images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
10:00 |  У Києві стартувала соціальна ініціатива ECOSTRUM, присвячена проблемі накопичення сміття
images images images
08:00 |  Вихідними дорожники продовжували ремонт столичних шляхів
images images images
06:00 |  Нанороботи врятують людство від раку
images images images
03:00 |  Українці вивели надзвичайно корисний сорт картоплі
images images images
01:00 |  На дні океану відзняли маловідому істоту
images images images
22:00 |  Науковці пропонують обнести льодовики “підводними стінами”
images images images
20:00 |  На Печерську розкопали давнє поселення
images images images
18:00 |  До України завезуть надсучасні потяги
images images images
16:00 |  Віталій Кличко: Ще 40 місцевих рад приєдналися до Асоціації міст України
images images images
14:00 |  До кінця року у столиці планують оголосити тендери щодо оновлення пасажирського транспорту
images images images
12:00 |  На Співочому полі заграє осінніми фарбами Фестиваль хризантем
images images images
10:00 |  "Київводоканал" та "Київтеплоенерго" підписали угоду для оптимізації роботи зняття та опломбування квартирних лічильників
images images images
08:00 |  У Контакт-центрі відбудеться "пряма лінія" з мешканцями з питань утримання зеленого господарства столиці
images images images
06:00 |  Хронічна втома: чому виникає і чим небезпечна
images images images
03:00 |  558 млн років тому на Землі жили дікінсонії
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 22 липня 2011 року, п'ятниця  №105 (3930) images
images
полоса
images
images
Людина, місто, країна
images  
images
images
images
22/07/2011



images
Сергій Целовальник: “Нові ініціативи влади повернуть нас обличчям до свого дому”
images

Пропонуємо читачам друкований варіант випуску спецпроекту “Столиця” на ТРК “Київ”. На запитання киян відповідав головний архітектор Сергій Целовальник. Тема програми — модернізація житлового фонду, збереження історичної частини міста, благоустрій прибережних зон Дніпра.

— Визначено вісім стратегічних ініціатив у стратегії розвитку міста до 2025 року, втілення яких має наблизити Київ за рівнем розвитку до Варшави, Праги та інших європейських міст. Скажіть будь ласка, які, на ваш погляд, зі стратегічних ініціатив уже можна реалізувати, а з якими варто почекати?
— Мені здається, що не лише Варшава, Краків, Прага, Будапешт є тими містами, до рівня яких треба прагнути. Так, це чудові міста, але Київ не гірший. Була колись така вісь: Київ — Рим — Єрусалим. Отож нам і до Риму можна було б прирівнятися. І тому сам документ, який нині обговорюємо, вся програма, вся тема останнього часу присвячені глобальнішим проблемам, стратегія розрахована на значний період. Однак частина ініціатив уже здійснюється, незалежно від того, коли їх було прийнято — місяць тому, раніше чи пізніше. Це ті напрямки, які місто почало нині розвивати активніше. Є цілі, яких можна досягти тільки за допомогою залучення ресурсів. Якщо конкретніше, то загалом потрібно продовжувати те, що ми вже почали. Липський бульвар, Русанівська набережна, Русанівський бульвар, бульвар Лесі Українки — тут нашу роботу видно. Як бачите, можна було б і не чекати 40 років, поки прийде активна влада і почне щось робити. Ця ініціатива, я вважаю, поверне нас обличчям до свого дому.

— Першокласна інфраструктура — одна з ініціатив, що передбачає модернізацію житлового фонду.
— Першокласна інфраструктура передбачає комфортне проживання людини в місті. Щоб було зручно, треба подумати, як людина пересувається і скільки часу витратить на переїзд від дому до роботи. В кожного під рукою має бути все необхідне. Щоб можна було вийти і купити пакет молока, а не обходити квартали заради цього, подихати свіжим повітрям, живучи біля річки, відпочити й не стикатися з якимись проблемами. Це все інфраструктура, і складається вона не лише з того чи іншого напрямку.


Наприклад, комплексна підготовка інженерів, інженерна інфраструктура, всі споруди, транспорт відстають на третину, так, розвиток житла — попереду, а все інше “пасе задніх”. Тому пріоритетом, я вважаю, буде розвиток міської інженерної інфраструктури. Тільки-но це вдасться, ми станемо трішки краще почуватися.


Окрім того, варто збалансувати територіально житлове і трудове тяжіння. Щоб ми дорогою на роботу й додому вранці та ввечері не стояли в заторах.


Нам потрібно побудувати багато житла, щоб розселити всіх охочих. Для цього так чи інакше доведеться модернізувати житловий фонд. Можливо, треба буде ущільнювати забудову, а можливо, зводити вищі будинки. Не обов’язково в центрі, в історичних місцях. А ще потрібно розвивати підземну інфраструктуру. Коли можна якийсь об’єкт “спустити” під землю, треба це сміливо робити.

Дзвінок глядача:
— Скажіть, будь ласка, що буде з пам’ятником Леніну, який пошкодили вандали в районі Бессарабки. Пам’ятник жертвам Голодомору також розвалюється. Найбільше цікавить метрополітен: коли прокладуть лінії на житловий масив Виноградар?


— Я вважаю, що пам’ятники потрібно зберігати. Вияви вандалізму — питання не так архітектури, як культури. Це неправильно. Я знаю, що його трохи реставрували. Мені навіть розповідали, в кого зберігається відламаний ніс Ілліча. В будь-якому разі пам’ятник повинен лишатися. Я, наприклад, не бачу, щоб були ідеї щодо його знесення чи перенесення.


А щодо пам’ятника жертвам Голодомору, то справді зливи виявили деякі недопрацювання в будівництві. Тож це запитання до будівельників. Наразі мені відомо, що недоліки ліквідують і найближчим часом усе буде добре. Але є інше питання: чи потрібно було в Парку Вічної слави ставити пам’ятник жертвам Голодомору? На містобудівній раді я протестував, бо є меморіал Слави, який повністю забезпечує призначення цього парку. А коли ми починаємо розводити поняття, то втрачаються значення одного й другого. Ось і результат: це “датований” об’єкт, ми робили його до певної дати. Cумно, але я вважаю, що його підправлять, і там усе буде добре.


Стосовно метро, воно розвивається за планами, які ми розглядаємо дуже серйозно, бо це колосальні витрати й фізичні зусилля. Прокладання метрополітену в наших ґрунтах, поверхневого, відкритого чи мілкого чи глибокого закладення — усе це розглядають Київський метрополітен, “Метробуд” і “Метротунельпроект”. Вони розв’язують завдання як стратегічні, пропонують їх на розгляд нашому управлінню, містобудівникам, а далі розвивають цю справу так, як вважають за потрібне. На мою думку, є сенс вести метро на Виноградар, але у свій час. Спочатку потрібно закінчити станції “Виставковий центр”, потім “Іподром”, далі — “Теремки”.

Пропозиція від киян:
— Метро на Виноградор потрібно робити одразу після Теремків, а не на Троєщину прокладати. Так буде швидше, простіше й дешевше. Надалі треба намагатися будувати метро наземним способом, оскільки це простіше, дешевше та безпечніше.
— Ці чудові думки, напевне, мають під собою певні розрахунки. Людина розуміє, про що пише, тому я б просто рекомендував не витрачати зараз часу — бо я не фахівець — а переадресувати ці пропозиції “Метротунельпроекту” або Київському метрополітену як замовникові, нехай там вивчать ці ідеї. Але мені чомусь здається, що на Троєщині метро потрібніше, можливо, навіть і ближчим часом.

Дзвінок глядача:
— У Києві доволі багато людей з обмеженими можливостями пересування, тобто інвалідів. Виникає величезна проблема в побудові безбар’єрного середовища.


— За кордоном, хто був, то бачив, що там міста пристосовані до потреб інвалідів. Наприклад, в Единбурзі, в Шотландії, переходи обладнані і звуковими сигналами, і спеціальнии пандусами з рельєфом, щоб людина могла відчути, що це саме те місце, яке їй потрібно. Це стосується переходів, зупинок громадського транспорту зі спеціальним підйомним устаткуванням. Ми розглядали проекти, наприклад, громадських будівель і обов’язково вимагали, щоб у них були умови для безперешкодного потрапляння людини з обмеженими фізичними можливостями на той чи інший поверх. На жаль, Київ сьогодні не є містом для інвалідів. Але ми все робимо для того, в будь-якому разі намагаємося, щоб ліквідувати цю проґалину. В нас ще багато невирішених питань, але ми над ними працюємо.


— Щодо транспортних розв’язок. Багато таких об’єктів уже відкрито, чимало на стадії будівництва. Які розв’язки потрібно звести до 2025 року, аби в місті поменшало заторів?
— Є спеціальний перелік, у якому їх приблизно тридцять. Хоча нам і більше потрібно, але ви ж розумієте, що мало часу лишилося до 2025 року, а роботи багато. Останній рік дуже активно працюємо в цьому напрямку. Однак це не панацея від усіх негараздів. Розробити і побудувати шляхопроводи, розв’язки й мости — ще не розв’язання самої проблеми. Я починав нашу розмову з того, що потрібно правильно розподілити потоки, все прорахувати, знати, а потім уже робити.


Стратегія не вирішує таких питань, для цього є Генеральний план, комплексна транспортна схема Києва, і нині над нею працюють. У будь-якому разі темпів не знижуватимемо. Дворівневі розв’язки будуть поблизу метро, мосту імені Патона. Поліпшенню руху сприятимуть тунелі, які пропустять транзит під центральним схилом.

Дзвінок глядача:
— Скажіть будь ласка, чи заслуговує Київ на таку ж інфраструктуру велосипедного руху, як європейські міста? Наскільки для нашої столиці це реально хоча б у найближчих 10—20 років?

— Я також про це думаю. Три велопарковки вже є: у центрі артистично виконано скульптурні композиції. Вони викликають інтерес не лише в дорослих велосипедистів, а й у дітей. На лівому березі є велодоріжка, на Русанівській набережній зробили, поставили знак. Щоправда, не зовсім нормативно — велодоріжка має відбиватися таким протяжним “сплячим поліцейським”. Ми не Китай, але й не Бонн, де держслужбовці їздять на велосипедах і не вважають це чимось негожим. У Парижі, скажімо, можна на службовому велосипеді проїхати від однієї станції метро до іншої, залишити там велосипед, яким потім хтось інший зможе скористатися. Це питання менталітету, ми можемо механічно щось зробити. Київ різний — на лівому березі катайся скільки завгодно, а ось на правому ще не кожен підніметься вгору. Однак маршрути такі розробляємо. Після проведення міжнародного конкурсу на благоустрій Києва ми пропонуємо — і розробляємо відповідний проект — єдиний зв’язок пішохідної та велосипедної доріжок, зокрема і від Софії Київської до Києво-Печерської лаври. Цікава тема, і треба її реалізувати. До слова, мене нещодавно мало не збили на велодоріжці в Берліні, бо я не звернув уваги, що йду непішохідною зоною. Мені культурно посигналили ззаду, і я відійшов. Переконаний, що в перспективі й у нас також велосипедисти їздитимуть нормально. Окрім того, велотуризм — це також дуже важливо в розвитку культури.

 

Записала Галина ПЕТРЕНКО, “Хрещатик”

прочитало 6926 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.4834 sec