Кілька днів тому на Хрещатику, 36 радилися працівники столичного сервісу про те, як зробити перебування в нашому місті спостерігачів за виборами якомога комфортнішим. Для цього рівень обслуговування дорогих гостей збираються піднести на небувалу висоту. І це правильно, вважає заступник начальника управління побутового обслуговування та ринків київської міськдержадміністрації — начальник відділу побутового обслуговування Раїса Абрамейцева. Коли у дім приходять гості, господарі приділяють їм навіть більшу увагу, ніж своїм домашнім.
Так і тут. Спостерігачі за виборами прибувають з-за кордону, міста нашого не знають. До того ж на них чекає робота упродовж не одного дня. Тому за кожним із дев’яти київських готелів, де розселятимуть закордонних “контролерів”, вирішили закріпити підприємство побутового обслуговування. Отож ні зламані підбори, ні пляма на костюмі, ні будь-яка інша побутова неприємність не відволікатимуть від виборчого процесу. Так само, як і розкуйовджена чуприна. Замовлення перукареві, майстрові з виведення плям, шевцеві та іншим працівникам побутового обслуговування прийматимуть у готелі й передаватимуть на закріплене підприємство столичного сервісу. Зачіску прийдуть і зроблять на місці, а вичищені, полагоджені речі доставлять за адресою тимчасового проживання.