12 ciчня 2005 року, середа  №3 ( (2602) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
15:56 |  Гарант інновацій: створюємо майбутнє разом
images images images
15:41 |  У столиці відбудеться науково-практична конференція Kyiv Smart Tracks
images images images
15:39 |  До 1 серпня декларацію про майновий стан і доходи можна подати з невеликим штрафом
images images images
15:27 |  У Києві з’явиться близько сотні інспекторів із паркування
images images images
15:26 |  Як офіційно працевлаштувати студентів влітку
images images images
15:24 |  В аеропорту «Київ» відкрили новий термінал
images images images
12:38 |  Період розмитнення "євроблях" продовжено до 22 серпня 2019 року
images images images
12:36 |  Ініціативна група з формування нового складу Громадської ради при КМДА визначить учасників установчих зборів
images images images
12:32 |  Поштова площа стала національною пам’яткою, далі – створення музею
images images images
12:32 |  Американські лікарі безкоштовно прооперували 12 українських дітей з вродженими вадами обличчя
images images images
12:29 |  Безхазяйне майно Києва візьмуть на облік
images images images
12:26 |  Юрій Назаров презентував додаток Kyiv Smart City
images images images
12:23 |  На Хрещатику перекриють рух транспорту під час акції «За сім’ю та дітей!»
images images images
11:37 |  Віталій Кличко звільнив керівників Департаменту соцполітики КМДА
images images images
09:38 |  Віталій Кличко: «Всі витрати на будівництво нового пішохідного мосту та суміжних об’єктів будуть перевірені»
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
МІСЬКЕ ЖИТТЯ
images  
images
images
images
12/01/2005      надрукуватипрочитало 437 человек  

images
Бумеранг Хоча їздитимемо в маршрутках сидячи, та платитимемо за такий сервіс дорожче
images

Схоже, поїздки у столичних маршрутках стануть більш комфортними. Про це напередодні новорічних свят подбали парламентарії, які проголосували за Закон України “Про внесення змін і доповнень до Кодексу України про адміністративні правопорушення”. Йдеться, зокрема, про суттєве підвищення штрафів для водіїв, котрі перевозять більше пасажирів, ніж є місць для сидіння в бусиках. Якщо раніше набиті людьми салони маршруток їхнім “керманичам” загрожували штрафом у розмірі до 34 гривень, то тепер, після нововведень, порушникам доведеться викладати до 85 гривень, а за повторне нехтування закону — до 136 гривень. Окрім того, справа може дійти аж до вилучення транспортного засобу.

Безперечно, тиснява в маршрутках не вельми подобається пасажирам, на захист яких піднялися законодавці. Напевно, їм здалося, що розв’язати наболілу проблему вдасться, якщо до перевізників застосовуватимуть суворіші санкції. Проте фахівці транспортної галузі (принаймні ті, з якими довелося розмовляти на цю тему) вважають, що підписаний главою держави закон про зміни й доповнення до Кодексу України про адміністративні правопорушення повернеться бумерангом до самих же пасажирів. А їх понад мільйон у нашому місті, стверджує начальник комунальної служби перевезень столичної держадміністрації Іван Окоча. За його словами, на підвищення штрафів за стоячих пасажирів “маршрутники” відреагують новими тарифами. Іван Окоча прогнозує, що незабаром проїзд коштуватиме до трьох гривень. Отож постраждають кияни, котрі постійно користуються послугами маршрутних таксомоторів. Риторичним залишається й запитання: який вид транспорту може замінити сотні прудких бусиків?

— Схожу ситуацію ми вже переживали,— згадує директор підприємства “Надія-Транс” Юрій Артеменко.— Вісім років тому були намагання добитися, аби ми перевозили тільки сидячих пасажирів. Згодом від цих намірів відмовилися. Нині знову повернулися до них...

За словами Юрія Артеменка, тарифи на проїзд за будь-яких обставин потрібно переглянути. На його думку, це питання загострилося ще до прийняття останніх поправок і доповнень до адмінкодексу. Річ у тім, що нинішні ціни на проїзд не покривають затрат. Адже вартість пального зросла. Та й запчастини не дешевшали. Тому значна частина перевізників зійшлася на середньому тарифі — дві гривні за проїзд. Якщо ж заповнювати салон маршрутки тільки сидячими пасажирами, тоді такі рейси будуть ще більш нерентабельними. Отож зростання цін неминуче, переконаний пан Артеменко. Він також додав, що такий крок економічно виправданий, інакше транспортне підприємство збанкрутує.

— У нас вісімдесят “Богданів”,— каже Юрій Артеменко.— Двадцять з них ми купували в кредит. Як нам його виплатити, якщо підприємство загрузне в боргах?

Окрім того, його непокоїть і те, чому законодавці, як мовиться, “причесали” всіх маршрутників одним гребінцем. Скажімо, “Газелі” справді не призначені для перевезень стоячих пасажирів. Інша справа — “Богдани”. Вони, до речі, мають відповідні сертифікати, бо в салоні є можливість триматися і стояти, не згинаючись.

— Скоріше за все нововведення, які сьогодні активно обговорюють, матимуть відповідний механізм реалізації,— вважає начальник відділення організації профілактичної роботи управління столичної державтоінспекції Євген Кравець.— Очевидно, нові тарифи стосуватимуться тих водіїв, які перевозять стоячих пасажирів у мікроавтобусах. Потрібно брати до уваги те, що написано в технічному паспорті машини...

А взагалі Євген Кравець переконаний: рішення Верховної Ради щодо посилення відповідальності водіїв маршруток пояснюється тією ситуацією, що склалася на столичному ринку перевезень. Що маршрутки переповнені — відомий факт. Не всі замислюються, до чого це може призвести. Коли трапляється біда, тоді починаємо шукати причини і винних. Тим часом в усьому світі суворі штрафи — єдиний інструмент впливу на порушників. Ось, за словами пана Кравця, і ми очікуємо поліпшення безпеки руху після того, як кожен перевізник ознайомиться з новими штрафами.

Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ “Хрещатик”
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
12/01/2005 | Столична влада пропонує і приватним транспортникам купувати великі автобуси.
images
images
12/01/2005 | “Люди ж усе одно намагатимуться сісти в переповнений салон...”.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© Редакцiя газети "Хрещатик".
У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |


: 0.3851 sec