6 серпня 2002 року, вiвторок  №114 (2125) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
16:42 |  Центром Києва пройшов Марш захисників України
images images images
09:01 |  Віталій Кличко привітав з Днем Незалежності
images images images
08:40 |  З 25 серпня картка метро не продаватиметься і не поповнюватиметься у касах 10-и станцій метрополітену
images images images
07:42 |  Із 27 серпня до 1 вересня на вулиці Грушевського обмежать рух
images images images
20:41 |  Департамент охорони здоров’я звернувся до МОЗ України за роз’ясненням щодо питання відвідування не щеплених дітей організованих колективів
images images images
16:39 |  Віталій Кличко зустрівся з президентом Групи Світового банку: говорили про децентралізацію і фінансову спроможність міст
images images images
14:42 |  Кавуни для киян прибули якраз до свята Незалежності
images images images
14:41 |  24 серпня станція метро «Майдан Незалежності» змінить роботу, а «Хрещатик» працюватиме без змін
images images images
11:39 |  24 серпня змінять маршрути автобусів №№ 61, 98 і тролейбусів № 34
images images images
11:17 |  Віталій Кличко підняв прапор біля Київської міської ради
images images images
11:12 |  Столицю прикрасили понад 700 державними прапорами і святковою ілюмінацією
images images images
11:01 |  Управління з питань цивільного захисту шукає юристконсульта
images images images
18:38 |  Джамала стане хедлайнером кримського концерту до Дня Незалежності
images images images
17:20 |  У Борисполі до 13 вересня триває фотовиставка “Шведські татусі”
images images images
17:06 |  Київські театри представлять вистави у Польщі
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
ПЕРША СТОРІНКА
images  
images
images
images
06/08/2002      надрукуватипрочитало 4367 человек  

images
Тарифи на проїзд у міському транспорті не “їхатимуть” вгору До того ж столичні автобуси, тролейбуси, трамваї та метрополітен скоро матимуть одного господаря
images
Здається, транспорт врешті вибився у фаворити міської влади — в усякому разі, саме цій царині комунального господарства нині приділяється неабияка увага. От і на останній виїзній нараді столичних достойників на чолі з Київським міським головою Олександром Омельченком йшлося про те, що ж його робити у найближчі три-чотири роки: які машини купувати, куди нові маршрути спрямовувати і де брати на все це гроші...

Головна і вельми втішна для співгромадян новина така — модернізація і розвиток транспорту вестиметься не їх коштом. Олександр Омельченко заявив, що тарифів, на проїзд у автобусі, тролейбусі й трамваї не підніматимуть — в усякому разі, у найближчі два-три місяці кияни платитимуть, як і раніше, по 50 копійок.

Проте тарифні реформи не за горами — транспортники одностайні в тому, що з проїзними квитками таки треба щось робити. Мало того, що понад 40 відсотків пасажирів — пільговики, так ще багато народу норовить проїхатися “зайцем” (до слова, у метрополітені цієї “живності” набагато менше, тож і ситуація трохи краща). То що ж робити? Адже у київських транспортників нині 65 мільйонів гривень “дефіциту”. А окрім поточних витрат, як от зарплатня працівникам, ремонт техніки, треба ж і нові машини купувати, і впроваджувати модерні системи управління (як от всезагальна диспетчеризація, запропонована начальником Головного столичного управління транспорту Іваном Салієм). До слова, понад 60 відсотків витрат нашого транспортного господарства покривається саме коштом пасажирів (а от у європейських містах ця цифра значно менша — 35—40 відсотків). Зарплатня у транспортників не вельми висока: водій дістає близько 700 гривень, а наприклад, електрик — 460. Олександр Омельченко підмітив, що це десь у півтора разу менше, ніж середній оклад залізничника — тож, мовляв, треба підвищувати...

Нині йдеться про об’єднання усього транспорту столиці — і наземного, й підземного — в одну структуру: з єдиним керівним “мозком”, з єдиною “казною”, з майже однаковою зарплатнею працівників, ну й, звісно, з одним зразком квитка. Аби усе було як, приміром, у Лондоні, Берліні чи Брюсселі, де діє проїзний, скажімо, на півтори години: вирахувано, що за цей час пасажир може проїхати трьома-чотирма видами транспорту через усе місто. Столичний мер Олександр Омельченко запропонував “обкатати” такий квиток у Києві: ото заплатив гривню — і годину спокійно користуєшся всіма видами транспорту. Будуть і денні проїзні, й квитки на тиждень, на місяць, на рік — пасажир матиме змогу вибрати зручну форму оплати.

— Якщо нинішній місячний проїзний коштує 21 гривню, а майбутній подорожчає на три-чотири, гадаю, нічого страшного не станеться,— зауважив Олександр Омельченко.— Я поясню так: ми завше порівнюємо ціни з вартістю буханки хліба і пляшки горілки. Гривня — то хлібина, а п’ять — “півлітра”. То й порахуйте...

На нараді, звісно, йшлося не лише про цінову політику у царині транспорту: проблеми оновлення парків, реконструкції доріг та модернізації шляхового полотна постають вельми нагально. Бо, наприклад, поточний ремонт трамвайного вагона коштує близько 20 тисяч гривень, капітальний же, після якого машина бігатиме років із шість — 40—50 тисяч. А от новий “безшумний” вагон — із сучасною системою управління, яка відсотків на сорок зменшує споживання електроенергії, та привабливим дизайном — вартує близько трьохсот п’ятдесяти тисяч гривень. Не менші витрати потрібні для оновлення автобусних парків. Оглянувши наявні у автопарку № 6 машини, Олександр Омельченко сказав:

— Мені закидали, що я пересадив киян, так би мовити, у “беушний” транспорт — у шведські й німецькі автобуси. Але ж я не мав на увазі, що так буде завжди! Гадаю, що за півтора-два роки ми таки матимемо свій автобус — може, навіть, київський. А у цьому році купимо 80 нових львівських автобусів...

* * *

Та улюбленцем столичної влади залишається усе-таки тролейбус. Тож і не дивно, що у планах на чотири найближчі роки будівництво принаймні дев’яти нових ліній. Маршрути “зачеплять” і Воскресенку, й Оболонь, і Святошино, й Велику Кільцеву дорогу, дроти протягнуть над Червонозоряним проспектом, Протасовим яром. У цьому році планується прокласти понад сто кілометрів тролейбусних ліній. За словами генерального директора комунального підприємства “Київпастранс” Миколи Ламбуцького, ці райони перевантажені “бензиновим” транспортом, тож непогано було б замінити деякі автобусні маршрути екологічно чистим тролейбусом.

Окрім усіх цих обнов, які, безумовно, оцінять пасажири, треба ж і для самих транспортників хоч трохи розстаратися — наприклад, будувати нові депо. Так, планується спорудити новий “дім” для 150 трамваїв на Південній Борщагівці (йому уже й назву віднайшли — “Відрадне”) й модернізувати трамвайне депо імені Красіна по вулиці Фрунзе. Будівництво на території автобусного парку на Борщагівці потягне на

25—29 мільйонів, а реконструкція тролейбусного депо на проспекті Червоних козаків — приблизно 19 мільйонів. Що важливо, ці витрати радо візьме на себе інвестор (щоправда, тендер ще не оголошували). А “приманкою” для грошовитих людей будуть три з половиною гектари з усіма інженерними мережами під непромислове будівництво у центрі — на території депо по вулиці Горького. Микола Ламбуцький вважає, що центр міста уже давно слід вивільнити від так званих технологічних колій — наприклад, сила трамваїв порожняком мчить вулицями Дмитрівською чи Жилянською “додому”, в депо на Горького. То чому б цей “ангар” і не перенести куди-небудь на околицю — на ту ж Борщагівку? Тоді, до речі, достатньо буде прокласти трохи менше двох кілометрів трамвайних колій — і матимемо новий машрут до п’яти кілометрів завдовжки, який з’єднає нині діючі лінії №№ 1, 14 і 15 із станцією метро “Берестейська”. Потребує термінового “лікування” й майже 19-кілометрове полотно швидкісного трамвая на Борщагівці — адже інженерні мережі уже дійшли до межі “граничної зношеності”. Тож лінію переведено у режим звичайної експлуатації, тобто на швидкості до 19 кілометрів на годину. За попередніми розрахунками, реконструкція лінії швидкісного трамвая від площі Перемоги до Кільцевої дороги обійдеться майже у 50 мільйонів гривень. Начальник відділу електротранспорту “Київпроекту” Віктор Рєзніков вважає, що площу Перемоги й бульвар Шевченка можна вивільнити від численних трамваїв: для цього достатньо вивести їх із центральних вулиць, а замість колій облаштувати шестисмугову дорогу для автомобілів. Щоправда, такий варіант вельми насторожив людей, які стояли на кінцевій зупинці й уважно вислухали, що ж чекає у майбутньому звичне трамвайне кільце.

— Мова йде про будівництво нової колії вздовж залізниці,— заспокоїв народ Олександр Омельченко.— А ваш трамвай працюватиме ще принаймні два роки. Трамвайну лінію ми проведемо під мостом і наблизимо до залізниці — так що

під’їжджатимете під самісіньку платформу. Це ж набагато краще, ніж підніматися ескалатором і ще півкілометра йти до електрички! Все це буде, коли збудуємо нове депо на Борщагівці...

Оксана КОЗАК “Хрещатик”
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
06/08/2002 | Бюджетна арифметика. Податки — в державній скарбниці, орендна плата — в кишенях
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |