images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 27 травня 2003 року, вiвторок  №74 (2281) images
images
полоса
images
images
МЕГАПОЛІС
images  
images
images
images
27/05/2003



images
Магістраль нового життя Відкрито майже семикілометровий відрізок Великої Кільцевої дороги між Гостомельським та Мінським шосе
images

Окрім пішоходів, які дістали у подарунок до Дня Києва дві станції метрополітену, привід порадіти мають і автомобілісти — і то не лише мешканці Києва. Перед відкриттям підземки столичні достойники встигли “покропити” ще й майже семикілометрову ділянку Великої Кільцевої дороги. Голова Оболонської райдержадміністрації Микола Товкач назвав її “магістраллю нового життя”. Мовляв, її запуском місто вирішує не лише транспортні, а й соціальні та екологічні проблеми. Київський міський голова Олександр Омельченко підкреслив, що потреба у такій магістралі нагальна: транзитні машини повинні оминати місто, аби не створювати затори й не забруднювати повітря. Проект будівництва Великої Кільцевої існує уже років із тридцять, проте значні роботи почалися лише у 1999-му. Нова дорога вивільнить Київ принаймні від 150 тисяч “кочових” автомобілів, більшість з яких — великогабаритні вантажівки. Олександр Омельченко сказав, що міська влада прийняла масштабну програму боротьби із заторами на найближчі два-три роки, у якій передбачено реконструювати понад двадцять проблемних шляхопроводів. Окрім того, буде побудовано ще 30—40 підземних пішохідних переходів: на Повітрофлотському, Червонозоряному проспектах, Столичному шосе, вулиці Олени Теліги та Великій Кільцевій дорозі.

Заступник голови правління акціонерного товариства “Київпроект” Олег Овдій вважає, що створення зовнішнього автодорожнього обходу — один із найважливіших стратегічних напрямків містобудівної політики. Нині існує лише східна дільниця такої кільцевої дороги між Чернігівським та Харківським напрямками. До 2010-го планується ввести у дію 16-кілометровий відрізок між автодорогами Київ — Дніпропетровськ та Київ — Одеса. Окрім того, у проектах інституту — спорудження обхідного шляху через Бровари з виходом його на проспект Ватутіна, реконструкція магістралі Київ — Ковель, Мінського шосе від площі Шевченка до траси Київ — Овруч.

* * *

Щойновідкритий, так званий північний, відрізок об’їзної столичної магістралі між Гостомельським та Мінським шосе споруджено практично з нуля. Будівництво тривало близько трьох років. Звісно, терміни могли б бути й коротшими, якби свого часу вирішили проблеми з фінансуванням. Основні роботи з облаштування шляхового полотна вів “Укравтодор”, а підготовкою “будмайданчика” (корчуванням дерев, перекладанням трамвайних рейок та інженерних мереж) займалися працівники корпорації “Київавтодор”. Вартість шестисмугової швидкісної траси у 22 метри завширшки близько 60 мільйонів гривень: 48 мільйонів виділено Міністерством транспорту, а 11 з половиною — Києвом. Голова Державної служби автомобільних доріг України Володимир Демішкан розповів, що при спорудженні цього відрізка кільцевої магістралі застосовано нові технології шляхобудування, як от мінеральні добавки для асфальтобетону і якісь особливі кабелі. До слова, нова ділянка — лише початок “великого шляху”. До кінця сезону обіцяють здати трикілометровий відрізок між вулицями Богатирською та Рокосовського і таким чином замкнути об’їзне кільце пуща-водицького напрямку. Володимир Демішкан розповів також, що “Укравтодор” працюватиме й на реконструкції майже 18-кілометрової траси Київ — Бориспіль.

Оксана КОЗАК “Хрещатик”

прочитало 2071 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
27/05/2003 | Незвичний музей. У Водно-інформаційному центрі можна здійснити мандрівку в підземні глибини
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.368 sec