Логотип видання 'Хрещатик'

images
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама  | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
images
Новини
  images
12 липня 2011 року, вiвторок  №98 (3923) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS   |    |    |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
Перша сторінка
images  
images
images
images
12/07/2011      надрукуватипрочитало 4902 человек  

images
“Чим служба допомоги може бути Вам корисна?” За п’ять років роботи Служба допомоги киянам за номером 15-51 опрацювала понад 8 мільйонів дзвінків
images

Десятого липня Служба допомоги киянам відсвяткувала ювілей — п’ять років роботи. За цей час було прийнято і опрацьовано понад вісім мільйонів телефонних дзвінків. За номером 15-51 дзвонять і коли "застряють" у ліфті, і коли потрібна допомога медиків, і навіть, аби уточнити, який день тижня. Проте це не просто "диспетчерська", куди надходять скарги з усього міста — це чи не єдина служба такого профілю, яка перевіряє, як реагують на звернення киян до різних установ та організацій міста.

Служба допомоги киянам почала працювати у липні 2006 року, і її ефективність кияни відчули одразу. Багатьом людям за допомогою цієї Служби вдавалося вирішити питання, які тривалий термін "зависали" поміж різними організаціями. Зрозуміло, що розв'язати всі комунальні проблеми (саме на них скаржаться мешканці у 80 % усіх дзвінків) неможливо. Але якщо виконавці не поспішають встановити новий люк на проїжджій частині тиждень, то після скарги за номером 15-51 він "з'являється" протягом двох-трьох днів, як це і трапилося минулого тижня на вулиці Горького, 114. І таких історій безліч.


Як розповіла "Хрещатику" начальник Служби допомоги киянам Наталія Данько, п'ять років тому у службі працювали 11 операторів, які протягом робочого дня приймали дзвінки. На сьогодні це колектив із майже 130 чоловік, які в будь-який час дня і ночі готові вислухати і допомогти, проконсультувати і втішити. "Фактично, нині служба 15-51 має чи не найповнішу, найсвіжішу інформацію про ті проблеми, які виникають у столиці, тому що повідомляють нам про них самі ж кияни,— каже Наталія Данько.— Зрозуміло, що наші працівники не можуть виїхати на виклик, аби "визволити" людей із ліфта, чи відремонтувати зламані лавки у дворах. Проте оперативно спрямовують отриману інформацію відповідним структурам і відстежують, як її опрацьовують. У сall-центрі діє Служба зворотного зв'язку — відділ, працівники якого щодня самі ж передзвонюють до людей, аби дізнатися, чи виконано звернення громадян. Ми вирішили створити такий підрозділ після того, як виявилося, що деякі чиновники "рапортують" про виконання доручень, за які навіть і не бралися. Тож коли навіть не вдалося додзвонитися до заявників, то ми телефонуємо до їхніх сусідів, адже, якщо у під'їзді низький тиск гарячої води, то ця проблема у мешканців кількох квартир. Так ми з'ясовуємо об'єктивну картину того, що діється у місті".


За п'ять років до саll-центру надійшло понад вісім мільйонів дзвінків. Серед проблем, які найбільше турбують киян, — відсутність або перебої із гарячим водопостачанням, опаленням, зламані ліфти, ремонт під'їздів, перерахунки та нарахування субсидій, поганий стан міських доріг і перебої у графіках руху комунального транспорту. Загалом у саll-центрі складено класифікатор у понад дві з половиною тисячі питань, що полегшує роботу операторів в розподілі проблем між виконавцями. "Уже п’ять років працюю у Службі допомоги киянам,— розповідає начальник зміни Ірина Ореєвська,— здавалося б, що вже готовий до будь-яких запитань і консультацій, проте робота на перестає дивувати. Нещодавно дзвонив чоловік, аби дізнатися, чи не зашкодить йому, якщо він спече млинці з тіста, яке забродило. Наші оператори — це справжні універсали, які можуть проконсультувати з дуже багатьох питань".

Наталка МАРКІВ "Хрещатик". Фото Бориса КОРПУСЕНКА
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |