images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
Новорічні та різдвяні заходи у Києві images
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
22:00 |  Як не переїдати під час свят: корисні поради
images images images
20:01 |  Духовенство Київського Патріархату у Волновасі освятить хрести для храму збудованого у честь загиблих тут військовослужбовців
images images images
18:00 |  У столичному ресторані харчуються енергією художніх картин
images images images
16:00 |  Олексій Резніков прозвітував про реалізацію успішних петицій стосовно зовнішньої реклами в Києві
images images images
14:00 |  У Києві покажуть зворотній, потаємний бік робіт Марії Примаченко
images images images
12:00 |  Які столичні музеї можна безкоштовно відвідати у грудні
images images images
10:00 |  У "Київпастрансі" відповіли на основні питання стосовно впровадження Е-квитка:
images images images
08:00 |  На Кільцевій дорозі запрацював комплекс зі зважування вантажного транспорту
images images images
06:00 |  Де можна пройти безкоштовну флюорографію у Києві (адреси)
images images images
03:00 |  У ВР хочуть закріпити норми споживання газу для субсидій
images images images
01:00 |  В Україні поширюється нова смертельна гра для дітей
images images images
22:00 |  Які особливості психіки характерні для довгожителів
images images images
20:00 |  У Службі зайнятості запрацювала "гаряча лінія"
images images images
18:00 |  Приватні виконавці – важливий інструмент підвищення ефективності судочинства
images images images
16:00 |  "Парк Київська Русь" запрошує киян та гостей міста на святкову новорічну програму
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2017 Бюджет міста Києва на 2017 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 2 серпня 2011 року, вiвторок  №110 (3935) images
images
полоса
images
images
Людина, місто, країна
images  
images
images
images
02/08/2011



images
Володимир ФЕДОРЕНКО: “До 2025 року мережу метрополітену планується збільшити на сорок кілометрів і ввести в експлуатацію тридцять одну станцію”
images

У програмі “Столиця. Спецпроект” на ТРК “Київ” триває обговорення перспектив розвитку столиці. Нещодавно про плани столичної підземки та розбудову ліній розповів гість студії — начальник КП “Київський метрополітен” Володимир Федоренко.

— Які найближчі перспективи розвитку Київського метрополітену та плани до 2025 року.
— У цьому році перед нами поставлено завдання ввести станцію “Виставковий центр”. Вважаю, ми його виконаємо. Хоча в історії в нас ще не було такої напруженої роботи: ми почали будувати перегін від станції “Васильківська” до Виставкового центру, коли фактично не було проектної документації, ніяких напрацювань. Усі зусилля були спрямовані на те, щоб ввести в експлуатацію три станції. Це був дуже великий обсяг роботи, і ми з цим упоралися.

— Минулого року ви відкрили три станції. Одну станцію заплановано відкрити цього року. Тобто, попри такі швидкі темпи, вже маєте за плечима досвід. Тож далі працюватиметься легше?
— Є об’єктивні процеси. Наприклад, швидкість проходки тунелів або технічні можливості комплексів. Якщо подолаємо всі бюрократичні перепони, то впораємося з цим завданням до кінця року. Нині зусилля зосереджені на продовженні Куренівсько-Червоноармійської лінії в бік масиву Теремки, тому що там буде сконцентровано виробничу базу метро. Наступного року потрібно ввести в експлуатацію ще дві станції — “Іподром” і “Одеська” (будівельні назви). Один перегін становить 850 метрів, другий — 1,5 кілометра між станціями. До 2025 року ми відпрацювали позиції в проекті стратегії: всі лінії подовжуються. Мережу планується збільшити на сорок кілометрів і ввести в експлуатацію тридцять одну станцію.

— Чи збираєтеся продовжувати Куренівсько-Червоноармійську гілку, де Виставковий центр та Іподром, на Теремки?
— До 2025 року планується збудувати ще одну станцію і ввести в експлуатацію допоміжне електродепо. Річ у тім, що довжина лінії буде доволі велика. З одного кінця є основне депо “Оболонь”, а з іншого, за нормами, треба ввести допоміжне (оборотне) депо “Теремки”. Це є в нас у плані.

— Шановна адміністраціє міста! Є пропозиція провести одну станцію від метро “Бориспільської” чи “Харківської” на масив Бортничі, і пускати електрички по черзі — на Червоний хутір та на Бортничі. Таким чином до міста можна прив’язати великий житловий масив (пропозиція від киянина).
— Продовження Сирецько-Печерської лінії від станції “Червоний хутір” має кілька варіантів. Зокрема був варіант продовження до аеропорту “Бориспіль”, до залізничної платформи “Лісництво”, щоб зв’язати приміську електричку і метро. Коли розпочали будувати Дарницький залізничний вокзал, було опрацьовано напрямок до цього великого транспортного вузла. Це головний напрямок продовження Сирецько-Печерської лінії, який ми пропонуємо в проекті стратегії.

— Чи готові ви зараз розповісти, яким чином і де буде побудовано метро на Троєщину?
— Ми вже подали пропозиції до програми соціального розвитку з проханням виділити приблизно 400 мільйонів гривень для будівництва метро на Троєщину. Розпочинати будувати треба з правого берега, де є станції глибокого залягання та два вузли між станціями “Лук’янівська” та “Тараса Шевченка”. Ці дві лінії й пересікатиме нова лінія. Це доволі великий обсяг роботи, складні геологічні умови, і потрібно потужно розгортати виробничу базу, проводити роботу з відселення підприємств, а це більш як 10 об’єктів у зоні будівництва. Наступного року ми плануємо розпочати будівництво метро в цьому напрямку. Як ви знаєте, Подільсько-Вигурівська лінія складається з двох: Лівобережної і Подільсько-Воскресенської. У подальшій перспективі, після 2025 року, вони повністю будуть сформовані. Першочергово потрібно збудувати Подільсько-Вигурівську лінію, щоб якнайшвидше вийти на житловий масив Троєщина.

— Де саме проходитиме метро: на правому чи лівому берегах?
— По правому березі є два варіанти проходження — естакадний і підземний. Вважаємо, що підземний варіант кращий, тому що зачіпає набагато менше підприємств і потрібно менше коштів для їх відселення. На лівобережній частині є два варіанти проходження лінії метрополітену — на вулицях Бальзака та Маяковського. До цієї справи потрібно підійти дуже виважено, зважити на думку всіх фахівців і ухвалити правильне рішення. В планах — по 2-3 роки на кожну станцію, тому що глибина 60 —70 метрів потребує тривалої проходки. В наступному році головні зусилля буде зосереджено на правому березі, тому що там найтриваліше будівництво.

— За станцією “Святошин” є непрацюючий оборотний тупик. Від нього можливо продовжити лінію в бік Південної Борщагівки. Чи не збираєтеся ви звернути на це увагу? І ще, чи подовжите лінію до житлового масиву Виноградар? (дзвінок глядача)
— За станцією метро “Святошин” і справді є оборотний тупик. Він пропрацював приблизно 30 років, коли станція “Святошин” була кінцевою. Це технологічний тупик. Такі є й на інших станціях. Його ніяким чином не можна продовжити, адже він знаходиться посередині між двома тунелями, які йдуть далі й одразу ж за ним сходяться.
У Стратегії розвитку є проект будівництва продовження від станції “Сирецької” до Виноградаря. Ще потрібно побудувати 3 станції. До слова, там теж планується будівництво оборотного депо, яке буде допомагати електродепо “Харківське”. Всі наступні проекти залежатимуть від будівництва на Троєщину. Це стратегічний напрямок. Взагалі будівництво метро — дуже дороговартісна справа. Потрібно шукати інвесторів, створювати їм цікаві умови. КМДА разом із нами активно займається цим питанням. Було проведено переговори з японською компанією, є підтримка цього проекту урядом Японії.

— Яким планується зробити продовження Святошинсько-Броварської лінії до 2025 року?
— Вважається, що ця лінія метро нібито закінчила свій розвиток. Проте ми плануємо продовження ще однієї станції за “Академмістечко” в бік Новобіличів. Там зарезервований майданчик для розміщення електродепо. Це станція “Новобіличі”, в якій буде перехід на приміську електричку. Дуже зручно, це ще більше розвантажить станцію “Святошин”. Я вважаю, що це реально зробити до 2020 року.

— У мене запитання щодо роботи нинішнього метрополітену. Від станції метро “Видубичі” до “Харківської” потяги рухаються зі швидкістю 5 км/год. Чим пояснити такий повільний рух потягів? (дзвінок глядача)
— Такої швидкості немає. Від станції “Видубичі” потяги йдуть зі швидкістю, яку дозволяє профіль колії. Там не можна розвивати високої швидкості за умовами перевезення. На південно-мостовому переході, за технічними умовами, задана швидкість до 60 кілометрів на годину. Проте поряд проходить автомобільна дорога, і за певних погодних умов на рейки потрапляє багато мастила, збільшуються гальмівні шляхи, тому, з огляду на безпеку, ми змушені зменшувати швидкість. Від станції “Славутич” теж діють обмеження швидкості, пов’язані із станом тунелів, які прокладені у водонасичених ґрунтах. Ми вирішуємо питання для закріплення ґрунтів. Частину вже закріпили. Проте доволі велика дільниця лишається від станції “Осокорки” до “Позняків”.

— Я часто користуюся червоною лінією, і в спеку просто неможливо їздити с старих вагонах. Коли планується оновлення парку, особливо на червоній лінії?
— Дуже добре, що ви називаєте лінію за кольором. До слова, ми плануємо змінити систему навігації пасажирів, вдосконалити її, кожній лінії — присвоїти колір, кожній станції — надати номер. Наприклад, у Сеулі 400 станцій і 9 ліній. Коли я був там, мене цікавив номер станції, де був мій готель, оскільки назву не запам’ятовуєш. Особливо це зручно для іноземців. Щодо проблеми старих вагонів, то справді на Святошинсько-Броварській лінії вона є найбільшою. Тому що на 5,5 кілометра там відкрита дільниця, і вагони тривалий час знаходяться під сонцем, нагріваються. На жаль, на сьогодні ми не можемо нічого зробити, тому що система вентиляції у вагонах так сконструйована. Вагони старі, якщо взимку пасажири відчувають холодне повітря, яке заходить до вагонів, то влітку — навпаки.

— Сьогодні ми говоримо про стратегічний напрямок, чи плануєте взагалі замінити такі вагони і випустити на лінію нові сучасні?
— До 2025 року, аби виконати програму, яку ми намітили, потрібно закупити приблизно 400 нових вагонів. За планами, спишеться приблизно 140 вагонів. Ми вже маємо певні рішення Міністерства екології з залучення інвестицій для модернізації старих вагонів. Також залучаємо японські технології, щоб змінити систему приводу, зробити їх економічнішими. Плануємо, що вже в наступному році з’являться такі вагони.

 

Підготувала Марія БЄЛЯЄВА “Хрещатик”. Фото Павла ПАЩЕНКА

прочитало 4128 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
02/08/2011 | Генерал-майор Віталій РАЄВСЬКИЙ: “Десантна душа — річ матеріальна”.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.2659 sec