22 листопада 2001 року, четвер  № 16 (1990) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
15:39 |  Бюджет Києва 2020 під загрозою
images images images
15:35 |  Віталій Кличко: «Головні суперники для мене – ті виклики, що стоять перед Києвом»
images images images
10:15 |  Сьогодні в Україні відзначають День молитви за сім'ю
images images images
10:03 |  Креативні індустрії і державна служба — вже не паралельні світи
images images images
09:56 |  Впровадження смарт-ініціатив робить Київ безпечним містом
images images images
09:40 |  Київраду заблокують на пів року
images images images
17:55 |  Цими вихідними киян запрошують на Контрактову площу на сімейне свято «Живи Fest-2019»
images images images
15:33 |  У Києві зменшують вартість опалення в будинках за допомогою смартфона та програми регулювання тепла
images images images
15:10 |  На Хрещатику заборонять рух транспорту через заходи до Дня рятівника
images images images
14:40 |  Школа без булінгу, сім’я без насильства
images images images
14:24 |  21 вересня на Борщагівському шляхопроводі відновлять рух автотранспорту
images images images
14:04 |  9 українських стартапів, що заслуговують вашої уваги
images images images
13:01 |  Кличко подякував уряду Канади за системну підтримку децентралізаційної реформи в Україні
images images images
11:36 |  Із 21 вересня до ранку 23 вересня змінять рух трамваї маршруту № 2
images images images
11:14 |  За 8 місяців 2019 року до бюджету надійшло 176,5 млрд грн ЄСВ
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
МЕГАПОЛІС
images  
images
images
images
22/11/2001      надрукуватипрочитало 8634 человек  

images
Швидкісний трамвай чи все ж таки метро прониже лівий берег від Троєщини до Осокорків?
images
Розбіжності, що ними рясніє преса, коли йдеться про транспортні перспективи лівобережжя столиці, спонукали мене звернутися за роз’ясненнями до Ігоря Гордєєва, керівника “Київпроекту”. Адже саме ця організація на замовлення Головкиївархітектури розробляє Генплан столиці до 2020 року й акумулює всі зміни, доповнення, уточнення до цього документа, який поки що існує в проекті і активно обговорюється в місті (нагадаю, що затвердити новий Генплан Київрада планує в березні 2002 року).

Але перед тим — невелика преамбула. Ясності немає в найсуттєвішому: лінія швидкісного трамвая чи метро прониже із заходу на схід усі три райони лівобережжя Києва? Проект Генплану передбачає, що протягом наступних двох десятків років буде завершено будівництво саме трамвайної (до речі, перші шість кілометрів, від вулиці Милославської до перетину з проспектом Ватутіна, вже й “обжиті” пасажирами, а увесь маршрут — то приблизно 22 кілометри). Та от під час одного з етапів обговорення Генплану на апаратній нараді у столичній міськдержадміністрації заступник голови правління “Київпроекту” Олег Овдій висловив таке припущення. Мовляв, все ж доцільніше від Троєщини до Осокорків будувати метро. Лінія швидкісного трамвая поки що себе абсолютно не виправдовує. Щоправда, її не добудували до перетину з великим пересадочним вузлом (станцією метро “Лівобережна”), однак коли й дотягнуть, то чи багато надії на те, що пасажири віддадуть перевагу саме трамваю, а не, приміром, маршруткам? А метро асоціюється у киян з найнадійнішим видом міського пасажирського транспорту, який стабільно працює за будь-якої погоди, і, звісно, навряд чи знайдеться хоч один лівобережець, незадоволений тим, що сині вагончики подаватимуться йому майже до під’їзду... До того ж поїзди метро “бігають” ледь не вдвічі скоріше, ніж навіть ті трамваї, що рухаються у швидкісному режимі. Тобто з якого боку не подивися — метро все ж таки краще. Хоча й дорожче для бюджету!

Однак власне будівництво — то лише півсправи. Бо ще ж треба кошти на належне технічне оснащення нової лінії, на закупівлю кількох п’ятивагонних поїздів, на облаштування станцій і ремонтних депо (лінія ж за протяжністю буде досить солідна!). І хоч цей напрямок метро проектуватиметься як наземний, а не підземний, все ж чимало грошей потребуватиме й забезпечення цілковитої автономності руху, тобто треба буде облаштовувати й так звану смугу відчуження (як, приміром, від станції “Гідропарк” до “Лісової”). Стане місту викласти кілька сотень мільйонів гривень на все те? Навряд чи сьогодні хтось наважиться відповісти на це запитання зі стовідсотковою ймовірністю. Утім, хоч би що, а саме швидкісну трасу через увесь лівий берег таки прокладуть. Бо як сказав мені Ігор Гордєєв, ідея “спорядити” цю частину столиці якраз такою трасою для пасажирського транспорту витає в Києві давно і, без сумніву, її час реалізувати. Цікаво: у 80-х мріяли навіть побудувати довжелезну естакаду вздовж Дніпра на кшталт тих, що в Японії, але ідея так само канула у Лету, як і країна, в якій про таке мріялося...

За словами пана Гордєєва, не- складно підлаштувати для метро вже готовий відрізок трамвайної лінії, а далі — ділянку залізниці, яка нині тягнеться до Березняків. Фактично й зона відчуження майже готова. Отож не так страшно дещо змінити у новому Генплані...

До речі, майбутня лінія перетинатиме дві вже сьогодні діючі станції — “Лівобережну” (Святошино-Броварський напрямок) і “Позняки” (Сирецько-Печерський напрямок). І буде четвертою автономною лінією (з остаточною назвою поки що, звісно, не визначилися). Коли це так і станеться, то до 2020 року все наше метро матиме 88 станцій і протяжність 110 кілометрів. Тобто метробудівці за цей час повинні “освоїти” понад 55 кілометрів столичних територій.

Любов ФЕДОРОВА “Хрещатик”
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
22/11/2001 | Один проїзний на все життя?.
images
images
22/11/2001 | Софія Київська знову в оточенні. Не татарських ханів, а новоукраїнських будов
images
images
22/11/2001 | Мерзнуть люди на Черкаській, 7. Спортивне товариство “Динамо” не підготувало свій дім до опалювального сезону
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |