4 грудня 2001 року, вiвторок  №166 (1996) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
09:16 |  Валентин Мондриївський: «Наші пріоритетні напрями роботи – це докорінні зміни у безпеці закладів освіти, якості харчування та технічному адмініструванні шкіл та дитячих садків»
images images images
17:10 |  У Києві презентували цільову програму, що покликана впровадити європейські стандарти поводження з тваринами – Тарас Панчій
images images images
16:47 |  На вулиці Ревуцького «Київтеплоенерго» замінить 5 км тепломереж
images images images
16:27 |  Віталій Кличко вручив нагороди до Дня незалежності
images images images
15:41 |  22 та 23 серпня частково обмежать рух на вулиці Стальського
images images images
15:40 |  Навесні 2020 року буде презентовано проекти двох нових велодоріжок
images images images
15:26 |  Зарплату педагогічним працівникам дошкільних, позашкільних та професійно-технічних закладів підвищать з 1 вересня
images images images
14:45 |  Що робитимуть із жебраками в метро
images images images
12:41 |  Фільтрують усе: на сміттєзвалищі у Підгірцях успішно працює німецьке обладнання
images images images
12:24 |  У Києві викрили шахрая, який незаконно заволодів приміщенням вартістю понад 900 тис. грн.
images images images
12:13 |  Кличко повідомив, коли Подільським мостом поїдуть автомобілі
images images images
11:16 |  «Київводоканал» відключив несанкціоновані врізки в технічні колектори в районі Русанівських садів
images images images
10:34 |  Змагання на ретро-автомобілях, забіг у вишиванках, богатирський турнір, музика просто неба: Київ відзначатиме День Державного Прапора і 28-му річницю незалежності України
images images images
09:04 |  Дмитро Загуменний відвідав у лікарні пораненого співробітника «Муніципальної охорони»
images images images
09:03 |  Департамент охорони культурної спадщини заборонив проведення робіт на Байковому кладовищі до надання проекту
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
МІСЬКЕ ЖИТТЯ
images  
images
images
images
04/12/2001      надрукуватипрочитало 6628 человек  

images
Не хочу бути оселедцем у діжці під назвою вагон метро! Втім, як і салон тролейбуса, автобуса чи трамвая...
images
Столичні транспортники скрупульозно підрахували: нині вони щодня перевозять 3,7 мільйона пасажирів — киян і гостей міста. Навантаження надзвичайне! Хоча могли б цим не хизуватися! Кожний, хто користується міським громадським транспортом, щоранку і щовечора переконується: з якістю перевезень щось час робити! Вагони метро нагадують діжку з оселедцями. Втім, салони автобусів, тролейбусів, трамваїв теж... А щоб сісти в “маршрутку” — вистій чергу хвилин 20 чи півгодини. Звичайно, під відкритим небом, бо в ті мініатюрні павільйони очікування, які швидше задля естетики існують, аж ніяк не втиснеться натовп у 100—200 потенційних пасажирів.

Ось вам типова картинка. Сьома вечора. Петрівка. Зупинка тролейбусів і маршруток, що йдуть у бік Троєщини. Народу незліченно. Тролейбуси “беруть”, наче Смольний у 1917-му. До мікроавтобусів маршруту № 192 — культурна черга, що розтяглася тоненькою вервечкою метрів на 100 чи й далі. Я її з пристрастю порахувала. 135 чоловік! З’ясовую: хоча “маршрутки” йдуть кожні 7—10 хвилин, чекати на жадане місце — 30—35 хвилин. Але люди терпляче стоять. Виявляється, краще діждатися мікроавтобус, ніж пхатися в тролейбус, бо страшенно перевантаженим у ранкові й вечірні години пік Московським мостом громіздкі тролейбуси повзуть зі швидкістю черепах, а верткі “маршрутки” долають його з найменшими проблемами. Хоча про якесь додержання достойних європейської столиці інтервалів руху не йдеться ні в одному, ні в іншому випадку. Всі (і пасажири, і водії) бажають просто доїхати. До кінцевої зупинки. Без пригод! (Московський міст зажив останнім часом слави “магістралі смерті”, оскільки дорожньо-транспортні аварії там — майже буденність). Моє провокаційне запитання у натовп: “І отак щодня?!” — у більшості “черговиків” викликало бажання послати мене подалі...

Прекрасно усвідомлюю: сьогодні, навіть на одинадцятому році Незалежності України, ми пожинаємо і плоди ще союзного господарювання, і плоди повної бездіяльності (щоб не сказати різкіше) влади приблизно до середини 90-х саме стосовно розвитку й модернізації транспортно-шляхової інфраструктури столиці. Тому й маємо таке. На кінець 2000 року всі (!) автобуси марки “Ікарус” відпрацювали нормативний термін і мали бути просто списані. В утиль! А отже, виникла потреба у більш як двох сотнях нових одиниць рухомого складу. І це ж тільки великих і надвеликих автобусів! А скільки тролейбусів і трамваїв, що “відходили” своє? “Обмежене фінансування”,— розводять руками транспортники.

Хоча дещо міська влада робить: з цього року нашими вулицями “бігають” більше сотні шведських автобусів великої місткості, прикупили й тролейбуси у авіантівців та південмашівців. Але ті ж таки транспортники ремствують: от, мовляв, протягом 2001-го три нові тролейбусні маршрути відкрито (№№ 3, 32, 34) і стільки ж подовжено на 3—5 кілометрів (№№ 9, 11, 15), а машин для нормального обслуговування не вистачає. Понад 50 тролейбусів ще треба! Між тим, саме за тролейбусними маршрутами, згідно з концепцією Генплану Києва до 2020 року, майбутнє: майже на 100 кілометрів подовжиться мережа цього екологічно чистого виду транспорту. Планується навіть спорудити тролейбусні лінії до Вишгорода і Гатного. Хоча й автобусам відбою не даватимуть: за цей же 20-літній період довжина автобусних маршрутів зросте приблизно у півтора раза і досягне солідної цифри — 650 кілометрів. Звісно, у Генплані не розшифровано, скільки для того потрібно капітально відремонтувати або закупити машин. Цифри уточнюватимуться вже в процесі виконання Генплану. Хоча ви, шановні пасажири, можете помізкувати над цим, взявши, так би мовити, за основу нині наявний парк міського пасажирського транспорту (за винятком метро), якого явно не вистачає не тільки для комфортного, а й просто нормального перевезення пасажирів. Отож на сьогодні на маршрути щодня можуть виїхати 412 трамваїв, 437 тролейбусів, 1100 автобусів різної місткості (додайте сюди ще й ті мікроавтобуси, що перебувають у некомунальній власності, але працюють саме на міських маршрутах,— приблизно півтори тисячі)...

Любов ФЕДОРОВА “Хрещатик”
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
04/12/2001 | “Комендантська година” на Монтажнику. Цілий житловий масив після сьомої вечора виключається з життя, бо там не ходить транспорт
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |