Логотип видання 'Хрещатик'

images
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама  | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
images
Новини
  images
12 липня 2002 року, п'ятниця  №101 (2112) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
images
images Транспорт
images 14/12/2020 10:35 надрукувати прочитало 12807 чoловік

Стяжні ремені: способи кріплення вантажів на залізничних вагонах

Стяжні ремені: способи кріплення вантажів на залізничних вагонах

Перевезення товарів залізничним транспортом є одним з найбільш поширених та економічно обґрунтованих способів доставлення габаритних і негабаритних вантажів на далекі відстані. Убезпечити провезення товарів дозволяє застосування стяжних ременів, за допомогою яких здійснюється надійна фіксація.

Способи та типи кріплення вантажів на вагонах

При транспортуванні вантажів залізничним транспортом застосовують безліч типів засобів кріплення, серед яких:

- дерев'яні розпірки (стійки);

- металеві троси (канати з дроту, стропи);

- розтяжки, обв'язки та ув'язки;

- дерев'яні щити, турнікети та бруски;

- багатооборотні колісні упори (башмаки);

- повітряні пакети;

- стягнуті ремені (ретчет).

Дерев'яні розпірки та пакети, наповнені повітрям, дозволяють зменшити ризик псування товару в разі удару. Також за допомогою розпірок, стійок та пакетів можна досягти раціонального розміщення товару. З цією ж метою застосовують щити та бруски.

Використання башмаків дозволяє домогтися стійкості самохідних ТЗ і вантажів округлої форми, закріплених на платформах, а також виключити перекочування уздовж або поперек вагона.

При використанні розтяжок, обв'язок, застосовують зв'язувальні сталеві канати. Вибір способу кріплення залежить від типу вантажу та його габаритів. Для зв'язки між собою названих засобів застосовують стяжки. Використання стяжних ременів направлено на здійснення фіксації некрихких виробів, а також товарів, упакованих в дерев'яну тару.

Використання стяжних ременів, виготовлених з поліефірних ниток, вважається найбільш доцільним при необхідності закріплення контейнерів і виробів, упакованих в індивідуальну тару, на платформах.

Основними способами закріплення вантажу на залізничному транспорті вважаються:

- розтяжка;

- обв'язка;

- стяжка;

- ув'язка.

Вибір того чи іншого способу залежить не тільки від характеристик вантажу, що перевозиться, а й від типу вагона. Правильне укладання та кріплення виробів різних габаритів дозволяє забезпечити безпеку вантажоперевезень залізницею, а й гарантувати збереження товару.

Основні вимоги до безпеки кріплення вантажів

Основною вимогою, що дозволяє гарантувати збереження товарів, що перевозяться в залізничних вагонах, є контроль дотримання умов розміщення та кріплення елементів на відкритому рухомому складі.

Забезпечити безпечну доставку вантажів при транспортуванні залізничними складами можна за умови виконання правил, які охоплюють:

- Перевірку стяжних ременів на міцність перед експлуатацією.

- Недопущення використання виробів з невідповідною маркуванням.

- Дотримання інструкцій і схем накладення ременів (при закріпленні ящиків з гострими кутами, виробів неправильної форми тощо).

При розрахунку потреби кількості ременів, а також при виборі оптимального типу кріплення, необхідності використання підкладок і т.д. застосовуються спеціальні методики та формули. Правильно вироблений попередній розрахунок — запорука забезпечення схоронності вантажу:

- в процесі гальмування;

- на поворотах та заокругленні дороги;

- при коливаннях рухомого складу.

При виборі оптимального способу кріплення вантажів, необхідно брати до уваги значення таких показників як сила тертя, сила тяжіння (вага) та вітрове навантаження. Також до уваги беруться специфічні критерії, пов'язані з силою бокового коливання, ударним та безударним впливом.

Переваги використання стяжних ременів

Головною відмінністю ретчетів від інших типів та різновидів кріплень (ув'язочного дроту, канатів, скоб), а також пристосувань типу розпірок та стійок є стійкість до фізичного стирання, що дозволяє використовувати ремені як з підкладкою, так і без неї. Також в число відмінностей стяжних ременів від інших варіантів включають стійкість до ультрафіолету, хімічних рідин, масла та води.

Всі ремені виготовляються з поліефірних ниток з низьким ступенем розтяжності. Саме тому при використанні виробів з м'якої та пружної синтетичної тканини, оснащених спеціальними з'єднаннями (храповиками та фітингами), можна говорити про максимальний захист вантажів.

полоса
vn.com.ua
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
07:28 | У Києві триває боротьба з ожеледицею.
images
images
15:38 | Якщо застрягли в дорозі - телефонуйте.
images
images
18:35 | Увечері на трьох станціях метро можливе обмеження на вхід для пасажирів через футбольний матч.
images
images
16:29 | Біля станції метро «Героїв Дніпра» запрацював перехоплюючий паркінг у рамках муніципально-приватного партнерства.
images
images
12:31 | Кличко про зачеперів: За подібні «розваги» покарання має бути більш суворим.
images
images
12:14 | Кличко: Наступного тижня відкриємо рух двома шляхопроводами.
images
images
15:37 | У Києві запустили пілотний проект соціального таксі для дітей з інвалідністю.
images
images
10:30 | У Деснянському районі модернізують трамвайну лінію від вулиці Милославської до Дарницького залізничного вокзалу.
images
images
15:16 | Віталій Кличко: «Кількість мешканців Києва, в яких виявили коронавірус, збільшилась на 57 людей».
images
images
15:13 | Пільговики продовжать користуватися громадським транспортом на звичних умовах.
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |