4 жовтня 2002 року, п'ятниця  №148 (2159) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:10 |  У Києві презентували цільову програму, що покликана впровадити європейські стандарти поводження з тваринами – Тарас Панчій
images images images
16:47 |  На вулиці Ревуцького «Київтеплоенерго» замінить 5 км тепломереж
images images images
16:27 |  Віталій Кличко вручив нагороди до Дня незалежності
images images images
15:41 |  22 та 23 серпня частково обмежать рух на вулиці Стальського
images images images
15:40 |  Навесні 2020 року буде презентовано проекти двох нових велодоріжок
images images images
15:26 |  Зарплату педагогічним працівникам дошкільних, позашкільних та професійно-технічних закладів підвищать з 1 вересня
images images images
14:45 |  Що робитимуть із жебраками в метро
images images images
12:41 |  Фільтрують усе: на сміттєзвалищі у Підгірцях успішно працює німецьке обладнання
images images images
12:24 |  У Києві викрили шахрая, який незаконно заволодів приміщенням вартістю понад 900 тис. грн.
images images images
12:13 |  Кличко повідомив, коли Подільським мостом поїдуть автомобілі
images images images
11:16 |  «Київводоканал» відключив несанкціоновані врізки в технічні колектори в районі Русанівських садів
images images images
10:34 |  Змагання на ретро-автомобілях, забіг у вишиванках, богатирський турнір, музика просто неба: Київ відзначатиме День Державного Прапора і 28-му річницю незалежності України
images images images
09:04 |  Дмитро Загуменний відвідав у лікарні пораненого співробітника «Муніципальної охорони»
images images images
09:03 |  Департамент охорони культурної спадщини заборонив проведення робіт на Байковому кладовищі до надання проекту
images images images
09:02 |  Віталій Кличко: «Пішохідно-велосипедний міст подобається усім, окрім моїх політичних опонентів»
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
ЛЮДИНА, МІСТО, КРАЇНА
images  
images
images
images
04/10/2002      надрукуватипрочитало 3824 человек  

images
Віртуоз Ігор Завадський записав компакт-диск “Мінор-ІІ”, а “Трель диявола” перетворив на “Ангельські трелі”
images
Акордеоніст Ігор Завадський втілив у собі той варіант американської мрії, який нині такий популярний на Заході. Саме там віртуоз здобув визнання. І поступово звертає на себе увагу й на батьківщині. У тому році артист став заслуженим і отримав медаль. А в нинішньому митрополит Київський і всієї України Блаженнійший Володимир вручив музиканту орден Святого князя Володимира. За благодійні концерти, які часто дарує Ігор парафіянам, та за суспільну діяльність на користь церкви. Нещодавно музикант записав другий альбом — “Мінор-ІІ”. Нагадаємо, перший, випущений торік, називався “Мінор. Від Баха до П’яццолли”.

— Ігоре, чому знову “мінор”? Невже у нашому житті не залишилося нічого мажорного?

— По-перше, більшість найкращих творів композиторів-класиків написані в мінорі. Він, на мою думку, багатогранніший і має різні відтінки: від експресії до лірики, від ностальгії до героїки. Йому притаманні таїна, романтика й меланхолія, як у Шопена, монументальність — як у Баха, чи героїка — як у Бетховена й Регера. По-друге, “Мінор-ІІ” є частиною моєї виконавчої антології. Цей альбом є ніби продовженням першого.

— А чим новий альбом відрізняється від попереднього?

— У другому диску не тільки класика. Є твори естрадного напрямку, як, скажімо, моя обробка аргентинської теми “Тіко-тіко”, або з елементами джазу — парафраз на тему пісні Бориса Мокроусова “Одинокая гармонь” сучасного композитора Віктора Черникова. Є й улюблений старшим поколінням меломанів “Полонез” Огінського в обробці Миколи Різоля; мої перекладення “Польоту джмеля” Римського-Корсакова, вальсів Шопена та органних творів. У двох концертах Вівальді мені акомпанує колектив “Гранд-акордеон”, який складається зі студентів Національної музичної академії. Ще на диску — дует із заслуженою артисткою України, лауреатом міжнародних конкурсів Євгенією Черказовою, яка грає на клавішному акордеоні. Ми виконали з нею чотири твори: сучасні обробки відомих карело-фінської польки та пісні “Крутится-вертится шар голубой” і дві версії з першого альбому — “Жарт” Баха та “Лібертанго” П’яццолли. До слова, 29 жовтня у Національній філармонії відбудеться концерт доцента Національної музичної академії Євгенії Черказової та її учнів. Я там теж братиму участь як гість.

— А коли твій найближчий сольний концерт?

— 10 листопада в Андріївській церкві. А для друзів та журналістів збираюся провести презентацію свого компакт-диску раніше на кілька днів.

— Чим новеньким збираєшся порадувати?

— Написав власну версію твору Джузеппе Тартіні “Трель диявола”. І назвав її “Ангельськими трелями”. У фіналі Диявол — темна сила, яка нарешті зрозуміла жахливість своїх вчинків, плаче, відчуваючи близький кінець. Тартіні творив цю сонату для віолончелі, скрипки та клавесина. Музика наснилася йому вночі. Ніби чорт грав на скрипці, а інша нечисть — на віолончелі і клавесині. Справжнісінький шабаш. Цей твір ще ніхто не виконував на акордеоні, а я зробив два варіанти — сольний і разом із клавесином.

— Чим твоя версія відрізняється від твору Тартіні?

— Я заклав драматургічний конфлікт. У Тартіні його немає. “Трелі” створено 300 років тому, вони стали класикою. В той час музика була салонною, без конфліктів. У “Ангельських трелях” у багатьох місцях дещо змінено текст. Ще років з п’ять тому я намагався перекласти їх для акордеона. Марно пробував вивчити їх на гастролях у Парижі. Лише нині мені це вдалося. Щоправда, нічого не наснилося. На відміну від Тартіні я почув “Ангельські трелі” вранці. Хоча зазвичай я людина нічна. А тут зі сходом сонця вийшов на берег моря (це було в Криму), і... ніби зазвучала музика. З’явилося натхнення. Відчув себе частиною всесвіту. Здалося, немов якась сила спонукає мене переосмислити твір. І я зробив виклик силам зла. Хотілося довести, що не лише в казках добро перемагає. Саме цей драматургічний конфлікт я й вирішив висловити нотами.

— Це вже справжня композиторська робота. Хоча, як на мене, ти й раніше мав власний лірико-драматичний стиль.

— То моє авторське бачення. Композиторський підхід. Я кожен твір інтерпретую з позиції сьогодення. Більшість професіоналів вважає, ніби класику треба виконувати в первозданному стилі. Я ж намагаюся поєднати старовину і сучасність, зберігши гармонію й чистоту та додавши драматизму. Це диктувало, на мою думку, минуле — двадцяте космічне століття. Яким стане нинішнє? Певне, століттям роботів або чергової технічної революції. В усякому разі нині все в постійному русі. Немов намагаються щось наздогнати, кудись встигнути. Все це позначається на психіці. Щоб захиститися, людям доводиться надягати маски. Я ж намагаюся бути самим собою.

— А що ще у планах?

— Є кілька запрошень на закордонні концерти. Збираюся також втілити в життя свій проект телевізійної музичної передачі. Вже кілька років його виношую. Щодня додаються якісь ідеї, штрихи. Гадаю, це буде прорив у творчості. Зазвичай музичні програми ведуть люди, які далекі від музики. Мені здається, цікавим може бути погляд, так би мовити, зсередини, очима професіонала. Тому й ведучий повинен мати не лише відповідну освіту, а й досвід роботи. А ще 20 січня, у мій день народження, я вже ушосте поспіль зберу друзів на концерт. Наступного року відзначатиму десятиліття сольного концертування. Тоді у мене з’явився власний інструмент. Вперше на ньому я грав у Музеї історії Києва. Там довго експонувалася моя перша медаль з конкурсу акордеоністів “Кубок світу”. Планую також тур містами України.

— Колись ти збирався організувати фестиваль акордеоністів. Нині залишив цю мрію?

— Ні. Хочу навіть зробити невеличкий експеримент. Це буде міні-фест на мій день народження. В цей день я виступаю зі своїми друзями — акторами, музикантами, співаками. А цього разу хочу запросити акордеоністів з різних країн. Із республік колишнього Союзу, і країн дальнього зарубіжжя. Вже зголосилися приїхати до Києва з Франції, Росії та Литви. Але цей проект неможливий без спонсорської підтримки, на яку дуже сподіваюся.

— Ігоре, у тебе такий запал, що, гадаю, міг би зібрати й оркестр.

— Якраз гра в оркестрі мене не приваблює. Я це зрозумів — несподівано для себе — на концерті Співакова. Перевага соліста перед оркестром у тому, що на сцені він володар. А музиканти підкоряються диригентові. Самі ж знеособлені. Вони лише виконавці, не творці. Мене завжди колективізм відштовхував. Коли виконуєш соло, можеш експериментувати. Створити образ. Кожен концерт — новий. Це цікаво. Увесь час змінюватися, щоб глядачі не втратили інтересу,— таке правило театру. В першу чергу я відчуваю себе артистом, а не музикантом. Тому глядачі та сцена для мене — головне.

Наталя ЗІНЧЕНКО “Хрещатик”
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |