26 березня 2010 року, п'ятниця  №43 (3674) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
16:15 |  Список кандидатів в присяжні районних судів міста Києва
images images images
15:00 |  Віталій Кличко: «На маршрути у столиці вийшли 5 нових тролейбусів, до кінця липня додадуться ще 8»
images images images
13:41 |  КП «Київтранспарксервіс» оголошує нові аукціони в системі «ProZorro.Продажі»
images images images
15:26 |  Триває пошук земельних ділянок для будівництва житла постраждалим від афери «Еліта-Центр» (Оновлено)
images images images
14:55 |  Віталій Кличко ініціював службове розслідування щодо керівництва Святошинського дитячого будинку-інтернату
images images images
13:05 |  Киян запрошують долучитися до толоки «Чисто субота» у Гідропарку та на інших локаціях Дніпровського району
images images images
12:16 |  Київська влада працює над запровадженням механізму зміни місця голосування онлайн
images images images
10:38 |  Оновлений парк «Веселка» відкрився на Нивках
images images images
10:11 |  У столиці на рік припадає понад 2 тисячі знімальних днів у межах різноманітних проектів
images images images
09:19 |  Містобудівна рада підтримала проект детального плану території для мікрорайону на Троєщині
images images images
09:08 |  Міська влада постійно підтримує дитячі будинки сімейного типу – Марина Хонда
images images images
17:26 |  Департамент культури дає Гідропарку нове життя
images images images
17:25 |  Віталій Кличко показав, як триває реконструкція легкоатлетичного манежу на Березняках
images images images
17:24 |  е-пенсія вже в Україні
images images images
16:34 |  У I півріччі 2019 року підприємствам міста Києва відшкодовано 6,5 млрд. грн. ПДВ
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
Культура
images  
images
images
images
26/03/2010      надрукуватипрочитало 3148 человек  

images
Микола БУТКОВСЬКИЙ: “Хороші артисти в житті ролей не грають”
images

Сценічний стаж заслуженого артиста України Миколи Бутковського більш ніж 30 років, половину з нього він грає в Київському академічному театрі оперети. Його акторський талант проявлявся ще в ранньому віці і це помічали оточуючі. Однак лише з роками він почав замислюватися про свою професіональну кар'єру.


— Чи замислювалися, звідки у вас, вихідця з села, схильність до театру?
— Ще хлопчиськом я бігав у кіно. Але батьки давали гроші на квиток з однією умовою — після повернення переказувати їм усе побачене в особах. Так розпочалося моє лицедійство. А ще в дитинстві я дуже любив музику. Якщо в селі було весілля, обов’язково біг туди слухати музикантів, і сам дуже любив танцювати. Зимовими вечорами в селі життя завмирало, а дядько завжди давав мені “розумні книжки”. Одного разу мама сиділа і шила або пір’я дерла, а я вголос читав Шевченка. Пам’ятаю, читав “Катерину” — мама плакала, і я розплакався. Господи, як же тоді злякався батько, повернувшись з роботи! Я народився в селі, яке нині виселили, — чорнобильська зона, Прип’ять. Там влітку шалено красиво. А у свята досить було вийти на вулицю, щоб почути, що в кожній хатині співають. А коли я пішов до клубу, мамина сестра навчила мене “модним танцям”. Першою напророкувала мені сценічну кар’єру вчителька української літератури, тому що я в третьому класі заробив трофей, посівши на районній олімпіаді перше місце з віршем про пастушка. Мама зшила широкі шаровари, сусід-рибалка віддав свого бриля, я мав успіх, — і ось тут у оточуючих виникла думка, що я талановитий. У 15 років вступив у Києві до професійного училища при заводі імені Артема на слюсаря механоскладальних робіт. Закінчивши, пішов працювати на завод, де була чудова самодіяльність — танцювальний ансамбль. Дізнавшись, що студія при Київському театрі оперети набирає учнів, пішов із заводу і вступив туди.

— Але після студії Театру оперети ви ще закінчили театральний факультет у Харкові.
— Так, потяг до знань було закладено змалку. Якщо педагог і режисер Бегма в Києві відкрив мені поезію — Хлєбникова, Волошина, Вознесенського, то потрапивши до Харківського театру музкомедії, я зустрів одразу трьох учителів-режисерів, які допомогли знайти відповіді на багато запитань, що мучили мене. Дивовижне враження справив Володимир Гориславець, який “підключив” мене до всесвітньої літературної класики. Він сказав: “Без цього взагалі не можна бути артистом!”. Вдячний Барсегяну, який мені, зовсім юному, дозволив грати роль Друе — головну в усій концепції мюзиклу “Сестра Керрі”. Він відкрив мені в цій ролі трагічну долю людини, котра вимірює все грошима, який спочатку йшов по життю легко і не зумів побачити поряд найдорожче. Повинен пригадати і Юрія Старченка, який у мої тридцять дав мені зіграти Резанова в “Юноні і Авось”. У Харкові минули найкращі роки мого творчого життя. У місцевом театрі музичної комедії грала і моя дружина Валентина Донченко-Бутковська, нині заслужена артистка України. Тоді вона була примою харківської сцени. Там народилися і росли мої діти: донька і син. Спогади про Харків — це не лише Театр музичної комедії й наша публіка, це і вечори в Будинку актора, і творчі вечори на підприємствах, у гуртожитку, де ми жили і дружили з акторами інших театрів.

— Розкажіть про неканонічний образ Іуди, яким ви його зіграли в знаменитому спектаклі “Ісус Христос-суперзірка”.
— Я режисеру одразу сказав, що мені не цікаво грати Іуду, як негативний образ. Тому, з’ясовуючи мотиви його зради, я перерив величезну кількість раритетної літератури. І я грав Іуду не лиходієм, а жертвою долі. По-моєму, Іуда й Ісус, як дві сторони однієї медалі, принесли себе в жертву заради високої ідеї. Ці двоє розділили таємницю. Щоб запанувала істина, її потрібно вимовити з Голгофи. А щоб зійти на Голгофу не бандиту, а герою, потрібен добровільний зрадник. Я багато думав, що, можливо, гріх беру на себе таким трактуванням. Був привід замислитися: у мене під час цього спектаклю завжди починався жар і лихоманило. Одним словом, просто містика якась! Але я втішав себе тим, що все-таки це вигадка і ставитися до нього потрібно за законами художньої логіки.

— Ваші сценічні ролі впливали на ваше формування, як особи? Вважають, що в житті ми також граємо свою роль. У чому різниця цих двох понять?
— Звичайно, це абсолютно різні речі. Тут одна філософія — завіса в “спектаклі” життя означає кінець, на сцені ж це лише перехід на новий етап вдосконалення, оскільки йому, по суті, немає меж. Безумовно, кожна роль нас чомусь навчає, але знявши маску, ми стаємо самими собою. Інша справа, коли улюблена професія стає способом життя. А взагалі, хороші артисти в житті ролей не грають.

— Ви ще знімаєтеся в кіно. Серед ваших робіт ролі у фільмах: “Дев’ять життів Нестора Махно”, “Доярка з Хацапетівки”, “Родичі”. Тобто кіно для вас вже повсякденність. Чи є щось, що особливо запам’яталося на знімальному майданчику? Ну хоча б курйоз якийсь?
— Ви про “кіноляпи”? Один такий трапився якраз на зйомках “Дев’яти життів Нестора Махно”. Мій герой в одній серії з’являється з вусами, а в наступній — без них. Коли, переглянувши матеріал, режисер запитав мене, що робитимемо, я відповів: “А що? Доба, за сценарієм, минула?”. Він: “Так”. Я: “То вважатимемо, що наш герой вранці голився, захопився і ненароком поголив вуса”.

— Як вважаєте, що для актора є критерієм щастя?
— Як і для всіх людей — на першому плані особисте, а в мене 32 роки щасливого сімейного життя. Діти, звичайно ж, задоволення від своєї роботи. Специфіка нашої, акторської, в тому, щоб своєю грою допомогти людині думати, шукати нові виходи, не бути байдужим. Театр не вирішує питання, він їх ставить, і так, щоб глядач, виходячи після спектаклю із залу, захотів би знайти відповідь на них.

 

Спілкувалася Олена Стульєва, “Хрещатик”.Фото Миколи ТИМЧЕНКА
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |


: 0.4297 sec