Перше місце для перевірки ми обрали не випадково, адже це один із найбільших столичних ринків — “Володимирський”, на вулиці Горького. За 4 хвилини паркування співробітник у формі КП “Голосіївпарксервіс” вимагав з нас 5 гривень. На запитання, звідки такий тариф, почав метушитися, так нічого й не пояснивши. Я показав посвідчення кореспондента газети і попросив назвати його прізвище та номер його службового документа. “Я нічого вам не дам, і взагалі ви стоїте тут уже 5 годин, отож платіть 5 гривень,— заявив ринковий паркувальник.— Якщо цю інформацію опублікуєш, я подам на тебе в суд”,— пригрозив він і побіг в невідомому напрямку, не залишивши своїх координатів.
Нас не злякали ринкові паркувальники, тому поїхали до наступного місця — “Деміївського ринку”. Там до нас підійшов чоловік у куртці з написом “Голосіївпарксервіс” і відрекомендувався Андрієм. Посвідчення не мав, але повідомив, що за годину простою треба заплатити 3 гривні. “Документи у нас тимчасово вилучило керівництво, а чек я вам не можу вибити, бо колега кудись відійшов”,— пояснив пан Андрій. З його слів, ціни встановило керівництво районного комунального підприємства, тому — “всі запитання до них”. Довелося нам їхати на Печерськ.
На бульварі Лесі Українки, 28 є невеличка парковка. Через 2 хвилини до нас підійшов співробітник КП “Печерськпарксервіс”. На запитання про тарифи відповів, що з 18 квітня — 1 гривня. На підтвердження своїх слів показав посвідчення. Ми попросили вибити чек, але тут нас спіткало розчарування: чомусь на ньому була вказана інша ціна — 2 гривні. “Це так вийшло, а взагалі у нас вибивається завжди 1 гривня”,— пояснив Анатолій.
Повертаючись до редакції Хрещатиком, на дорожніх знаках з літерою “Р” ми бачили лише одну ціну — 10 гривень.