче скористатися такими бонусами, можуть заплутатись, у зв’язку з величезною кількістю інформації про використаття кодів. Більшість онлайн-покупців вже давно знайомі з промо-кодами та купонами на зниж-ки, і частенько економлять завдяки цьому. Вони знають де їх шукати, як використовувати, що робити аби отримати максимальну вигоду і так далі…
полоса
images
images
images
images
Новости по теме:
images  
images
images
images
images
09:12 | Детские рюкзаки по видам и факторы выбора.
images
images
15:22 | Відкрити власну справу вже зараз. Перші кроки.
images
images
13:42 | Випускний 2019. Трендові туфлі та аксесуари.
images
images
12:29 | Диссертация на заказ в Киеве недорого.
images
images
19:47 | Стартап, що принесе Вам гроші.
images
images
20:42 | Скандинавська мода.
images
images
17:48 | Барбер… що?.
images
images
17:20 | 7 ПРИЧИН ЧОМУ.
images
images
12:36 | Допоможе бути пунктуальним?.
images
images
08:07 | Грати чи не грати? Ось у чому питання.
images
images
НОВОСТИ  полоса
Все
Транспорт
Киев
Экономика
Политика
Авто
Досуг
Спорт
Благотворительность
Религия
Происшествия
Технологии
Здоровье
Фоторепортаж
Шоу-бизнес
.
новости в RSS-формате новости RSS

КОЛОНКА  полоса
фото

Новий проект безпеки від Google  images
images
photo

Когда мобилизационная повестка считается врученной  images
images

газета Хрещатик
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |