25 ciчня 2005 року, вiвторок  №10 (2609) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
15:23 |  Шулявський шляхопровід - повне обмеження руху транспорту в районі реконструкції
images images images
15:01 |  Зносити «хрущовки» можна буде лише після відселення людей у новий будинок
images images images
14:27 |  19-24 червня частково обмежать рух транспорту на вулиці Миколи Грінченка
images images images
14:26 |  У ніч проти 20 червня перекриють транспортний рух на ділянці вулиці Андрія Малишка
images images images
14:25 |  Місцева влада посилює контроль за реконструкцією шкіл, де гальмується виконання робіт
images images images
10:39 |  Віталій Кличко: «Підтримка Радою Європи розвитку місцевого самоврядування в Україні сьогодні дуже важлива»
images images images
09:26 |  Не можна допустити згортання реформи місцевого самоврядування - Віталій Кличко
images images images
09:26 |  Гендерний паспорт як основа правильного бюджетування міста – у Києві пройшов масштабний гендерний форум
images images images
18:54 |  Обмеження руху транспорту біля метро Академмістечко до 30 червня
images images images
16:58 |  Асоціація міст України була і залишається аполітичною організацією, що захищає інтереси місцевого самоврядування
images images images
16:56 |  Київ декілька років поспіль тримав першість у створенні місць у закладах дошкільної освіти
images images images
16:55 |  Затверджено остаточний перелік проектів-переможців ГБ-4
images images images
15:57 |  Київ профінансував у 8 разів більше коштів на впровадження Нової української школи, ніж передбачають нормативи
images images images
14:20 |  Аудиторами ДФС донараховано порушникам законодавства 19,1 млрд гривень
images images images
14:17 |  Проект еко-моніторингу повітря Managing Air Quality
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
МЕГАПОЛІС
images  
images
images
images
25/01/2005      надрукуватипрочитало 664 человек  

images
Надійна “землерийка” Німецький тунелепрохідницький комплекс уже в квітні прокладатиме лінію метрополітену від “Либідської” в напрямку Теремків
images

Із порту Рені, що в Одеській області, в столицю привезуть німецький прохідницький щит. На нього в Києві вже чекають деталі й комплектувальні. Комплекс почнуть монтувати одразу, щоб уже в квітні запустити диво-техніку. Для цього поблизу станції метро “Либідська” завершують будівництво спеціальної камери.

За словами голови правління відкритого акціонерного товариства “Київметробуд” Володимира Петренка, спорудження підземки в столиці ускладнюють несприятливі гідрогеологічні умови. Працювати доводиться на великих глибинах. На теренах колишнього Радянського Союзу з такими труднощами стикаються хіба що в Санкт-Петербурзі передусім через норовливу Неву. Київські фахівці застосовують різні технології, залежно від рельєфу місцевості. Наприклад, на неглибоких ділянках використовують перевірені часом методи. На складних же відтинках, як між “Либідською” та Одеською площею, намагаються запроваджувати ноу-хау. На думку головного метробудівця, це не тільки прискорює роботу, а й сприяє значному заощадженню коштів. Відтак будівництво підземки в столиці обходиться чи не найдешевше в світі. Скажімо, в Москві кілометр прокладання метро коштує майже 70 мільйонів доларів, а у нас — 30 мільйонів. У місцях неглибокого прокладання тунелю роботи обходяться навіть утричі дешевше, ніж у Росії. Бо в Києві замість чавунних тюбітнів (кріплення в тунелі) давно використовують залізобетонні.

Як розповів Володимир Петренко, у напрямку Теремків метробудівцям на заваді стала річка Либідь, а далі ще й кілька озер у районі Голосієвого. До того ж там складна комунікаційна система. Отож без сучасного прохідницького щита не обійтися. Завдяки йому вдасться також запобігти осіданню та корозії грунтів. Їх не треба буде заморожувати й розморожувати, як колись. Комплекс працюватиме на різній глибині — від 10 до 12 метрів. Його довжина сягає ста метрів, а маса — майже 700 тонн (для монтування комплексу з Криму привезуть рідкісний стотонний кран). Діаметр різання грунту — 6,28 метра. З допомогою такої машини мають пройти понад чотири кілометри, щомісяця “освоюючи” від 200 до 400 метрів породи (глини, грунту) залежно від місцевих умов. Перші сто метрів допоможуть прокласти німецькі фахівці. Згодом вони й обслуговуватимуть агрегат. Після виконання найскладніших робіт — там, де незабаром з’являться станції метро “Деміївська”, “Голосіївська” і “Васильківська”, вирішать, чи експлуатувати щит у напрямку Національного виставкового комплексу, іподрому та Одеської площі, чи перекинути на Сирецько-Печерську лінію в бік Виноградаря. До слова, здати в експлуатацію цей відтинок передбачається вже в 2007-му. Загалом же, на думку Володимира Петренка, “землерийка” слугуватиме столичним метробудівцям щонайменше років з десять. А з її виробниками заплановано створити спільне підприємство з випуску такої техніки в Україні. Тунелепрохідник коштує 3,5 мільйона гривень. Столична влада допомогла акціонерному товариству отримати на закупівлю щита пільговий кредит. До слова, Київрада з року в рік збільшує суму асигнувань на будівництво метрополітену. Так, у Програмі соціально-економічного розвитку столиці на 2005 рік на проектування Куренівсько-Печерської лінії від “Либідської” до “Виставкового центру” планується виділити понад п’ять мільйонів гривень.

Віталій КУРІННИЙ “Хрещатик”
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
25/01/2005 | “Київдорсервіс” придбає десять евакуаторів.
images
images
25/01/2005 | Автодорівці використовуватимуть для розмітки пластик замість фарби.
images
images
25/01/2005 | Механічний двірник. Новий агрегат, здатний виконувати близько десяти “операцій”, нещодавно демонстрували в Деснянському районі столиці
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |


: 0.5444 sec