25 липня 2002 року, четвер  №108 (2119) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
09:34 |  На Великій Васильківській демонтували банер площею 300 кв. м.
images images images
08:44 |  16-21 липня у Києві триватимуть сезонні ярмарки
images images images
08:43 |  Традиційні ярмарки відбудуться у столиці 20-21 липня
images images images
17:30 |  24 липня столиця традиційно відзначить День українського національного прапора
images images images
17:15 |  На місці аварії каналізаційного колектора в Подільському районі провели виїзне засідання постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій
images images images
16:51 |  Віталій Кличко: «Розпочався капітальний ремонт важливої транспортної артерії міста – проспекту Степана Бандери»
images images images
16:05 |  За минулий тиждень у рамках дії проекту «Лікар у Вашому домі» здійснено понад тисячу обстежень
images images images
15:50 |  У Києві схвалено Концепцію забезпечення житлом киян – учасників антитерористичної операції
images images images
15:01 |  На проспекті Степана Бандери розпочався капітальний ремонт
images images images
12:17 |  У 2020 році у столиці планують розпочати реставрацію 4 пам’яток
images images images
11:54 |  Кличко погодив із Зеленським відпустку за власний рахунок
images images images
11:01 |  У Києві за нефіскалізацію ПТКС винесено повідомлень-рішень на суму 5,5 млрд. гривень
images images images
20:41 |  У закладах професійної освіти Києва тривають ремонтні роботи
images images images
19:56 |  Київ закуповує трамваї як іноземного виробництва, так і вітчизняні
images images images
18:00 |  Новий туристичний маршрут місцями зйомок серіалу «Чорнобиль» має стати нагадуванням про цю страшну трагедію - Марина Хонда
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
TV БАЧЕННЯ
images  
images
images
images
25/07/2002      надрукуватипрочитало 4599 человек  

images
І телевізійний бізнес спотикається через рекламу спиртного...
images
На адресу Державного комітету інформаційної політики надходить велика кількість листів громадян, які обурені засиллям на телевізійних екранах кіно- і відеопродукції, котра пропагує культ насильства, жорстокості, порнографії. Телеканали, ігноруючи закони, транслюють рекламу алкогольних напоїв, переривають фільми і перебирають рекламний час (не більше 9 хвилин на годину мовлення). Про це йшлося на останній колегії Держкомінформу під головуванням Івана Чижа. Прагнучи “робити чистішим український екран і духовнішим наше життя”, він запропонував створити національну експертну комісію — своєрідний контролюючий орган, до складу якого ввійшли б провідні діячі культури, науки, юристи, відомі телевізійні фахівці. Вони б, зокрема, відстоювали моральність телеекрану. “Реклама одного із напоїв навчає молоде покоління обманювати батьків, а деякі сюжети виводять людей із душевної рівноваги. Йдеться про рекламу гігієнічних прокладок, яка повторюється надто часто. Це навіть на слух неприємно, я вже не кажу, як на все це дивитися”,— цитує Інтерфакс-Україна голову Держкомінформу. Та чи не найбільше занепокоєний Іван Чиж аудіо- і візуальною інформацією, яка міститься у рекламі торгових марок — виробників алкогольних напоїв. “Вона однозначно вказує на товар. Не на етикетку і не на торговий знак — на горілку. А це заборонено законами про телебачення і рекламу”. Отже, голова Держкомінформу виступає за заборону реклами і самого товару, і торгової марки, під якою вона випускається.

Проти такої позиції рішуче налаштовані телевізійники й рекламодавці. Вони взагалі хотіли б зняття заборони на пропаганду алкоголю і тютюну, на переривання стрічок і цілісних програм рекламними блоками. Про це йшлося під час “круглого столу” “Розвиток українського телеінформаційного простору”, який провів голова парламентського комітету з питань свободи слова та інформації Микола Томенко. В кожній європейській країні, наголошував під час зустрічі генеральний продюсер “Нового каналу” Олександр Ткаченко, можна перервати будь-яку телепрограму. А щодо вимог на заборону реклами алкоголю і тютюну, то вона “базується головним чином на емоціях, а треба враховувати й економічні фактори”. Заступник генерального продюсера “Студії “1+1” Володимир Оселедчик також звернув увагу присутніх на невідповідність чинного законодавства потребам розвитку економіки. Він висловився за цивілізоване вирішення питання — обмеження в часі виходу в ефір суперечливої рекламної продукції.

Голова профільного комітету Верховної Ради Микола Томенко теж за компроміси. Його думка — “заборонити на телебаченні до 23-ї години рекламу алкоголю і тютюну”. Він пропонує поєднати комерційну і соціальну рекламу. В ідеалі це виглядатиме таким чином. Алкогольна компанія підписує з телеканалом угоду, скажімо, на сто тисяч гривень. Отож десять чи двадцять тисяч буде використано для антиреклами спиртних напоїв, яка вестиметься вдень. Деталі має з’ясувати оновлений підкомітет з питань телекомунікацій, інформаційних систем та реклами. Днями його голова, народний депутат України Олександр Омельченко, провів зустріч з представниками рекламних агенцій, операторів кабельного телебачення, інтернет-провайдерами. Обговорювалася, зокрема, нова редакція закону про рекламу, яку комітет планує винести на розгляд (у першому читанні) другої сесії Верховної Ради. Попередній проект, проголосований парламентаріями попереднього скликання, не набрав більшості голосів для подолання вето Президента України. Проект ініціювали головним чином виробники тютюнової та алкогольної продукції.

Як повідомив “Хрещатику” Олександр Омельченко, “при розробці нового закону підкомітет спробує максимально врахувати думки, пропозиції, досвід тих, кого рекламна тематика стосується безпосередньо. Я вважаю, що при нашій скруті треба створити постійно діючу консультативну раду. Ми вже отримали дев’ять заявок від громадських об’єднань. Зворотний зв’язок між законодавцями і громадськістю допоможе уникнути помилок при створенні нових законопроектів”.

Валерій НОВОСВІТНІЙ “Хрещатик”
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
25/07/2002 | “Оксамитовий сезон”. збере на борту “Тараса Шевченка” представників 12 країн
images
images
25/07/2002 | Томенко проти зміни статусу Національної телекомпанії.
images
images
25/07/2002 | Чи задоволені ви кабельним телебаченням?.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |


: 0.4975 sec