Логотип видання 'Хрещатик'

images
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама  | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
images
Новини
  images
22 грудня 2004 року, середа  №190 (2593) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
СПОЖИВАЧ
images  
images
images
images
22/12/2004      надрукуватипрочитало 1022 человек  

images
Дід Мороз за викликом Якщо на фірмі готові викласти гроші за тривале розважальне шоу, головний новорічний персонаж може приїхати в офіс навіть із балетом
images

У Сполучених Штатах Америки та Європі корпоративні свята на фірмах така ж звична справа, як і, приміром, щотижневі загальновиробничі наради. Такою є філософія тамтешнього бізнесу. Мовляв, спільні поїздки працівників на пікнік чи навіть літній відпочинок укріпляють командний дух. У нас також не проти відзначити на робочому місці день народження колеги або якусь іншу подію, але практикують це здебільшого у вузькому колі співробітників одного відділу. Втім, досвід теоретиків і практиків західного менеджменту поступово приживається і на вітчизняному ґрунті. Скажімо, напередодні різдвяних свят все більше керівників не обмежується самими лише привітаннями і подарунками для підлеглих, а замовляє для офісу вечірку за участю Діда Мороза та Снігуроньки. За якою програмою працюють головні новорічні персонажі, виступаючи перед дорослою аудиторією, й у скільки обходяться їхні послуги, я поцікавилася в агенціях, які займаються цим видом діяльності, представляючись потенційним клієнтом.

За легендою, мені був потрібен Дід Мороз для передноворічного вечора у невеличкій юридичній компанії. Планувалося, що він мав завітати у розпал веселощів, привітати співробітників й вручити їм подарунки. Роботи — на хвилин двадцять — щонайбільше. Однак, як з’ясувалося, знайти потрібний мені варіант не так то й просто. Уже в першому агентстві, куди я зателефонувала, адміністратор відрізала: “Це ж вам не дитячий святковий ранок — мінімальна тривалість “дорослих” програм — година”. “А що, менше, ніяк не можна?” — не вгамовувалася я. “Можна, але ціна залишиться незмінною — від ста доларів”. Розмови подібного змісту я провела й у кількох інших фірмах. Майже всюди мене переконували, що тривале розважальне шоу, за сценарієм якого передбачено і “живу” музику, і декілька ігор та конкурсів, номери артистів оригінального жанру, це набагато краще, ніж просто поява Діда Мороза. До речі, я помітила, що клієнтів “обробляють”, немов батьків молодят у РАГСі. Мовляв, візьміть ось це, а на додачу до нього ще й це, а взагалі у нас є ще краще, але воно буде коштувати втричі дорожче. Перебуваючи у доброму гуморі, тата і мами витрачають чималі суми за ті речі і послуги, без яких їхні діти цілком могли б обійтися. У випадку з Дідами Морозами розрахунок схожий: мало хто з шефів, який вже зважився на проведення корпоративного Нового року, вдарить перед підлеглими лицем у болото і замовить дешевий варіант у кращих традиціях сільської дискотеки — не солідно. Тож у рекламних агентствах клієнтів розкручують на повну котушку. Пропонують і лазерне шоу, і оформлення приміщення кульками, номери фокусників та циркачів, відомих естрадних співаків і ще багато чого іншого. Скажімо, феєрверк обійдеться у 100-1000 доларів, послуги ді-джея від 30 до 200 доларів, ведучого-тамади — від 50 до 500. Дід Мороз може завітати разом з шоу-балетом (декілька номерів обійдуться від 300 до тисячі баксів), вокально-інструментальним або фольклорним ансамблями( від ста до двох тисяч доларів). Інколи ціну набивають й тим, що кажуть: дата, на яку ви запланували свято, вже зайнята, але якщо запропонуєте більшу суму, приїдемо саме до вас. У відповідь на таку сентенцію я запитала: “А якщо вам після мене хтось більше запропонує, знову переметнетеся?”. “Ні, ну що ви, ми нікого не підводимо. Але ж і ви нас зрозумійте, наш робочий сезон триває щонайбільше два тижні...”.

До речі, сам білобородий новорічний персонаж може постати перед вами у доволі оригінальній іпостасі. Скажімо, змінити національність. За 140 умовних одиниць упродовж п’яти годин гостей веселитиме грузинський Дід Мороз, Санта-Клаус, наш український Святий Миколай або і навіть... чукотський. В залежності від амплуа різниться і програма (ігри, тости, жарти). Змінює образ і Снігуронька. Із скромної дідової онучки вона може перетворитися на фривольну панянку й навіть станцювати стриптиз (один вихід такої кралі коштує від 30 до 250 доларів в залежності від професійності).

Більшість із тих, хто замовляє свято в офіс, цікавиться, а хто ж ті фахівці, котрі працюють головними дійовими особами на ньому? Переважно це випускники театральних вузів і власне актори, інколи психологи і педагоги. Рекламні агентства, які дбають про власну репутацію, кадрове питання ставлять чи не на перше місце й пересічних “масовиків-витівників” на роботу не беруть. Адже щоб за лічені хвилини створити потрібну атмосферу в колективі, розсмішити й розвеселити навіть важку на підйом людину, треба мати певний досвід і фах.

— Це на перший погляд все просто виглядає,— каже 26-річна Снігуронька зі стажем Алла Новикова.— А ви спробуйте упродовж кількох годин утримувати увагу аудиторії й не набриднути їй. Це ж справжній міні-спектакль.

Однак, щоб вечірка була успішною, варто поставитися до вибору Діда Мороза, як до укладання контракту. Ви замовник, він — виконавець. Обов’язково має бути персональна зустріч. Якщо вам пробують продати “кота у мішку”, ліпше одразу попрощатися з такою фірмою. Бувальці радять: сядьте і на аркуші паперу напишіть, чого ви очікуєте від свята. Сформулюйте ваші побажання і питання, на які б хотіли отримати відповідь. Після цього зателефонуйте, наприклад, за п’ятьма телефонами, вказаними в оголошеннях і домовляйтеся про зустріч. Діду Морозу не складно буде розповісти, який у нього костюм, скільки коштують його послуги. Якщо йдеться про велику вечірку, то на другу чи третю “аудієнцію” він має надати сценарій, план дій і кошторис. І пам’ятайте: що ближче свято, то дорожчі ціни, а 31 грудня після сімнадцятої години — всі тарифи подвоюються.

Катерина САЛЄЙ “Хрещатик”
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
22/12/2004 | Запальна іграшка. Віддача при спрацюванні деяких сучасних хлопавок така, що на руках залишаються опіки, а замість різнокольорового конфетті з відкоркованого циліндрика частіше вилітає сірий газетний папір
images
images
22/12/2004 | Ціна її життя. За метрову ялинку на столичних базарах правлять до тридцяти гривень, а щоб лісова гостя довше зберігалася в оселі, радять “тримати” її на аспірині
images
images
22/12/2004 | Згущене та ще й варене. Солодкі молочні консерви незамінні для домашньої випічки
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |