13 серпня 2002 року, вiвторок  №118 (2129) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
13:26 |  Віталій Кличко: «Київ демонструє впевнене зростання позицій у міжнародних рейтингах»
images images images
12:25 |  Створення Київської агломерації сприятиме соціально-економічному розвитку всіх залучених громад
images images images
10:43 |  До місцевих бюджетів потрібно зараховувати не менше 80% ПДФО
images images images
09:40 |  Цими вихідними триватимуть традиційні сільськогосподарські ярмарки
images images images
08:51 |  17-22 вересня у столиці пройдуть сезонні ярмарки
images images images
17:59 |  Віталій Кличко: «Зменшення дохідних джерел органів місцевого самоврядування на 2020 рік призведе до погіршення якості публічних послуг, що надаються на місцевому рівні»
images images images
15:14 |  У столиці 19 вересня проведуть флешмоб «Велосипедом на роботу»
images images images
14:21 |  21 вересня у Києві відбудеться акція «Мир і єдність Україні!»
images images images
13:05 |  Столичні театри готові до відкриття театрального сезону
images images images
11:08 |  Від початку дії проекту «Лікар у Вашому домі» здійснено 97 250 обстежень
images images images
21:46 |  14 вересня заборонять рух транспорту на вулиці Академіка Туполєва
images images images
17:02 |  Зростання кількості пожеж за останній місяць суттєво вплинуло на стан повітря в столиці
images images images
14:45 |  На Виноградарі реконструюють контактну тролейбусну мережу
images images images
13:58 |  У Києві до 16 вересня утримуватиметься надзвичайний рівень пожежної небезпеки
images images images
13:44 |  На Андріївському узвозі пройде перший київський фестиваль міської культури «Булгаков FEST»
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
МІСЬКЕ ЖИТТЯ
images  
images
images
images
13/08/2002      надрукуватипрочитало 3851 человек  

images
Кожне третє місце у маршрутці не займати! Уже післязавтра там сидітиме пільговик
images
Що там не кажіть, але нині найцікавішою цариною столичного комунального господарства є саме транспорт: що не тиждень, то якесь нововведення. Схоже, начальник столичного управління транспорту й заступник голови Київської міськдержадміністрації Іван Салій нудитися не дасть нікому — ні своїм підлеглим, ні підопічним, тобто нам, пасажирам. Десь із місяць місто жило очікуванням значного подорожчання проїзду в комунальному транспорті. А тут, раз! — і приємна звістка: їздитимемо за старими цінами. Проте Іван Миколайович не полишив справу вдосконалення якості перевезень: мовляв, не буде додаткових грошей, і не треба, якось викрутимося, кредити візьмемо, інвесторів знайдемо!... Наприклад, на останній нараді з приводу диспетчеризації столичного транспорту Іван Миколайович ошелешив присутніх заявою про те, що уже наприкінці серпня у двох-трьох тролейбусах будуть... телефони, аби бабця дорогою могла подзвонити внучці. А минулого четверга затіяв Іван Миколайович видавати дозволи перевізникам маршрутних таксі. До слова, це право здобули лише 12 із 70 столичних “маршрутників”. Умовою ж, окрім звичних вимог про “високий якісний рівень” та “технічну безпеку”, була вимога з 15 серпня зарезервувати третину салону для безкоштовного перевезення пільговиків (нагадаю, що це 42 категорії громадян, затверджені Кабміном). Ось такий експеримент на столичних маршрутках!

— Коли комсомольці вирушали освоювати цілину чи будувати БАМ, завше влаштовували їм урочисті проводи...— зробив ліричний відступ Іван Миколайович.— А от ми вперше в Україні хочемо, врешті, забезпечити права пасажира на комфорт і безпеку! Тож ті, хто згодився перевозити 30 відсотків киян безплатно — такі ж добровольці!

“Добровольці” ж, які приймали з рук столичного траспортного начальника омріяні патенти на перевезення, тут же виливали й свої жалі, пояснювали проблеми, які чигають на шляху до світлого майбутнього київських маршруток... Раз по раз звучало слово “компенсація” — себто яким робом відшкодовуватимуть чималі втрати від пільгових перевезень? Адже як би там не було, зарплатня водіям і техперсоналу нараховується саме від розміру щоденної виручки: план — 200—400 гривень залежно від довжини маршруту. До того ж, за правилами, у салоні всі мають сидіти — ніяких набитих напівзігнутими пасажирами маршруток просто в природі не повинно бути!

Друге делікатне питання, яке виникло у дружній розмові Івана Миколайовича з директорами маршруток — уявіть собі, питання моралі. Начальник “Орбіти-транс” Володимир Трофімов поцікавився, що робити водієві, якщо, приміром, до салону заходить пільговик, а його місце зайнято “платним” пасажиром? Що робити — просити людину встати чи й вийти, аби посадити дідуся?

— Знаєте, пенсіонери дістають якесь незрозуміле задоволення, розштовхуючи народ ліктями з фразою “Нам належиться”,— поділився один із директорів.— Причому намагаються проїхатися саме в годину пік, коли люди зазвичай поспішають на роботу...

У присутніх тут же виникли всілякі ідеї, як убезпечити платних пасажирів і бідолашних водіїв, яким хоч-не-хоч доведеться встрявати в “салонні” конфлікти, від сутичок та скандалів. Іван Миколайович, як завше, був на висоті:

— Треба вивісити у салонах об’яву: “Просимо бути взаємно ввічливими!” Так би мовити, цілуйтеся на вході... І обов’язково вставити слово “експеримент” (мабуть, аби пенсіонери не сподівалися, що таке добро — на все життя.— Авт.). Та розмалювати оголошення червоненьким чи голубеньким — щоб помітно було... І пояснити пільговикам, аби утримувалися від поїздок в години пік!

До речі, час проїзду “безкоштовників” у столичних маршрутках таки вирішено обмежити: кататимуться з 10-ї ранку до 16-ї, й увечері — після 20-ї. Отож з перевезеннями в години пік якось вирішили.

Маршрутники ж запропонували свій механізм обліку пільговиків — запровадити спеціальні квиточки. Як-от, наприклад, у Кривому Розі, де чорнобильці дістають свої проїзні у соцзабезах. Те ж саме можна було б влаштувати у Києві: приміром, видавати талонні “книжечки” — чи у ЖЕКах, чи деінде.

Оксана КОЗАК “Хрещатик”
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
13/08/2002 | “Київенерго” і “Київгаз” обігріватимуть столицю разом. Звісно, якщо об’єднаються
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |