8 лютого 2005 року, вiвторок  №18 (2617) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
громадський бюджет kyiv smart city
логотип КП «Центр публічної комунікації та інформації»
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
19:41 |  Реєстрація на Форум «Київ – столиця діалогу»
images images images
19:01 |  Незабаром відбудеться урочисте вручення мистецької премії «Київ»
images images images
18:19 |  Лікар у Вашому домі - за минулий тиждень здійснено понад 1000 обстежень
images images images
16:37 |  «Київавтодор» лідер у впровадженні робіт із заливки тріщин дорожнього покриття
images images images
16:35 |  «Військовий збір» - відображається загальна сума нарахованого доходу
images images images
16:33 |  Граничний термін подання податкової звітності з наступних податків та зборів – 20 травня 2019 року
images images images
16:32 |  20 травня 2019 року - граничний термін сплати ряду податків та зборів
images images images
16:30 |  25-26 травня відбудеться щорічний Київський бал
images images images
16:24 |  Вихід зі станції метро «Виставковий центр» реконструюють
images images images
16:15 |  Акарицидна обробка проти кліщів
images images images
14:56 |  Марина Хонда привітала учасниць засідання Генеральної асамблеї Європейського центру Міжнародної ради жінок
images images images
14:54 |  Програма заходів, присвячених Дню столиці та Дню Києва
images images images
14:53 |  День Києва запалить концерт гурту «Space»
images images images
14:23 |  Випускники 10 столичних закладів освіти стали призерами «Київський вальс – 2019»
images images images
11:27 |  Володимир Зеленський заявив про розпуск Верховної Ради та закликав Кабмін піти у відставку
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
МЕГАПОЛІС
images  
images
images
images
08/02/2005      надрукуватипрочитало 386 человек  

images
Спільний проект Поблизу нового Дарницького вокзалу зведуть станцію метро, прокладуть автомобільний, трамвайний та пішохідний тунелі
images

У фойє Колонної зали столичної мерії київські посадовці разом з керівниками Укрзалізниці, Південно-Західної залізниці, архітекторами і будівельниками ознайомлювалися з детальними схемами будівництва нового Дарницького вокзалу й транспортної розв’язки поблизу. Тут же, на стендах, — передпроектні пропозиції розвитку метрополітену на лівому березі Дніпра. Того ж дня вдалося досягти попередньої домовленості щодо першочергових об’єктів будівництва. Остаточне рішення винесуть після розгляду і затвердження цих проектів (і терміналу, і тунелів) на містобудівній раді в другій половині лютого нинішнього року.

Начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопишин поінформував, як іде будівництво Дарницького пасажирського вокзалу. Адже нещодавно вирішили дещо зменшити площі терміналу для потреб залізничників. У “звільнених” приміщеннях (праве і ліве крило станції) розмістяться торговельні, готельні, спортивні, культурні комплекси. До роботи залучать інвесторів. Зовні вокзал не зміниться, він буде таким, яким спроектували його із самого початку. Перебудова торкнеться тільки центральної частини.

Головний архітектор проекту Дарницького вокзалу Сергій Бабушкін вже за два тижні має представити оновлений план на містобудівній раді. Тим часом фахівці зводять “коробку” залізничної станції, потім споруджуватимуть платформи. Першу чергу будівництва мають здати за півтора року, а увесь комплекс — до кінця 2007-го.

Якщо з вокзалом, яким опікується Південно-Західна залізниця, все більш-менш зрозуміло, то зі зведенням комплексної транспортної розв’язки в цьому районі у багатьох фахівців, що взяли участь у обговоренні проектів, виникали запитання. Скажімо, який тунель прокладати першим: метро, автомобільний чи трамвайний? Усі вони пролягатимуть поблизу Дарницького терміналу. Підземні магістралі значно розвантажать транспортний рух і забезпечать надійний зв’язок між північною та південною частинами Лівобережжя. Один з тунелів — для транзитних автопотоків. Угорі над ними курсуватимуть лише автобуси й тролейбуси. Трамвайні колії тягнутимуть від вулиці Празької до Ялтинської, тож вдасться з’єднати вокзал в одному напрямку з житловим масивом Троєщиною, а в іншому — зі станцією метро “Бориспільська”. Третій тунель буде пішохідним — ним користуватимуться переважно пасажири і відвідувачі вокзального комплексу. Як розповів заступник директора інституту “Київінжпроект” Володимир Воробйов, за попередніми підрахунками, транспортна розв’язка обійдеться містові в 240 мільйонів гривень. З них 40 мільйонів витратять на спорудження трамвайного тунелю, 95 — автодорожнього, 40 — на реконструкцію привокзальної площі, 20 — на розширення проїжджої частини, що веде до терміналу, 45 — на перекладення інженерних мереж всього комплексу.

Першою чергою будівництва залізничного вокзалу також передбачено появу автостоянок як для внутрішніх потреб, так і гостьових. Проектанти врахували всі зауваження експертів містобудівної ради. Скажімо, вокзальний конкорс, де, окрім залів очікування, з’являться пункти з надання додаткових послуг пасажирам, протягнуть до північного вестибюлю станції. І тоді комплекс стане єдиною системою, що матиме два рівні: підземний та надземний. А ось у кварталі, котрий прилягає до тамтешнього скверика, виросте сучасний 20 — 25-поверховий готельно-офісний центр.

За словами директора Інституту “Укрметротунельпроект” Віктора Янікіна, передбачено продовжити метрополітен від станції “Бориспільська” через Червоний Хутір до Дарницького вокзалу, Ленінградської площі і “Лівобережної”. До речі, останню повністю реконструюють й значно розвантажать. Завдяки створенню такого кільця вдасться сполучити Сирецько-Печерську та Святошинсько-Броварську лінії. Підземка проляже неглибоко.

Під час презентації архітекторських ідей щодо майбутніх вокзалу, метрополітену і тунелів Київський міський голова Олександр Омельченко запропонував розробити проект забудови й нової лінії підземки. На думку Олександра Олександровича, треба розробити концепцію розвитку житлових масивів. Адже тут, вздовж вулиці Бориспільської, можна спорудити три-чотири мільйони квадратних метрів житла.

На відміну від вокзалу, будівництво автомобільно-залізничного мостового переходу вже на півроку відстає від графіків, запланованих на 2004-й. Тож питання переправи через Дніпро вирішуватимуть лише після здачі в експлуатацію Дарницького терміналу та транспортної розв’язки. Як розповів головний архітектор столиці Василь Присяжнюк, є проблеми щодо проектування і фінансування мостових підходів. Можливі також зміни, спрямовані на поліпшення транспортного обслуговування. Профільне міністерство бере на себе підготовку техніко-економічного обґрунтування цих робіт.

Будівництво мосту й Дарницького вокзалу буде спільним проектом столичної влади, Міністерства транспорту та Укрзалізниці. Відповідну угоду підпишуть найближчим часом. А поки що замовники запрошують вітчизняних інвесторів вкладати кошти в спорудження терміналу та прилеглої інфраструктури: торговельних, готельних, розважальних та спортивних центрів.

Віталій КУРІННИЙ “Хрещатик”
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© Редакцiя газети "Хрещатик".
У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |


: 3.3096 sec