images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
Новорічні та різдвяні заходи у Києві images
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
22:00 |  Як не переїдати під час свят: корисні поради
images images images
20:01 |  Духовенство Київського Патріархату у Волновасі освятить хрести для храму збудованого у честь загиблих тут військовослужбовців
images images images
18:00 |  У столичному ресторані харчуються енергією художніх картин
images images images
16:00 |  Олексій Резніков прозвітував про реалізацію успішних петицій стосовно зовнішньої реклами в Києві
images images images
14:00 |  У Києві покажуть зворотній, потаємний бік робіт Марії Примаченко
images images images
12:00 |  Які столичні музеї можна безкоштовно відвідати у грудні
images images images
10:00 |  У "Київпастрансі" відповіли на основні питання стосовно впровадження Е-квитка:
images images images
08:00 |  На Кільцевій дорозі запрацював комплекс зі зважування вантажного транспорту
images images images
06:00 |  Де можна пройти безкоштовну флюорографію у Києві (адреси)
images images images
03:00 |  У ВР хочуть закріпити норми споживання газу для субсидій
images images images
01:00 |  В Україні поширюється нова смертельна гра для дітей
images images images
22:00 |  Які особливості психіки характерні для довгожителів
images images images
20:00 |  У Службі зайнятості запрацювала "гаряча лінія"
images images images
18:00 |  Приватні виконавці – важливий інструмент підвищення ефективності судочинства
images images images
16:00 |  "Парк Київська Русь" запрошує киян та гостей міста на святкову новорічну програму
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2017 Бюджет міста Києва на 2017 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 27 липня 2011 року, середа  №107 (3932) images
images
полоса
images
images
Людина, місто, країна
images  
images
images
images
27/07/2011



images
Георгій ГЛІНСЬКИЙ: “Пропускна спроможність київських доріг до 2025 року збільшиться утричі, а місто за цей час побудує 30 нових розв’язок”
images

Нещодавно на ТРК “Київ” стартував спецпроект “Столиця”, у рамках якого триває активне обговорення Стратегії розвитку Києва до 2025 року. Гість останнього випуску — генеральний директор комунальної корпорації “Київавтодор” Георгій Глінський. Пропонуємо читачам газети “Хрещатик” найцікавіші моменти розмови.

Пропускна здатність і безпека доріг — пріоритетні


— Георгію Ярополковичу, кияни доволі активно долучаються до обговорення Стратегії розвитку Києва до 2025 року і пропонують свої ідеї включити в проект. Скажіть, будь ласка, з професійного погляду, чи траплялися цікаві пропозиції?
— Так, до нас надходять різні пропозиції стосовно поліпшення тієї чи іншої транспортної ситуації або розв’язки. Маємо навіть випадки, коли люди, знаючи про розроблений проект дворівневої транспортної розв’язки біля cтанції метро “Шулявська”, пропонують свій варіант трирівневої без знесення цеху “Більшовик”. Звісно, проектні інститути й фахівці все це оцінюють і зважають на такі пропозиції.

— Ось кілька стратегічних цифр, які Ви назвали: пропускна спроможність київських доріг до 2025 року збільшиться утричі, а місто за цей час побудує 30 нових розв’язок. Окрім позбавлення міста від заторів, що ще Ви плануєте робити?
— Насамперед — це автоматизована система управління дорожнім рухом. Крім того, реалізація таких проектів, як запровадження одностороннього руху на дорогах. Маємо дуже позитивний результат на вулицях Саксаганського, Жилянській, Червоноармійській і Горького. Ми бачимо, і це абсолютно проаналізовані аналітиками цифри, що пропускна здатність цих вулиць збільшилась на 30 відсотків. А найголовніше, що ДТП нині практично немає.

— Тобто, не лише зросла пропускна здатність, а ще й підвищилася безпека на дорозі...
— Так. Крім того, це відведені смуги для руху громадського транспорту, розширення місць для паркування, підвищення відповідальності за порушення дорожнього руху, тобто дисципліна на дорогах, так звані розумні світлофори. Тож тут проблема комплексна, і вирішуватимемо її також комплексно.

— В одному зі своїх інтерв’ю Ви сказали, що нині в місті у співвідношенні до загальної території на дороги припадає 2 відсотки, а в інших європейських країнах ця цифра становить від 4 до 11 відсотків. До 2015 року в Києві стане 3 відсотки доріг, а до 2025 року — майже 6 відсотків. Яким чином збільшите цей відсоток?
— Насамперед — це завершення тих розв’язок, які ми вже в цьому році активно будуємо: біля станції метро “Дніпро” і на проспекті Науки. До Дня Незалежності хочемо там завершити будівництво перших черг. Також з’являться розв’язки на Поштовій площі, біля станції метро “Шулявська”, на вулиці Гончара та проспекті Перемоги. Заплановано розв’язки на площі Шевченка, біля мосту Патона — вже на правому березі, там, де є труднощі через затори. На Ленінградській площі передбачено трирівневу розв’язку. Крім цього, є комплекс заходів, які дадуть змогу розвантажити центральну частину міста — відвести транзитний транспорт. Насамперед, ідеться про продовження Кільцевої дороги. Вона є, але ще незамкнена. У планах до 2025 року зробити кільце, прокласти тунель одразу біля Столичного шосе, біля Кончі-Заспи і вийти на Бориспільську трасу. Крім того, Кільцеву дорогу буде продовжено з північного боку до вулиці Богатирської. Тобто, транзитний транспорт оминатиме площу Шевченка і виходитиме на Богатирську, а далі — на Оболонський проспект, таким чином кільце буде замкнено.

Нове життя Патона


— Ви згадали про міст Патона. На офіційному сайті КМДА, де обговорюють Стратегію розвитку Києва до 2025 року, є така пропозиція: “Після відкриття Подільсько-Воскресенського мостового переходу, що заплановано на 2012 рік, закрити на капремонт міст Патона, щоб розширити пропускну здатність автомобільного потоку в обох напрямках. Також обов’язковим завданням є повернення трамваю на проспект Возз’єднання, тому що багато киян з Русанівки та Березняків не можуть вчасно дістатися до роботи, простоюють у величезних пробках і дискомфорті”.
— Тенденція до розвитку громадського транспорту — це одне з комплексних завдань на покращення транспортної ситуації. Людям має бути комфортно в громадському транспорті, а не у власній машині. Чому? Тому що громадський транспорт повинен працювати як годинник, він має бути комфортним.
Якщо говорити конкретно про міст Патона, то нині ми ремонтуємо там тротуари і паралельно розробляємо проект оновлення всього мосту. Ми не починаємо повномасштабної реконструкції, поки не буде введено додатково інші мостові переходи. Сьогодні вже маємо введений Дарницький автомобільно-залізничний мостовий перехід, побудуємо Подільсько-Воскресенський мостовий перехід, а тоді вже можна приступати до реконструкції мосту Патона. Буде передбачено, звичайно, збільшення кількості смуг руху. Проектанти розглянуть можливість облаштування трамвайного полотна і повернення трамваю.

— Чи встигнете відремонтувати тротуари на мосту Патона до вересня, коли на дорогах у рази збільшиться кількість машин?
— Усього зробити не встигнемо, тому що дуже багато робіт під мостом. Щодня на об’єкті задіяні приблизно 20 робітників, та ще 60 — під мостом. Тротуари плануємо завершити наприкінці жовтня цього року.

“Сучасність” — європейський показник


— Позбавити місто заторів — це одна частина проекту. Інша — збільшити середню швидкість руху містом. До яких показників прагнете?
— До 40 кілометрів на годину. Це нормальна європейська практика. За такої швидкості автомобілісти почуватимуться комфортно.

— (Запитання від глядача) Чи передбачено будівництво розв’язки в районі вулиці Гната Юри? Там постійні затори біля ринку “Колібріс”. Можливо, цей базар взагалі не потрібен?
— У Стратегії передбачено розширення пропускної здатності цієї розв’язки. Буде кілька проектних рішень, котрі дадуть змогу поліпшити рух. Раніше там не було ніяких світлофорних об’єктів, був лише рух по колу. Коли поставили світлофори, ситуація покращилася, але цього вже недостатньо. Вживатимемо заходів.

— Негода під час ремонтів не заважає?
— Заважає. Дуже багато дощових днів, коли неможливо вкладати асфальтобетон. Крім того, ми практично використовуємо світловий день, деякі роботи виконуємо вночі. Але треба зважати на те, що люди вночі відпочивають. Тому складено такий графік робіт, щоб максимально використати сприятливий літній час, коли на вулицях менше транспорту, аби завершити потужну реконструкцію бульвару Лесі Українки. Вже тепер кияни, проїжджаючи магістраллю, можуть оцінити: сучасне покриття, сучасні декоративні елементи, сучасні рекламні конструкції — усе це, на мій погляд, показники європейського рівня. Бульвар Шевченка — також у планах. Враховуючи те, що основна його частина від Хрещатика має пристойний вигляд (там хороші газони й чавунна огорожа), його треба тільки реставрувати.

— У Ваших відповідях дуже часто звучить слово “сучасний”. На бульварі Шевченка така “сучасність” не зруйнує історичності?
— Ось я перед цим сказав і можу ще повторити, що якби ми замінили існуючу на бульварі Шевченка пішохідну чавунну огорожу, яка слугує не один десяток років, то, звичайно, це б не вписалося в “інтер’єр” бульвару Шевченка, до якого звикли кияни. Тому, звичайно, вона залишається в такому вигляді, як є. Лише буде впорядковано газони та лавки у стилі, який відповідає історичному обличчю міста. Сучасно — означає, що буде гарно й чисто. Буде оновлено пам’ятники.

— (Запитання з Facebook від Юлії Михайлюк) Нині просто ударними темпами триває реконструкція центру столиці. А як же інші райони?
— Крім центральних вулиць, центральних районів столиці, ми почали реконструкцію проспекту Бажана. Її не можна було не починати, тому, що це в’їзд у місто. До Дня Незалежності хочемо зробити перший кілометр або два кілометри абсолютно завершеної реконструкції. Крім того, уряд в цьому році виділив 160 мільйонів гривень на відновлення асфальтобетонних покриттів у дворах, на прибудинкових територіях і в міжквартальних проїздах. Це сфера управління ЖЕКів, але цю роботу буде виконано.

— (Додзвонювач) Чи можна надіслати власний проект щодо розв’язки на Караваєвих Дачах з виходом через площу Космонавтів на Відрадний?
— Так. І ми з задоволенням розглянемо цей проект. Але я повинен сказати, що проблему на Караваєвих Дачах можна розв’язати, якщо продовжити вулицю Суздальську з переходом у двох рівнях через залізницю і з виходом на Повітрофлотський проспект. У Стратегії цей момент передбачено. Це дає можливість ще в одному місці перетнути залізницю, щоб не їхати у дві точки, які сьогодні є через залізницю,— Караваєві Дачі та Велика кільцева дорога.

— І останнє запитання, чи прорахували Ви, у скільки обійдуться місту такі глобальні транспортні перетворення і де братимете кошти?
— Якщо все “нанизати” і підрахувати, то цифра становитиме приблизно 20 мільярдів гривень. Звичайно, бюджет такої суми не потягне. Є альтернатива — інвестиційні проекти. Наприклад, будівництво тунелів від “Лівобережної” до площі Перемоги. Це схема державно-приватного партнерства, коли інвестор власним коштом будує, а держава чи місто гарантує йому відшкодування цих інвестицій за рахунок або введення плати за проїзд, або відшкодування його витрат протягом 30 років.

 

Опрацювала Ірина ЩЕРБАТА, “Хрещатик”. Фото Миколи ТИМЧЕНКА

прочитало 4349 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3391 sec