9 листопада 2001 року, п'ятниця  №153 (1983) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
18:54 |  Обмеження руху транспорту біля метро Академмістечко до 30 червня
images images images
16:58 |  Асоціація міст України була і залишається аполітичною організацією, що захищає інтереси місцевого самоврядування
images images images
16:56 |  Київ декілька років поспіль тримав першість у створенні місць у закладах дошкільної освіти
images images images
16:55 |  Затверджено остаточний перелік проектів-переможців ГБ-4
images images images
15:57 |  Київ профінансував у 8 разів більше коштів на впровадження Нової української школи, ніж передбачають нормативи
images images images
14:20 |  Аудиторами ДФС донараховано порушникам законодавства 19,1 млрд гривень
images images images
14:17 |  Проект еко-моніторингу повітря Managing Air Quality
images images images
14:16 |  Новий підхід до середньострокового планування розвитку міста Києва
images images images
13:57 |  Лікар у Вашому домі - здійснено понад 82000 обстежень
images images images
12:49 |  У столичній мерії стартував Перший соціально-економічний форум
images images images
11:25 |  Мінрегіон планує зробити обов’язковим встановлення металевих стовпчиків на тротуарах перед пішохідними переходами
images images images
11:22 |  У Києві планують побудувати перший в Україні комплекс із переробки опалого листя
images images images
09:09 |  Держава в смартфоні вже працює, – Володимир Гройсман
images images images
09:08 |  Микола Поворозник оголосить остаточні результати голосування за проекти Громадського бюджету-4
images images images
09:36 |  Привітання Київського міського голови зі святом Святої Трійці
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
У КАДРІ ТА ПОЗА КАДРОМ
images  
images
images
images
09/11/2001      надрукуватипрочитало 7534 человек  

images
Передчасна зрілість Love story лампочки і вимикача представила Україну на кінофестивалі “Молодість”
images
Уперше за останні чотири роки не було соромно за українське кіно, яке достойно конкурувало на міжнародному рівні під час кінофестивалю “Молодість”. Голова журі Нона Джорджадзе високо оцінила потенціал наших дебютантів, але зауважила, що для повномасштабного виробництва дуже відчутний брак грошей. Стрічку Володимира Тихого “Мийники автомобілів” було заявлено в програмі ще торішнього фестивалю, проте знайти кошти для її завершення режисер зміг значно пізніше. Тому фільм про сучасних київських підлітків, майстерно знятий на початку, під кінець знизив свій рівень. Фінал вийшов доволі фальшивим, бо авторам “Мийників...” довелося економити і підпорядковувати творчий задум реальному бюджету. Хоча в цілому тема дуже актуальна: розповідається про дітей із неблагополучних сімей, їхнє доросле дитинство і незахищеність у жорстокому довкіллі. Це перша після серіалу “День народження Буржуя” українська кінопродукція про сьогодення Києва, болі і радощі нашого покоління. Зал сприймав “Мийників автомобілів” дуже активно, емоційно. А непрофесійні актори, які зіграли головні ролі, мають усі шанси стати кумирами молоді. Шкода, що Володимир Тихий на “Молодості” не здобув ніяких нагород, але його робота не залишилася непоміченою. Член журі Віда Джонсон (США) навіть пораділа за нашу державу, що “нарешті з’явилася хороша повнометражка”. А серед короткометражок найкращим визнано мультфільм українського режисера Олега Педана “Світла особистість”. Ця стрічка завоювала серця членів головного журі і Міжнародного журі кіноклубів. Фіпресі (журі кінокритиків) теж погодилося, що перемога Олега Педана у категорії короткометражок абсолютна. Йому вручили приз — 2,5 тисячі доларів на субтитри. “Світла особистість” — це Love story лампочки і вимикача. Автор наділяє цих героїв рисами людей. Вони їздять містом, спілкуються, бешкетують. Але врешті лампочку використовують за прямим призначенням — вкручують у ліхтар. Свобода для неї скінчилася. Закоханий вимикач добровільно розділяє її ув’язнення, прилаштувавшись біля того ж таки ліхтаря. Невигадлива історія дістає філософське підгрунтя завдяки візуальним нюансам мультиплікаційної графіки.

Архітектор за фахом Оксана Чепелик представила дуже незвичний двадцятип’ятихвилинний твір “Хроніки від Фортінбрасса”. На цей експеримент її надихнула однойменна есеїстика Оксани Забужко. Письменниця зізналася, що ніякої участі у роботі режисера не брала і переглянула готову продукцію. Вона вважає цю картину авторською роботою Чепелик, але втішена тим, як використано її прозу. “Хроніки від Фортінбрасса” в кулуарах називали фільмом двох феміністок. Головну героїню картини красиву жінку розпинають, розмальовують, підвішують. Чоловіки показані виродками фізичними і моральними. Відчувається, що творче мислення Чепелик як режисера — це поєднання візуальних асоціацій від мистецтва авангарду, котрому кіно надало ще й четвертого виміру — часового. Цікаві кольорові гами, надлишок символізму виводять цю короткометражку до категорії відеоарту. Проте в глибині душі залишається підозра, що уся ця екранна катавасія є сублімацією нереалізованих материнських почуттів. Сама Оксана на прес-конференції заявила, що прагнула відмовитися від кіношних штампів, і, на її думку, феміністичний фільм теж може бути глибоким. Зауважу, “Хроніки...” багатьох глядачів на фестивалі зацікавили своєю неоднозначністю, а якість плівки та європейське оформлення виглядали на рівні фільмів із визнаних кінодержав — Франції, Італії, Угорщини. Отож і тут Україна не схибила.

На жаль, ще одна представниця кіноперегонів у короткометражці — Марина Кондратьєва із “Білим днем” — таких почуттів не викликала. Як і торік, де вона була учасницею конкурсу студентських стрічок, режисерка використала кінохроніку. Її твір розповів про історію святкування Нового року в нашій державі. Але яку саме країну вона має на увазі — колишній СРСР чи власне Україну, незрозуміло. До того ж було чимало нарікань преси на інформаційний текст, адже “Білий день” претендував на науково-документальне кіно, але при цьому грішив історичною достовірністю. Ще й сюжет був злизаний з “Намедни” Леоніда Парфьонова. Думається, картина потрапила на фестиваль завдяки пробивній силі авторки, а не художнім якостям.

Стрічки українських дебютантів розкривали тему маленької людини у жорстокому світі. Це відповідало концепції програми “Молодості”. На відміну від минулого року, де домінував показ різних збочень, відбіркова комісія надала перевагу ідейності і гуманності в кіно. Загальний рівень творів також був набагато вищим, ніж торік. Про це свідчить й те, що студентську роботу “Чоловіча справа” Славомира Фабіцкі (Польща) удостоєно найвищої нагороди — “Скіфського оленя”, а “Сусіди” Степана Бірюкова (Росія) і “Порох” Мішеля Боганіма з Ізраїлю (теж студентів) — спеціального диплома головного журі. Кінокритик від України Вадим Скуратівський зізнався, що “шокований передчасною зрілістю багатьох картин”.

На фестивалі вдалося дізнатися й про те, які умови створені для дебютантів із країн Східної Європи і Росії. Адже “сіnema” — це мистецтво, яке базується на виробництві і потребує чималих коштів. Автори фільму “Ти та я та ми з тобою” з Росії (режисер Олександр Велединський) розповіли, що у них проекти подаються на державну підтримку і кожен має реальний шанс отримати 300 тисяч доларів (середня вартість короткометражки 500 — 600 тисяч). Нині на “Мосфільмі” знімають 50 кінодебютів на 150 стрічок у цілому! Це стало можливим завдяки Закону про кіно, який звільняє від податків ті компанії, котрі дають кошти на виробництво фільмів. Великий шанс надає й телебачення, що заохочує початківців до праці над серіалами. Режисер Олександр Велединський, приміром, знімає для ОРТ фільм “Закон”, який незабаром з’явиться на екранах. Студенти ВДІКу також широко використовують щедрість різноманітних західних фондів, яких шукають в Інтернеті. Кілька молодих режисерів уже підписали контракти з французькими і німецькими кінокомпаніями.

Приблизно так само виходять із скрутного становища їхні колеги з Болгарії, Македонії та Польщі. Молоді митці засилають у комп’ютерну мережу свої пропозиції, сценарії, ідеї. Мовляв, хто стукає, тому й відчиняють. Прикро, але бідність українського кіно виштовхує із вітчизняного культурного простору перспективну молодь. Так колишня одеситка Єва Нойман приїхала на фестиваль із хорошою студентською роботою “Замри, відімри” як представниця Німеччини. Ще торік вона працювала із Кірою Муратовою над “Другорядними людьми” оператором, а тепер вже сама творить, але на німецькі марки. Ще один одесит Сергій Лучишин на московські гроші знімає чудові фільми, і його творчість — це вже фактор розвитку російської культури.

Отже, якщо у нас не з’явиться закон про кіно, ризикуємо талановитих співвітчизників вітати як іноземних кінодіячів.

Ліліана ФЕСЕНКО “Хрещатик”
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
09/11/2001 | Остання роль Миколи Єременка.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |


: 0.7578 sec