19 серпня 2008 року, вiвторок  №148 (3364) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
16:15 |  Список кандидатів в присяжні районних судів міста Києва
images images images
15:00 |  Віталій Кличко: «На маршрути у столиці вийшли 5 нових тролейбусів, до кінця липня додадуться ще 8»
images images images
13:41 |  КП «Київтранспарксервіс» оголошує нові аукціони в системі «ProZorro.Продажі»
images images images
15:26 |  Триває пошук земельних ділянок для будівництва житла постраждалим від афери «Еліта-Центр» (Оновлено)
images images images
14:55 |  Віталій Кличко ініціював службове розслідування щодо керівництва Святошинського дитячого будинку-інтернату
images images images
13:05 |  Киян запрошують долучитися до толоки «Чисто субота» у Гідропарку та на інших локаціях Дніпровського району
images images images
12:16 |  Київська влада працює над запровадженням механізму зміни місця голосування онлайн
images images images
10:38 |  Оновлений парк «Веселка» відкрився на Нивках
images images images
10:11 |  У столиці на рік припадає понад 2 тисячі знімальних днів у межах різноманітних проектів
images images images
09:19 |  Містобудівна рада підтримала проект детального плану території для мікрорайону на Троєщині
images images images
09:08 |  Міська влада постійно підтримує дитячі будинки сімейного типу – Марина Хонда
images images images
17:26 |  Департамент культури дає Гідропарку нове життя
images images images
17:25 |  Віталій Кличко показав, як триває реконструкція легкоатлетичного манежу на Березняках
images images images
17:24 |  е-пенсія вже в Україні
images images images
16:34 |  У I півріччі 2019 року підприємствам міста Києва відшкодовано 6,5 млрд. грн. ПДВ
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
Культура
images  
images
images
images
19/08/2008      надрукуватипрочитало 2120 человек  

images
Вадим РУДЕНКО: “Музика не може розвиватися окремо від умов життя”
images

Вадим Руденко, яскравий представник російської фортепіанної школи,— частий гість на сцені столичної філармонії. Він устиг стати улюбленцем київських меломанів. І навіть у розпалі "мертвого" сезону щороку з'являється в Києві — як викладач "Літньої музичної академії", системи майстер-класів, що їх традиційно проводять на базі музичного училища імені Гліера. Після одного із занять маестро погодився дати інтерв'ю для "Хрещатика".

— Останнім часом у музичних колах говорять про те, що немає масштабних фігур серед молодих піаністів, зокрема про комерціалізацію виконавського мистецтва. Як ви це прокоментуєте?
— Мені складно погодитися з тим, буцімто у фортепіанному виконавстві нині криза. Все залежить від того, в якому віці та на якій стадії розвитку перебуває той чи той піаніст. Скажімо, Ріхтер чи Ґілєльс у студентські роки грали, м’яко кажучи, інакше, ніж у зрілому віці. Не скажу, що фортепіанне мистецтво сьогодні зубожіло. Адже маємо таких масштабних виконавців, як Раду Лупу, Григорій Соколов, Михайло Плетньов, Марта Аргеріх. Можливо, просто раніше ми бачили й слухали значно менше талановитих виконавців, котрі проривалися крізь нескінченні політичні перешкоди. А тепер кордони відкриті, піаністів безліч. Це й робить слухача капризнішим. Щодо комерціалізації музичного мистецтва, то, по-перше, гроші ніхто не відміняв, а по-друге, складно порівнювати обставини сьогодення й минулого століття. Музика сама по собі — дивовижна, але вона не може розвиватися окремо від життя, котре диктує свої умови.

— Спостерігаючи за молодими виконавцями, можете виокремити певні тенденції виконавства?
— Це, звичайно, не просто. Адже кожен піаніст — індивідуальність. Хоча можу назвати одну негативну якість, притаманну сьогодні багатьом: брак базової школи. Це не лише питання технології, а й естетичне виховання в цілому. Адже на хисткому фундаменті споруда, як відомо, довго не стоїть. Тут я згоден з тим, що нині немає майстрів, котрі б уміли грамотно закладати цей фундамент. Тому важко уявити, в якому стані опиниться фортепіанне виконавство через якихось кілька десятків літ. На жаль, уже сьогодні чимало людей змушені займатися музикою не заради неї самої, а задля заробітку, бігати з конкурсу на конкурс з одними й тими програмами. Це не може не позначитися на майбутньому виконавця.

— Тобто ви вважаєте, що сьогодні у молодих виконавців немає потреби вести “спортивне” життя?
— Життєві обставини складаються так, що багатьом музикантам конкурси потрібні, як повітря. Без них просто неможливо вийти на міжнародну арену. Вони дають змогу грати в найкращих залах, із найкращими оркестрами, співпрацювати з провідними агентствами. Принаймні в нашій країні заявити про себе якось інакше практично неможливо. Крім того, для багатьох це ще й не зайва нагода заробити. Зрештою бувають винятки. Приміром, відомий піаніст Євгеній Кісін досить рано вийшов на високу орбіту і вже не відчував потреби в конкурсах.

— Сьогодні в музичному світі популярні майстер-класи. Проте деякі авторитети не раз ставили під сумнів цей вид освіти.
— Щодо користі чи шкоди від майстер-класів, то, гадаю, ні того, ні іншого ця модна нині практика не приносить. Звісно, до таких занять не слід ставитися як до певної школи, вважаючи, буцімто тебе усього навчать за кілька днів чи тижнів. Позитивний момент полягає лише у знайомстві молодого виконавця з різними точками зору. Але це жодним чином не може замінити стаціонарного навчання в професора, котрий постійно займається з учнем.

— Чи не вважаєте, що репертуарний діапазон сучасного піаніста обмежений?
— Як на мене, це — питання смаків, але аж ніяк не ознака неосвіченості, як чомусь вважають. Для мене, як і для багатьох, найближчий романтичний пласт музики. Любителі ж старовинних чи сучасних творів влаштовують свої фестивалі, концерти. Тому я не вважаю, що кожен артист зобов’язаний охоплювати у своєму репертуарі весь історичний зріз музичної літератури.

Розмовляв Андрій МЕРХЕЛЬ, спеціально для “Хрещатика. Фото Володимира СТРУМКОВСЬКОГО
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
18/08/2008 | Султан родом з України. Бенюк із Хостікоєвим українізують турків
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |


: 0.5342 sec