Логотип видання 'Хрещатик'

images
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама  | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
images
Новини
  images
19 жовтня 2005 року, середа  №154 (2753) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
МІСЬКЕ ЖИТТЯ
images  
images
images
images
19/10/2005      надрукуватипрочитало 610 человек  

images
Метро на Воскресенку Містобудівна рада погодила передпроектні пропозиції щодо Подільсько-Вигурівської лінії підземки
images

Про проведення нової гілки метрополітену до Троєщини говорять уже не один десяток років. За цей час чимало людей зневірилися в тому, що підземку туди таки протягнуть. Надія відродилася з будівництвом нового Подільсько-Воскресенського мосту, який заплановано здати в експлуатацію в 2008 році. А нещодавно мешканцям одного з найбільших районів столиці архітектурно-містобудівна рада зробила своєрідний подарунок — затвердила передпроектні пропозиції розміщення станцій Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену. Особливість її в тому, що на Лівому березі вона роздвоюватиметься, й один “рукав” проляже на Троєщину, а другий — на Воскресенку. До речі, цей принцип маршрутного руху поїздів використано в лондонському, паризькому та інших метрополітенах.

Як розповів директор інституту “Укрметротунельпроект” Віктор Янікін, довжина гілки — 16 кілометрів. На ній буде 10 станцій: дві глибокого залягання, чотири — мілкого й чотири на естакаді.

Розпочинатиметься нова лінія неподалік станції метро “Вокзальна”. “Вокзальна ІІ” (як вона називатиметься офіційно, ще не вирішили) матиме два виходи — в районі Південного вокзалу і північних платформ Центрального, а також сполучатиметься із Святошинсько-Броварською гілкою. Наступна станція “Проспект Перемоги”. Є два варіанти її розміщення, кожен з яких має свої переваги та недоліки. Один — побудувати її між спорудою Цирку та універмагом “Україна”, другий — “відсунути” підземний вестибюль на 150—200 метрів далі вздовж вулиці Дмитрівської. Такий варіант вигідніший для експлуатації метро (вирівнюється шлях поїздів), а також з того погляду, що в майбутньому житлові квартали в цьому районі реконструюватимуть.

Замість намічених станцій “Татарка” та “Глибочицька” спорудять одну — глибокого залягання, з двома ескалаторами (на зразок “Арсенальної” чи “Печерської”). Неподалік станції “Тараса Шевченка” збудують “Подільську”, яка буде пересадочною на Куренівсько-Червоноармійську лінію.

Певно, чи не найбільше запитань у архітекторів було щодо станції “Суднобудівна” на Рибальському півострові. Проектуючи її, фахівці “Укрметротунельпроекту” виходили з генерального плану розвитку міста до 2020 року, згідно з яким там не передбачалося велике будівництво. Нині є задум створити в цьому місці офісно-торговий квартал “Київ-сіті”, отож необхідно наперед розрахувати велику пропускну спроможність “Суднобудівної”.

Першою станцією цієї лінії на Лівому березі буде “Труханів острів”, за нею йтиме “Десенка”, яка матиме технічне значення— її відкриють тоді, коли територію Русанівських садів забудують житловими кварталами. На Райдужному масиві з’явиться однойменна станція, від якої й розгалужуватиметься основна гілка. На Воскресенці створять “Бульвар Перова” та “Братиславську”. Вона стане кінцевою на Подільсько-Вигурівській лінії. Для розміщення електродепо “Воскресенське” виділять понад 13 гектарів землі (з вимогою зберегти якомога більше дерев).

Гілку метро, яка “потягнеться” на Троєщину, й питання, скільки там облаштують станцій, архітектори розглядатимуть згодом, разом із проектом Дніпровської лінії (від вулиці Милославської до станції “Лівобережна”).

Наталка МАРКІВ “Хрещатик”
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
19/10/2005 | Дворові контрасти. Якщо на центральних магістралях Подільського району прибрано, то на вулиці Світлицького, 28 чимале провалля, а на Фрунзе, 117 невідремонтований фасад будинку...
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |