images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
08:00 |  Розпочато реєстрацію на Форум співпраці та розвитку громади Києва
images images images
06:00 |  В Україні запустили перший безкоштовний лекторій про культуру
images images images
03:00 |  Три швидких способи знизити тиск
images images images
01:00 |  Вченi створили елiксир життя
images images images
22:00 |  На Сонці зафіксували унікальне явище
images images images
20:00 |  У столиці розпочала роботу Київська міська призовна комісія
images images images
18:00 |  У центрі столиці запрацює Великодній ярмарок
images images images
16:00 |  Кожен може спробувати себе у ролі актора
images images images
14:00 |  У Києві побудують сучасний Центр захисту тварин
images images images
12:00 |  КП "Київпастранс" привітає своїх пасажирів з Днем сміху міні-концертами
images images images
10:00 |  В Україні вийшов перший том “Великої української енциклопедії”
images images images
08:00 |  Рух транспорту на мосту Метро буде частково обмежено
images images images
06:00 |  Бойовики, які чинили злочини проти України, не хочуть повертатися в ОРДЛО
images images images
03:00 |  У Мережі з'явилася онлайн-гра "Качині історії", головним героєм якої є Дмитро Медведєв
images images images
01:00 |  У Мережі кепкують з туриста, який прихопив з собою "в якості сувенирів" туалетний папір та рушники
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2017 Бюджет міста Києва на 2017 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 8 вересня 2009 року, вiвторок  №119 (3565) images
images
полоса
images
images
МЕГАПОЛІС
images  
images
images
images
05/07/2001



images
Відстійники приватних човнів перейменувати у яхт-клуби, винести за межі міста чи просто впорядкувати?
images
Середина липня — такий термін дав Київський міський голова Олександр Омельченко кільком поважним міським чиновникам, аби поставити крапку над ”і” у справі відстійників човнів. Це вже дійсно ”справа”, що має більш як десятирічну історію. Ще 20 травня 1990 року тодішній Київський міськвиконком прийняв рішення винести ремонтно-відстійні пункти маломірного флоту за межі столиці: дуже річці шкодять. Часу спливло чимало, влади на Хрещатику, 36 змінилося теж чимало, а ті відстійники (в народі їх називають РОП — російський варіант абревіатури), що тепер більше нагадують кладовища човнів, досі існують саме у межах міста.

Рішення ж вивчити доцільність “історичного” документу міської влади Олександр Омельченко прийняв недавно, коли столичні природоохоронці вкотре поскаржилися, що, мовляв, цей нині мало затребуваний флот лише псує придніпровські краєвиди та екологію.

До речі, за офіційними даними, сьогодні в Києві налічується приблизно п’ять тисяч приватних човнів, які абсолютно законно (тобто, пройшовши реєстрацію) стоять на прив’язі у відстійниках в глибині Гідропарку, на Видубичах, на Теличці, на Оболоні... Який “флот” лежить на дні — цього, мабуть, ніхто не знає, статистика лише скупо інформує про 14 затоплених та напівзатоплених суден, які належать до “великого” флоту, і які передбачено підняти та утилізувати до 2003 року. Так само, за словами фахівців, ніхто не знає, скільки масел та пального зливається у Дніпро з тих маломірних плавзасобів, які ще на ходу. Екологів тішить хіба те, що більшість моторок господарі роками не спускають на воду (хоча, мабуть, самих приватних річковиків це навряд чи тішить) — Дніпру легше “дихається”. Та як би там що, саме забруднення Дніпра нафтопродуктами — то неабиякий головний біль природоохоронців. Бувають періоди протягом року, коли гранично допустимі концентрації (ГДК) цих надто шкідливих для всього живого речовин перевищуються у 3—8 разів! І цікаво ось що: починаючи з 1997 року, в дніпровській воді знизилися показники біогенного забруднення, тобто менше стало азоту амонійного, нітратного, нітритного. Зате ж, бачте, бензини та масла псують екологію...

Щоправда, внесок маломірного флоту, про який мова, вочевидь, незначний. Моторки, повторюся, здебільшого заклякли або на березі, або на прив’язі на воді, бо і бензин дорогий, і мода брикнула — тепер популярні комфортабельні яхти... Але для затятих човнярів (в основному це старше покоління, пенсіонери, тобто ті, хто придбав моторки ще в 60-х, 70-х роках) оці самі відстійники — як дім рідний. Вони приходять туди не стільки для того, щоб сісти у човен та й податися кудись на спілкування з природою, — навпаки, приходять, щоб поспілкуватися один з одним, не від’їжджаючи за межі бази. У вихідні частенько навідуються сім’ями — човен, фактично, заміняє... дачу. Усі ремонтно-відстійні пункти маломірного флоту знаходяться, так би мовити, у межах досяжності міського транспорту, тобто дістатися до баз човнів нескладно з будь-якої точки міста. А як з’явилася Сирецько-Печерська лінія метрополітену і станція “Видубичі” — човнярам взагалі “лафа” (найбільші три відстійники знаходяться біля Видубичів). До речі, спілкуватися з фанатами “моторного” відпочинку — задоволення. Вельми цікаві люди — куди там, приміром, просто рибалкам. Човнярі таке бачили, таке знають! Спілкуючись з ними, я з жахом уявляла, що буде, як їх позбавлять цього хобі...

Але повернімося до нашої проблеми. Що чекає на господарів “малого” флоту, коли давньому рішенню дадуть нове життя? Перспектива покинути човен напризволяще, бо дешевше вчинити саме так, ніж добиратися до нового відстійника, який знаходитиметься десь аж під Козином чи Трипіллям? А, може, те давнє рішення міської влади треба скасувати і більше ніколи про нього не згадувати, бо саме воно й “вийшло з моди”? Чи у повітрі витає ще один варіант розв’язки спірного питання: перейменувати відстійники моторок, скажімо, у яхт-клуби, встановити “круті” правила реєстрації та утримання плавзасобів, і моторочники самі вимруть як клас?

Але щось робити з тими відстійниками таки треба. Боюсь накликати на себе гнів любителів прогулятися своїм транспортом по Дніпру, але таке, перепрошую, казкове свинство, як уздовж берегів біля баз того транспорту, мабуть, важко уявити людині, котра ніколи подібного не бачила. Я бачила. Скажімо, у глибині Гідропарку, де преспокійно у прекрасній, чистій (колись!), зеленій місцині розмістився один з пунктів відстою моторок, насолоджуватися природою довкола цієї бази вже неможливо. Сморід бензиново-лако-фарбо-ацетоновий з домішками “духу” вигрібних ям і неприбраного сміття. До Дніпра годі й підійти. Але будемо справедливими: хіба весь цей бруд — лише на совісті човнярів і нечисленної адміністрації відстійників? Чи багато уваги до проблем тисяч(!) людей, котрі мають моторки, з боку комунальних служб міста, районної влади? Резонне запитання поставили човнярі, з якими довелося спілкуватися, — а чому не прибирають за межі міста стоянки автомашин, адже ті ж екологи запевняють, що повітря найнещадніше псують саме вихлопні гази, а самі стоянки та гаражі позаймали в Києві чимало ласих територій?

Чим парирувати?

Любов ФЕДОРОВА “Хрещатик”

прочитало 29862 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
05/07/2001 | Не спитавши броду, не лізьте у воду.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
Яндекс.Метрика
bigmir)net TOP 100 images



: 0.4897 sec