4 вересня 2002 року, середа  № 13 (2141) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
15:45 |  У ботанічному саду встановили буддійську ступу
images images images
15:30 |  Ризик відключення «будинків Войцеховського» на Харківському шосе
images images images
13:56 |  Кличко відкрив у Києві пам’ятний барельєф на честь Стравинського
images images images
10:42 |  Супрун розповіла про гарячу лінію з кризових питань
images images images
10:39 |  Податковою міліцією Києва ліквідовано конвертаційний центр з оборотом 210 млн. грн.
images images images
09:40 |  Від початку дії проекту «Лікар у Вашому домі» здійснено понад 88 400 обстежень
images images images
09:27 |  День українського прапора: Кучма помилився з датою
images images images
13:22 |  На Корчуватому відкрили сучасний безкоштовний пляж
images images images
13:20 |  Розпочато благоустрій території парку відпочинку і культури «Гідропарк»
images images images
11:21 |  Від сьогодні до 23 серпня фунікулер зачинено на щорічний технічний огляд
images images images
11:06 |  Аудитори Київщини провели аудит фінансово-господарської діяльності ДСП з управління капітальним будівництвом зони відчуження
images images images
10:12 |  Віталій Кличко: «Українці зробили свій вибір вільно і демократично»
images images images
16:15 |  Список кандидатів в присяжні районних судів міста Києва
images images images
15:00 |  Віталій Кличко: «На маршрути у столиці вийшли 5 нових тролейбусів, до кінця липня додадуться ще 8»
images images images
13:41 |  КП «Київтранспарксервіс» оголошує нові аукціони в системі «ProZorro.Продажі»
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
МІСЬКЕ ЖИТТЯ
images  
images
images
images
04/09/2002      надрукуватипрочитало 3393 человек  

images
Метрополітенівці не хочуть об’єднуватися з наземним транспортом
images
“Збережемо метрополітен для киян — у нього багато коштів вкладено!”. Профспілкова конференція працівників Київського метрополітену відбулася під таким гаслом уже вдруге за останні два тижні — і то досить бурхливо. Нагадаю, що перше зібрання трудового колективу заварило крутеньку кашу: метрополітенівці, зачувши про можливе об’єднання в єдину структуру наземного й підземного міського транспорту, повстали — мовляв, нізащо!!

Тож у залі на зборах 29 серпня яблуку ніде було впасти. Звісно, журналістів набігло: ще б пак — йдеться ж про “найшвидший і найнадійніший” міський транспорт, без якого більшості киян просто нікуди... І делегація столичного керівництва завітала — та ще й у якому складі! Заступник Київського міського голови, секретар Київради Володимир Яловий, заступники голови Київської держадміністрації Іван Салій, Віктор Падалка й Валерій Борисов, начальник столичного управління з питань цінової політики Василь Яструбинський просиділи на зібранні три години, аби вислухати думку метрополітенівців і висловити власні міркування з приводу ситуації, що склалася. На зборах були присутні й народні депутати — Михайло Волинець й Олександр Чорноволенко.

Першим виступив директор Київського метрополітену Микола Балацький, підтвердивши побажання колективу вийти з комунальної власності міста й повернутися під юрисдикцію “Укрзалізниці” й Міністерства транспорту. Нагадаю, що розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30 червня 1998 року державне підприємство “Київський метрополітен” перейшло у власність територіальної громади міста.

Микола Балацький пояснив позицію свого колективу так: безумовно, метрополітен заробляє на себе, проте зайвих грошей, які можна було б “перекинути” на менш прибуткові види транспорту (трамвай, наприклад), нема. Адже метрополітен вважається об’єктом підвищеної небезпечності, тож постійна фінансова підтримка йому просто необхідна. А треба ж і нові вагони купувати, й старі у належному технічному стані підтримувати... Бо обладнання й машини метрополітену потребують стовідсоткової справності (з цього приводу навіть згадали аварію у бакинській підземці, де загинуло 300 чоловік). А ескалатори?! Більшість із них, за словами працівників, уже давно слід розібрати й викинути (новий коштує десь зо два мільйони доларів) — так ні ж, лагодять, підкручують, аби ще хоч трохи побігали. До того ж не слід забувати, що метрополітен — стратегічний об’єкт (а простіше кажучи, сховище, що може прихистити сотні тисяч людей) з безліччю інженерних комунікацій, які теж треба підтримувати у робочому стані. Тож, на думку Миколи Балацького, об’єднання метрополітену з наземним “Київпастрансом” лише ускладнить транспортну ситуацію міста в цілому: мовляв, не тролейбуси ходитимуть з точністю до секунди, як поїзди метро, а навпаки — пасажири на підземних станціях чекатимуть потягів по 15—20 хвилин...

* * *

Поговорили й про фінансування — себто які у міського бюджету борги перед метрополітеном: наприклад, відшкодування пільгових перевезень, погашення кредиту під гарантії столичної держадміністрації за обладнання для станції “Дорогожичі”. А ще ж планова бюджетна підтримка будівництва, оновлення рухомого складу й таке інше. Щоправда, начальник Головного фінансового управління Києва Віктор Падалка, який терпляче вислухав усі “грошові” дорікання, зауважив, що наведені цифри не завжди відповідали дійсності. Так, за даними Віктора Михайловича, на будівництво метропополітену місто витратило 550 мільйонів гривень за шість років, а от держава — тільки 58 мільйонів 900 тисяч. Борг Санкт-Петербургу за нові ескалатори збираються повернути нерухомістю у Києві — можливо, то буде споруда на Солом’янській площі. Що ж до компенсації за пільговий проїзд різних категорій пасажирів, то пан Падалка нагадав: з Держбюджету на це метрополітен не одержав жодної копійки.

А заступник Київського міського голови, секретар Київради Володимир Яловий додав, що всі питання розвитку метрополітену завжди були пріоритетними у діяльності столичної влади — для його потреб гроші у міста знайдуться завжди. І зауважив, що, можливо, останнім часом більше уваги приділялося саме будівництву нових станцій, а не, скажімо, оновленню метрополітенівського парку. Зате, за його словами, жодне метро — як у СНД, так і в Європі — не розвивалося в останні роки так інтенсивно, як київське.

— Місто вкладало й вкладатиме гроші і у виробництво власних ескалаторів, і прохідницьких щитів,— заспокоїв зібрання Володимир Борисович, згадавши при цьому столичний завод “Більшовик”.— А заяву про необхідність зміни власника метрополітену я вважаюі популістською й надуманою: в державі сьогодні дефіцит бюджету становить сім мільярдів гривень — то звідки ж візьмуться кошти на розвиток метро?..

Болюче ж питання об’єднання всіх видів міського пасажирського транспорту Володимир Яловий прокоментував так: мова-бо йде про вироблення єдиної транспортної політики в місті, от і все. На цю думку пристав і начальник Головного столичного управління транспорту Іван Салій: мовляв, не треба так нервувати — київська влада не зробить нічого, що б могло зашкодити киянам. А щодо об’єднання, то треба вивчити економічне підгрунтя створення такого “холдингу”, і як там буде — покаже час...

Учора ж я поцікавилася у голови незалежної профспілки Київського метрополітену Віктора Дітковського, як розвивається ситуація. І от що дізналася. Метрополітенівці висунули низку вимог до нинішнього власника майна столичної підземки в особі Київради та її виконавчого органу — Київської міської держадміністрації й передали свою петицію “адресатам”. Окрім умови повернення всіх боргів з міського бюджету, з початку 2003 року відносини між ними пропонується будувати на договірних засадах: визначити обсяги пасажирських перевезень та механізм компенсації збитків метрополітену. Йдеться і про справи державного рівня: вихід метрополітену із комунальної власності міста, ініціативу створення при Міністерстві транспорту України органу управління, який би об’єднав всі метрополітени держави. Головне ж — необхідність розробки й прийняття Закону “Про метрополітени України”.

Оксана КОЗАК “Хрещатик”
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
04/09/2002 | Кожному двору — своя гірка й карусель. Та ще й за декоративним парканчиком
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |


: 0.3376 sec