Логотип видання 'Хрещатик'

images
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама  | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
images
Новини
  images
25 вересня 2008 року, четвер  №173 (3389) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
Бізнес
images  
images
images
images
25/09/2008      надрукуватипрочитало 4393 человек  

images
Аромат престижу зникає Російська мережа парфумерних магазинів покидає Україну
images

Як стало відомо "Хрещатику", одна із найбільших російських мереж парфумерних магазинів "Арбат Престиж" залишить ринок України протягом місяця. Можливе закриття української мережі експерти пов'язують з проблемами компанії на ринку Росії. Головною причиною виходу її з ринку аналітики вважають брак часу для втілення власного бізнес-плану.


“Арбат Престиж” планувала вихід на ринок України досить давно. Ці плани втілилися в життя торік. Так, у Києві відкрили шість торгових точок загальною площею від 120 до 1,5 тис. кв. м. Ще до десятка почали працювати в Білій Церкві, Дніпропетровську, Конотопі, Полтаві, Харкові, Черкасах, Кременчуці.


А втім, експансію зупинили через проблеми в компанії на ринку Росії. Зокрема, до мережі подано 20 фінансових позовів на загальну суму майже 2 млрд рублів. За результатами першого кварталу 2008-го, загалом прибутки компанії від продаж становили $79,4 млн, що на 22,3% менше, ніж 2007-му. Якщо наприкінці 2007 року компанія мала 95 магазинів, то на початку вересня їх залишилося 37 (16 в Україні). Ще влітку стало зрозуміло: у компанії не вистачить сил на новий ринок (в цьому разі — український).


Можливо, компанія розраховувала втілити бізнес-план протягом кількох років, підтримуючи його капіталом, отриманим від основної частини мережі. Проте проблеми в російській частині підірвали ці плани і змусили “Арбат Престиж” згорнути українську мережу.


А витратила на входження на ринок компанія немало. Так, один із найбільших магазинів “Арбат Престижу” розташований у столичному ТЦ “Більшовик”, займає він площу понад 750 кв. м. Оренда ж 1 кв. м коштує $50, тобто щомісяця виплачують майже 187 тис. грн. Загалом тільки в Києві компанія наймала до 2,5 тис. кв. м і сплачувала за це щомісяця приблизно 1 млн 250 тис. грн. Для порівняння: якщо середній виторг із одного квадратного метра на місяць у магазині “Арбат Престиж” Дніпропетровська становив 699,82 грн, то в київському магазині — 2050 грн. Крім того, компанія мала б провести детальніше маркетингове вивчення згаданого сегменту ринку. Цю думку підтверджують і маркетологи “Міжнародної маркетингової групи України”. “Перш ніж виходити на ринок України, правлінню “Арбат Престиж” варто було провести масштабне маркетингове вивчення ринку парфумерії та вибрати найвигідніші позиції для продажу. Регіональна диверсифікація бізнесу не минає безболісно. Це підтверджують приклади “Білана” та “Арбату”,— каже Дмитро Руденко, консультант маркетингової групи. А втім, офіційна думка компанії наразі залишається невідомою, оскільки дістати коментар у київському офісі “Арбат Престижу” нам не вдалося.


Крім того, однією з вагомих причин виходу з ринку компанії слід вважати й надто лояльну дисконтну політику. Так, VIP картки “Арбат Престижу” давали право на знижку до 50%, що значно перевищує стандарти магазинів цієї сфери (зазвичай вони не перевищують 10%). Покупка будь-якого товару в магазині мережі на будь-яку суму давала право на дисконтну картку. Наприклад, у “ДЦ” чи “Космо” для її придбання потрібно купити товару на понад 100 грн. Навіть коли таким чином компанія прагнула закріпитися на ринку, варто було обирати жорсткішу політику знижок.


Торговельні площі, орендовані мережею “Арбат Престижу”, наразі переходять у руки інших підприємців. Як стало відомо “Хрещатику” з вірогідних джерел, торговельне приміщення і товар, який належить “Арбат Престижу” в ТЦ “Більшовик”, заарештовані адміністрацією центру за борги “квартирантів” та несвоєчасну сплату вартості оренди за поточний місяць (майже 200 тис. грн). Нині адміністрація “Більшовика” веде переговори про укладання договорів на оренду з новими клієнтами. За попередніми даними, вже з жовтня на цій території облаштуються власники мереж спортивного одягу. Крім того, у “Метрограді” повідомили, що також ведуть переговори про зміну орендаторів торговельних площ, виділених “Арбат Престижу”. Одним із них може стати компанія “Brocard” або “Космо”. Приміщення “Арбат Престиж” на вул. Еспланадній, 20 вже продано, а бутик косметики за цією адресою працюватиме до кінця місяця. Суму угоди та нового власника торговельної площі поки що не називають. Строк оренди приміщень, які наймає “Арбат Престиж” на Володимирській, 38, Багговутівській 3/15 і Гришка, 5, закінчується вже 1 жовтня, проте відділи косметичних бутиків уже починають закривати, зокрема, на Володимирській, 38.


Що ж до найближчих конкурентів, то азіатська компанія A. S. Watson може стати одним із них. Торік A. S. Watson придбала 65% у статутному фонді ТОВ “Дистриб’ютор-Центр”, яке керує відомою торговою мережею “ДЦ”. A. S. Watson активно розширюють мережу магазинів і можуть заснувати нову, вже парфумерну. Прихід такої великої компанії може істотно перекроїти столичний ринок. На сьогодні лідирують на ньому компанії “Брокард-Україна” (ТМ “Брокард”), “ВВ Холдинг” (ТМ “Л’еськаль”, “Роксолана”), а також “Дистриб’ютор — Центр” (ТМ “ДЦ”) і “СУМАРТА-ЛТД” (ТМ “Космо”).


Проте, за словами директора інтернет-магазина “Грааль” Валентини Новицької, чимала частка ринку, як і раніше, належить невеликим бутикам, які розташовані в торгових центрах і на поверхах супермаркетів, а також приватним підприємцям, котрі торгують на міських базарах. До того ж, тільки в столиці нараховується до двох десятків інтернет-магазинів парфумерії. За даними керівників віртуальних крамниць, їхня частка в загальному об’ємі продажу парфумерії в столиці становить майже 5% і найближчими роками зростатиме.

довідка “Хрещатика”

На російському ринку компанія “Арбат Престиж” з’явилася в 1989 році. Нині до парфумерно-косметичної мережі “Арбат Престиж” входять 37 магазинів (з них 16 в Україні). 60% акцій належить Володимиру Некрасову, 40% — ГИК “Трійка Діалог”.

Тамара ДАВИДЕНКО спеціально для “Хрещатика”. Фото Миколи ТИМЧЕНКА
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
25/09/2008 | НОВИНИ.
images
images
25/09/2008 | ДЕНЬ КИЄВА.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |



Fatal error: Class 'SAPE_client' not found in /spacenew/www/kreschatic.kiev.ua/index.php on line 211