16 червня 2005 року, четвер  №87( (2686) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
15:31 |  Економія майже 300 тисяч гривень на комунальних послугах в дитячому садку
images images images
15:23 |  «Київреклама» працює на велосипедах
images images images
13:49 |  Вісім київських пляжів отримали міжнародну відзнаку «Блакитний прапор»
images images images
13:22 |  Віталій Кличко зустрівся з президенткою Парламентської асамблеї НАТО Меделін Мун
images images images
11:04 |  Віталій Кличко звільняє кількох столичних чиновників
images images images
10:09 |  На київському пляжі «Пуща-Водиця» піднімуть блакитний прапор
images images images
10:08 |  Віталій Кличко: «Реваншу не буде! Ми готуємо апеляцію на рішення Окружного адмінсуду Києва щодо перейменування проспектів Бандери і Шухевича»
images images images
14:23 |  На київській ТЕЦ-5 триває ремонт водогрійного котла, який щогодини нагріває майже 4 тисячі тонн води для потреб міста
images images images
14:21 |  До 23-ї річниці Конституції України на киян та гостей міста чекає насичена програма святкових заходів
images images images
12:41 |  Із нагоди ста років Музею Ханенків відкривається знакова виставка «Музей. Століття»
images images images
10:53 |  #Пакетам торба
images images images
10:16 |  Міжнародний гуманітарний проект у партнерстві з Мюнхеном розширить свою діяльність у столиці
images images images
09:39 |  За минулий тиждень у рамках проекту «Лікар у Вашому домі» здійснено понад 1 тисячу обстежень
images images images
13:20 |  Віталій Кличко звільнив виконувача обов’язків директора КП «Київавтошляхміст»
images images images
11:57 |  На Русанівській набережній облаштують поливо-зрошувальну мережу для поливу зелених насаджень
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
ГАЗЕТА - ЧИТАЧ - ГАЗЕТА
images  
images
images
images
16/06/2005      надрукуватипрочитало 683 человек  

images
Нескромна реклама Експертизу теле- або радіоролика можуть замовити захисники прав споживачів, але останнє слово, звісно, за судом
images
До редакції “Хрещатика” надіслала лист киянка, яка підписалася ініціалами М. Т. Вона обурюється рекламою одного з препаратів для зміцнення чоловічої сили. Ці ролики, повідомляє читачка, передають із сьомої до восьмої ранку по радіо, перед “Школядою” і зразу після неї. “Працівники радіо,— пише мешканка столиці,— які транслюють цю рекламу, мабуть, не мають дітей і не їздять в громадському транспорті. Вони не чують, про що говорять хлопчаки 10—14 років...” Ті дорослі, вважає авторка листа, яким бракує чоловічої сили, підуть в аптеку і знайдуть потрібні ліки без рекламних оголошень в ефірі. Дітям же вони ні до чого. Закінчується послання словами: “Я пишу в газету, але прошу журналістів передати лист на радіо. Вибачте за клопіт. Я немолода людина, і такі, як я, зі мною згодні”.

Колеги на радіо одним з найперших аргументів на захист реклами взагалі навели ось який: “Вона вважається двигуном торгівлі і водночас є джерелом прибутку для засобів масової інформації, якщо мас-медіа оприлюднюють творіння рекламодавців”. Стосовно конкретного випадку, описаного в листі нашої читачки, головний редактор “Ера-радіо” Сергій Фісюн пояснив, що слухачів найбільше в ранішні години, тому й мають вони попит серед клієнтів, котрі хочуть розмістити оголошення саме в цей час. За даними працівників радіомовлення, 95 відсотків з тих, хто чує під час сніданку ролики про засоби для підвищення потенції,— люди віком за 40 років. Зрештою, порадив Сергій Васильович, при дітях радіо можна вимкнути.

Щоб відмовити рекламодавцеві в розміщенні надто нескромного тексту, — сказав пан Сергій,— доведеться довго пояснювати, чому редакція не хоче взяти оголошення, коли інші засоби масової інформації не мають заперечень. Юридичні й фінансові нюанси теж не сприяють тому, щоб втрачати замовника.

Працівники Головного столичного управління в справах захисту прав споживачів теж чують і бачать рекламні блоки по радіо і телебаченню. Начальник відділу з контролю реклами і маркетингових досліджень ринку (це один з підрозділів згаданого відомства) Ірина Свінтановська сказала, що в останній редакції Закону України “Про рекламу” є стаття 7, в якій сформульовано принципи “рушія торгівлі”. Зокрема, в документі записано, що основними засадами реклами є: законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають шкоди споживачеві рекламного доробку. Вона (реклама) не повинна також містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності. Четвертий пункт названої статті вимагає: “Реклама повинна враховувати особливу чутливість дітей і не завдавати їм шкоди”.

Що може зробити споживач у ситуації, подібній до наведеної в листі? Пані Ірина сказала, що це теж записано в законі. Стаття 29 дозволяє об’єднанням громадян здійснювати незалежну експертизу щодо відповідності реклами вимогам законодавства України й давати належні рекомендації рекламодавцям та її виробникам і розповсюджувачам. Тобто, якщо людина звернеться до захисників споживачів з претензіями, викликаними набридливою нескромністю відео- чи аудіопродукції, то фахівці з вулиці Сагайдачного, 29-а саме так і чинитимуть: замовлятимуть експертизу ролика. Експертна оцінка — річ суб’єктивна. Останнє слово — за судом. Зрештою, Головне управління в справах захисту прав споживачів, за словами Ірини Свінтановської, заборонити певну рекламу не може, хіба що стягнути штраф.

Дорослим таки є сенс воювати проти рекламних оголошень, які порушують вимоги відповідного закону. Заради дітей і внуків, котрих прагнемо виховати нерозбещеними, культурними. Хоч би там що, а це коштує дорожче за оплачені рекламодавцем хвилини ефіру й площу на шпальтах газет і журналів.

Галина РЕМІЗОВСЬКА “Хрещатик”
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
16/06/2005 | Узаконити додаткову зупинку на проспекті Палладіна поки що не вдається, але переговори між відомствами тривають.
images
images
16/06/2005 | Володимир Дейнега опікується дітьми-чорнобильцями.
images
images
16/06/2005 | Вокально-хореографічний ансамбль “Світанок” не поступається деяким дорослим професійним колективам.
images
images
16/06/2005 | Фундамент будинку на вулиці Суворова, 3 розмиває вода.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |


: 0.327 sec