При комунальному підприємстві працює гаряча телефонна лінія за номером (044) 228-54-71, зателефонувaвши на який можна отримати кваліфіковані поради юристів.
Також завітавши за адресою: Боричів узвіз, 8 споживачі отримають відповіді на запитання:
- як захистити свої порушені права?
- що робити, коли вам відмовляють у поверненні товару?
- який договір варто укладати?
- як повернути страхові відшкодування, депозитні вклади, відстояти право власності на проінвестовану квартиру?
- де можна провести експертизу товару з істотним недоліком?
- які документи ви маєте отримати від виконавців послуг?
Як повідомив радник Київського міського голови Дмитро Стеценко, КП «Київський міський центр захисту прав споживачів» працює у місті спеціально для покращення ситуації на споживчому ринку столиці. «Не чекаючи на скаргу, звернення споживача, КП вивчатиме споживчий ринок, щоб вберегти киян від невдалих покупок, укладання невигідних для споживача договорів», - повідомив пан Стеценко.