16 липня 2002 року, вiвторок  №102 (2113) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
13:26 |  Віталій Кличко: «Київ демонструє впевнене зростання позицій у міжнародних рейтингах»
images images images
12:25 |  Створення Київської агломерації сприятиме соціально-економічному розвитку всіх залучених громад
images images images
10:43 |  До місцевих бюджетів потрібно зараховувати не менше 80% ПДФО
images images images
09:40 |  Цими вихідними триватимуть традиційні сільськогосподарські ярмарки
images images images
08:51 |  17-22 вересня у столиці пройдуть сезонні ярмарки
images images images
17:59 |  Віталій Кличко: «Зменшення дохідних джерел органів місцевого самоврядування на 2020 рік призведе до погіршення якості публічних послуг, що надаються на місцевому рівні»
images images images
15:14 |  У столиці 19 вересня проведуть флешмоб «Велосипедом на роботу»
images images images
14:21 |  21 вересня у Києві відбудеться акція «Мир і єдність Україні!»
images images images
13:05 |  Столичні театри готові до відкриття театрального сезону
images images images
11:08 |  Від початку дії проекту «Лікар у Вашому домі» здійснено 97 250 обстежень
images images images
21:46 |  14 вересня заборонять рух транспорту на вулиці Академіка Туполєва
images images images
17:02 |  Зростання кількості пожеж за останній місяць суттєво вплинуло на стан повітря в столиці
images images images
14:45 |  На Виноградарі реконструюють контактну тролейбусну мережу
images images images
13:58 |  У Києві до 16 вересня утримуватиметься надзвичайний рівень пожежної небезпеки
images images images
13:44 |  На Андріївському узвозі пройде перший київський фестиваль міської культури «Булгаков FEST»
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
ЛЮДИНА, МІСТО, КРАЇНА
images  
images
images
images
16/07/2002      надрукуватипрочитало 6284 человек  

images
“Столичний експрес” долатиме 500 кілометрів між Києвом і Харковом менш ніж за шість годин
images
Той, кому пощастило пробитися на перший перон Центрального залізничного вокзалу пообіді минулого четверга, розумів, що тут коїться щось важливе. Жовто-блакитні кульки, духовий оркестр, малеча у професійних строях — вихованці Київської дитячої залізниці... То готувалися зустріти нову українську “блакитну стрілу” — “Столичний експрес”, який курсуватиме рейсом “Київ — Харків”. Так би мовити, відкрити швидкісне сполучення між двома столицями — сучасною й колишньою (нагадаю, що Харків був нею до 1934-го). Потяг прибув о 14.15. Мушу сказати, що той потяг — дійсно блакитний: і вагони, і локомотив, і навіть уніформа та чепурні капелюшки провідниць.

Зранку того ж дня кілька зупинок першою швидкісною магістраллю проїхав Президент України Леонід Кучма, який порадів, що залізниця має зовсім інше обличчя, назвав набуток доброю подією, бо ми, за його словами, просто зобов’язані жити краще, і якщо кожен чиновник працюватиме на державу, то так воно й буде...

Мабуть, Президент мав на увазі діяльність нового міністра транспорту (і, додам, начальника “Укрзалізниці”) Георгія Кирпи, який он як узявся за реконструкцію, модернізацію і перебудову всього транспортного господарства України. Президент похвалив нового міністра за те, що той удвічі знизив ціни на авіаквитки... А сам Георгій Миколайович розповів, що у ході ремонту магістралі довели до ладу понад 500 кілометрів залізничного полотна, всі вокзали на відрізку між Києвом та Харковом. Ці роботи, включаючи розробку і випуск нових вагонів, обійшлися “Укрзалізниці” майже у 300 мільйонів гривень. Загалом один кілометр повної реконструкції шляхів плюс забезпечення їх новими поїздами коштує до півмільйона гривень. За ударну роботу Президент нагородив найбільш ревних працівників “Укрзалізниці” орденами й відзнаками.

Поки що між двома українськими столицями курсуватиме один потяг із восьми вагонів: чотири з них, переобладнані із спальних,— першого класу (вартість квитка — 47,7 гривні) й чотири купейних — другого (квиток коштує 30, 57 гривні). За два місяці залізничники повинні запустити й зустрічний експрес... До слова, семигодинний рейс “автолюксівським автобусом” за маршрутом “Київ — Харків” вартує 50 гривень.

Із Києва щоденний експрес відправлятиметься о 17.30, а прибуватиме до Харкова о 23.20. І навпаки — з Харкова відходитиме о 7.05 і о 12.50 буде в Києві. Поїздка швидкісним потягом займатиме п’ять годин 45 хвилин. Швидкість руху “Столичного експреса” — 140 кілометрів на годину. Коли ж у Крюкові виготовлять додаткову партію вагонів, поїзд стане парним.

— Перший столичний експрес — експериментальний,— пояснив заступник начальника “Укрзалізниці” Юрій Федюшин.— Ми вирішили переходити на денні рейси. Адже не всі пасажири переносять нічні поїздки... До того ж значно підвищуємо швидкість руху і, відповідно, приблизно у півтора-два рази зменшуємо тривалість поїздки...

Міністр транспорту й начальник “Укрзалізниці” Георгій Кирпа повідомив журналістам, що поїзди типу “блакитна стріла” протягом двох-трьох років з’єднають усі великі українські міста — Дніпропетровськ, Одесу (можливо, уже у наступному році), Сімферополь, Львів тощо. Пізніше ж рушать у Росію та Білорусь. Важливо, що швидкісні колії “зачеплять” і не такі великі обласні центри — за розрахунками, понад половина міст потрапляє у цей “експрес-потік”.

— На нашій ділянці у 132 кілометри — від станції Гребінка до Києва ми “підняли” швидкість руху від 110 до 140 кілометрів,— розповів головний інженер Південно-Західної залізниці Микола Шавловський, який, власне, й керував організацією швидкісного руху і був головою Державної приймальної комісії на цій ділянці.— Повністю реконструювали шляхове полотно, контактні мережі, переставили гальмівні й загороджувальні семафори... Рейки, щоправда, залишилися тими ж: ми переробили їх так, щоб не було помітних стиків-швів — лише ізолюючі вставки... Адже є різниця: 12 чи 800 метрів, а то й п’ять кілометрів суцільної колійної ділянки з постійним коефіцієнтом лінійного розширення! Це забезпечує плавний рух поїзда, зменшує гальмівний шлях і, відповідно, значно підвищує швидкість... Звісно, під час ремонту шляхів не обійшлося й без деяких незручностей: відмінили частину електричок, які курсували у напрямку Гребінки, бо доводилося тимчасово закривати цілі перегони. Було таке, що до 12 пар електричок на добу знімали. Зараз усі приміські маршрути відновлено...

Технологія укладки “швидкісних” рейок ненова — у нас її застосовували ще років 15—20 тому, за Союзу. Микола Шавловський гордо повідомив, що вперше впровадили її саме на Південно-Західній залізниці, на вінницькому перегоні. Щоправда, такі шляхи потребують особливо пильної уваги й постійної санації. Тож, аби уникнути зайвих клопотів, “швидкі” рейки в Україні намагалися не класти.

Окрім модернізації шляхового полотна на оновленій ділянці магістралі, працівники Південно-Західної залізниці реконструювали вісім вокзалів — там тепер нові пасажирські платформи, доведені до ладу переїзні пости, самі переїзди й підходи до них.

Для “Столичного експреса” маршруту на Крюківському вагонобудівному заводі розробили вагони й швидкісний локомотив. Генеральний директор заводу Володимир Приходько розповів, що робота тривала понад десятиліття, проте “ривок” зробили лише в останні три роки. До минулорічного Дня Незалежності України крюківці представили перший зразок вагона, і ось маємо вже й перший експрес, який відкриває серійне виробництво. В цьому році завод має випустити близько 30 вагонів. За словами фахівців, “крюківські діти“ — це нове покоління вагонів та електровозів з покращеними технічними характеристиками й властивостями всіх вузлів, що й дозволяє рухатися зі швидкістю 140 кілометрів на годину. Такого рухомого складу на нашій залізниці ще не було — раніше швидкісні вагони випускали лише у Європі, де для них є розвинена виробнича й експлуатаційна база. Вітчизняні конструктори модернізували й зміцнили ходову частину — кузов і візок. І що приємно, набагато поліпшили системи контролю та діагностики управління, інтер’єр. І туалети там екологічно чисті! Орієнтовна вартість такого вагона — півтора мільйона гривень, що трішки дорожче, ніж відповідний російський. Щоправда, фахівці стверджують, що український кращий (аякже!): він місткіший, комфортніший і швидкість витримує понад 160 кілометрів на годину — одне слово, конкурентоздатний товар. До того ж зараз розробляється нова модель.

— У Європі такі експреси — не новина,— прокоментував радісну подію заступник голови Київської міської держадміністрації Іван Салій.— Тож цей поїзд — просто ще один крок до європейських, так би мовити, стандартів. Нам просто необхідний подібний зв’язок з містами-”мільйонниками”. І що важливо — нарешті маємо свій, український пасажирський вагон... У перспективі, гадаю, будуть і наші потяги для приміських перевезень — тож ця нинішня подія мене надихає надзвичайно... Бо купувати зарубіжні (як правило, “беушні” поїзди) — і дорого, й нерозумно. Коли ж є свій вагон — то й грошей не шкода...

Оксана КОЗАК, Володимир СТРУМКОВСЬКИЙ (фото) “Хрещатик”
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
16/07/2002 | Найшвидкісніші потяги — у Японії. Поки що.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |