Логотип видання 'Хрещатик'

images
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама  | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
images
Новини
  images
31 серпня 2010 року, вiвторок  №123 (3754) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS   |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
Перша сторінка
images  
images
images
images
31/08/2010      надрукуватипрочитало 4521 человек  

images
Металобрухт наступає Нині у столиці тисячі покинутих машин заполонили зелені зони, прибудинкові території й тротуари
images

З кожним днем у столиці дедалі відчутнішою стає проблема з покинутими, безгоспними автомобілями. За неофіційними підрахунками, наразі в Києві налічується кілька десятків тисяч машин-"бомжів". Евакуювати їх з подальшою утилізацією наразі не дає змоги недосконале законодавство. Тим часом їх щороку стає більше. Покинуті напризволяще авто захаращують зелені зони, тротуари, чим створюють незручності для мешканців, безперешкодного під'їзду сміттєвозів, “швидкої” та пожежної служби.

Кількість автівок у столиці щороку зростає і наразі вже перевищує мільйон. Водночас збільшується і кількість старих, безгоспних автомобілів. Переважно це “Запорожці”, “Москвичі”, ГАЗ-21. Трапляються й вантажівки — ГАЗи, ЗІЛи, автобуси — ЛАЗи і ПАЗи. Здебільшого їм уже далеко за 30—40 років. Якщо зовсім нещодавно це були переважно вітчизняні моделі, то нині трапляється усе більше іномарок — вживані форди, опелі, мерседеси. Більшість із них знайшли “притулок” на прибудинкових територіях, на зелених зонах, тротуарах, поблизу дитячих майданчиків. Машини без коліс, скла, обшарпані, іржаві. Вони не лише заважають перехожим, а й створюють небезпеку. Старі авто (більшість з них мають номери) часто заважають рухові та під’їзду до будинків спецмашин. У деяких покинутих напризволяще автівках оселяються бомжі та наркомани. До того ж такі залізні коні доволі непривабливого вигляду. Чимало хто з автовласників, котрі паркують машини на платних стоянках, мріє, якби на місці покинутої “руїни” стояла його новенька. У радіусі 400—500 метрів від свого будинку на житловому масиві Троєщина днями налічив майже чотири десятки одиниць автобрухту.


У 2005 році, за свідченням працівників КП “Київдорсервіс”, таких машин у столиці було понад дві тисячі (хоча неофіційна цифра була в кілька разів більшою). Тоді фахівці згаданого підприємства доправляли безгоспну техніку на спеціальний майданчик. Зі звезених машин планували знімати окремо акумуляторні батареї, гуму, скло, метал, який потім мали здавати на брухт. До слова, щоб покрити витрати за евакуацію та зберігання одного “Запорожця”, потрібно здати три. Заступник директора КП “Київдорсервіс” Микола Онищенко повідомив, що наразі це підприємство вже не евакуює безгоспні авто, оскільки передали евакуатори КП “Київтранспарксервіс”. “Протягом трьох років звозили на майданчик для відстою по кілька десятків покинутих машин,— розповів пан Онищенко.— Тоді гострою була проблема з місцями для складування. До того ж більшість районів обмежувалася лише складанням списків безгоспної техніки”. На думку пана Онищенка, нині розв’язувати проблему заважає недосконале законодавство. “Деякі питання потребують юридичного врегулювання,— переконаний він.— Зокрема статус “безпритульного” автомобіля мають визначати, як раніше, на місцевому рівні, а не в МВС, як нині. Тоді значно простішою буде процедура евакуації таких машин з подальшою утилізацією”.


Сьогодні автоевакуатори перебувають на балансі КП “Київтранспарксервіс”. Проте ці спецмашини не звозять автомотлох на майданчики для відстою. “Ми не можемо порушувати прав громадян щодо їхньої власності, особливо якщо покинуте авто стоїть у дворі, а не на проїжджій частині,— зазначила начальник КП “Київтранспарксервіс” Олена Поліщук.— Здійснювати евакуацію можна буде лише після рішення суду та відповідного доручення КМДА”. Вона додала, що наразі роботу евакуаторів у столиці призупинено. “Щоб евакуювати машину з подальшою утилізацією, працівники ДАІ мають насамперед з’ясувати, чия вона, скільки років у простої,— сказала пані Поліщук.— Лише тоді можна буде все офіційно оформлювати.

Віталій КУРІННИЙ “Хрещатик”. Фото Миколи ТИМЧЕНКА
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |