Логотип видання 'Хрещатик'

images
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама  | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
images
Новини
  images
31 травня 2002 року, п'ятниця  №78 (2089) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
images
images Транспорт
images 18/06/2018 16:00 надрукувати прочитало 17008 чoловік

У столиці можуть дозволити весною та влітку ганяти на авто
Стало відомо, що у столиці підготували список автошляхів, де з 1 серпня можуть встановити швидкісний режим для автівок на рівні 80 кілометрів на годину на весняно-літній період. Але спершу за відповідний документ має проголосувати Київрада. Адже у Києві діють обмеження швидкості – до 50 кмгод. Чи проголосують міські депутати за це – невідомо. Тому питання поки залишається дискусійним, пише Вечірній Київ.

Судячи з висловлювань деяких депутатів у соцмережах, не всі однозначно ставляться до пропозиції, яка була висловлена у петиції містян до мерії. Цікаво, що полегшуючи життя автомобілістів послабленням правил на дорогах, у столиці не вдасться добитися зникнення корків і про стимулювати громадян пересідати у комунальний транспорт.

Таку думку й висловив депутат Київради Олександр Пабат.

-Проектом рішення Київради «Про перелік ділянок доріг, на яких дозволяється швидкість руху транспортних засобів до 80 км / ч в період з 1 квітня до 1 листопада», передбачається щорічне введення особливого режиму руху на зазначених ділянках в весняно - осінній період, - пише Пабат у Фейсбук. - Документ являє собою компроміс, створений на основі громадської петиції, напрацювань Департаменту транспортної інфраструктури, рекомендацій поліції і налічує 22 ділянки (межі 4х з них відредаговані патрульної поліцією столиці).

Нагадаю, що Київ має досвід організації зон особливого швидкісного режиму - в 2014 році, з подачі Державтоінспекції, було визначено 11 вулиць для руху зі швидкістю 80 км / год.

Тим алогічним, що пропонуючи повторити практику, що не досліджуються наявні напрацювання, головним чином - аналітика правопорушень на позначених дорогах, статистика ДТП на час введення особливого швидкісного режиму. Досвід США, на який ми так любимо озиратися, цілком однозначно натякає на «доцільність» хронічними пробками хоч в Лос-Анжелесі, хоч Сан-Франциско.

У більшій частині Європи, навпаки, гармонізація міського руху здійснюється не за допомогою збільшення швидкості руху особистого транспорту, а мотивацією жителів мегаполісів пересуватися комфортним, регулярним муніципальним транспортом.

Вулиці Києва, де хочуть збільшити швидкість:

- проспект Перемоги (від Повітрофлотського шляхопроводу до вулиці Чорнобильської);
- Велика Кільцева дорога (від вулиці Міської до перетину з вулицею Газопровідною і від вулиці Газопровідної до Мінського проспекту);
- вулиця Міська (від вулиці Стеценка до Гостомельського шосе) – за умови капітального ремонту проїжджої частини;
- Кільцева дорога (від проспекту Перемоги до вулиці Миколи Трублаїні);
- проспект Оболонський (від вулиці Богатирської до вулиці Михайла Малиновського);
- Автодорога Р-69 (від вулиці Озерної до межі Києва);
- проспект Бандери (від просп. Оболонського до Московського моста);
- проспект Шухевича (Ватутіна) (від Північного (Московського) моста до Керченської площі);
- вулиця Набережно – Рибальська (від Гаванського шляхопроводу до вулиці Електриків);
- Наддніпрянське шосе;
- Набережне шосе (від Поштової площі до Наддніпрянського шосе);
- Столичне шосе (до вулиці Заболотного);
- вулиця Саперно-Слобідська (від вулиці Грінченка до Південного мосту);
- проспект Бажана (від Південного мостового переходу до Харківської площі);
- бульвар Дружби Народів (від Либідської площі до вулиці Ниманської);
- проспект Броварський (від проспекту Визволителів до вулиці Братиславської і від вулиці Кіото до кінця населеного пункту Київ) – за умови капітального ремонту проїжджої частини;
- вулиця Перова (від проспекту Визволителів до вулиці Алішера Навої);
- вулиця Теліги (від вулиці Ольжича до вулиці Кирилівської);
- проспект Космонавта Комарова (від вулиці Борщагівської до проспекту Леся Курбаса);
- проспект Леся Курбаса (від проспекту Космонавта Комарова до вулиці Гната Юри);
- вулиця Борщагівська;
- проспект Соборності (за умови установки розподільного транспортного огородження).

полоса
vn.com.ua
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
18:35 | Увечері на трьох станціях метро можливе обмеження на вхід для пасажирів через футбольний матч.
images
images
16:29 | Біля станції метро «Героїв Дніпра» запрацював перехоплюючий паркінг у рамках муніципально-приватного партнерства.
images
images
12:31 | Кличко про зачеперів: За подібні «розваги» покарання має бути більш суворим.
images
images
12:14 | Кличко: Наступного тижня відкриємо рух двома шляхопроводами.
images
images
15:37 | У Києві запустили пілотний проект соціального таксі для дітей з інвалідністю.
images
images
10:30 | У Деснянському районі модернізують трамвайну лінію від вулиці Милославської до Дарницького залізничного вокзалу.
images
images
15:16 | Віталій Кличко: «Кількість мешканців Києва, в яких виявили коронавірус, збільшилась на 57 людей».
images
images
15:13 | Пільговики продовжать користуватися громадським транспортом на звичних умовах.
images
images
11:55 | Віталій Кличко перевірив, як триває ремонт вулиці Івана Франка.
images
images
17:30 | На дублері вул. Ревуцького частково обмежать рух.
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |