images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
22:00 |  Заберіть цей продукт з раціону – він смертельно небезпечний
images images images
20:00 |  Професор здивував заявою, чому не варто поступатися старшим місцем у транспорті
images images images
18:00 |  Рух транспорту на вулицях Набережно-Хрещатицькій та Льва Толстого частково обмежать
images images images
16:00 |  Посеред парку на Голосієво з’явиться лабіринт
images images images
14:00 |  Віталій Кличко: Меморіальний центр Голокосту «Бабин Яр» має бути такого ж рівня, як Яд Вашем в Єрусалимі та Меморіал Голокосту у Вашингтоні
images images images
12:00 |  За призначенням допомоги при народженні дитини – в електронний кабінет
images images images
10:00 |  Киянам обіцяють нові артезіанські свердловини
images images images
08:00 |  Уряд ввів квоти для працевлаштування 45-річних українців
images images images
06:00 |  Українців закликають не спалювати сухе листя
images images images
03:00 |  Чому нам подобається цілуватись: відповідь вчених
images images images
01:01 |  Вчені з'ясували причину падіння Стародавнього Єгипту
images images images
22:00 |  Фільм "Сторожова застава" встановив рекорд касових зборів
images images images
20:00 |  Де у столиці 20-21 жовтня можна пройти обстеження на рак молочної залози
images images images
18:00 |  Столична влада продовжуватиме демонтаж незаконних МАФів у метрополітені
images images images
16:00 |  Із 19 на 20 жовтня столичний метрополітен працюватиме на годину довше
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2017 Бюджет міста Києва на 2017 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 3 серпня 2011 року, середа  №111 (3936) images
images
полоса
images
images
Персона дня
images  
images
images
images
03/08/2011



images
Сергій БРОНЕВИЦЬКИЙ: “У проекті Генплану передбачено збільшення території паркових зон Києва на 3 тисячі гектарів”
images

На телеканалі “Київ” триває обговорення проекту Стратегії розвитку Києва до 2025 року. 1 серпня гостем прямого ефіру програми “Столиця. Спецпроект” став директор КП “Науково-дослідний та проектний інститут Генерального плану Києва” Сергій Броневицький. В центрі уваги – інфраструктура міста, будівництво та зелені зони.

— Інструментом реалізації Стратегії розвитку Києва є Генеральний план, який ви розробляєте. Поясніть, будь ласка, як ці два документи взаємопов’язані?
— Генеральний план розробляють на підставі Стратегії економічного розвитку міста Києва, яку буде затверджено восени цього року після громадських обговорень. Стратегія визначає місію розвитку Києва, мету розвитку міста на найближчі роки та основні проблемні питання. В Генеральному плані їх нині активно опрацьовують з конкретною прив’язкою до місцевості й кількісними показниками. Одразу після затвердження стратегії Генплан столиці одразу буде представлено на обговорення і затвердження Київради.

— Чи є кінцевий термін реалізації Генплану?
— Ми беремо як розрахунковий період для показників Генерального плану 15 років. За чинним законодавством генеральні плани населених пунктів не мають бути обмежені в часі. Тому після затвердження Генплану на сесії Київради та погодження в Кабінеті Міністрів ми щороку здійснюватимемо моніторинг його реалізації і кожні п’ять років, згідно з законодавством, вноситимемо корективи, якщо це буде потрібно. Передбачити життя мегаполіса з точністю до останньої цифри фактично неможливо.

— У рамках реалізації ініціативи “Першокласна інфраструктура” передбачено, що замість 2 відсотків доріг щодо всієї території Києва, до 2025 року їх буде 6 відсотків. Які головні стратегічні ініціативи, нові розв’язки та шляхи заплановано?
— Якщо говорити про першокласну інфраструктуру, то йдеться і про транспортну, і про інженерну інфраструктуру. В Генеральному плані ми деталізуємо розділи, які стосуються всіх інженерних мереж і здійснюємо певні розрахунки. Також ми проаналізували транспортні пасажиропотоки на сьогодні. Ці розрахунки буде надано в рамках розроблення Генерального плану, на їхній підставі ми склали модель розвитку міського транспорту на найближчі роки. Що стосується метрополітену, то це будівництво в найближчі 15 років 30 станцій та нової гілки метрополітену на житловий масив Троєщина. Будувати метрополітен з лівого берега на правий немає сенсу, треба прокласти цю гілку з правобережжя і перекинути хоча б одну станцію на лівобережжя, щоб забирати звідти пасажирів. У рамках розроблення Генерального плану ми розрахували і склали так звану п’ятирічну програму, в якій детально опрацювали та погодили з Головним управлінням транспорту, замовниками, метрополітеном і “Київпастрансом” усі першочергові об’єкти, які передбачено побудувати на території Києва, з конкретною розв’язкою по місцевості та вартістю реалізації. Крім того, в цій програмі є реконструкція і спорудження близько сотні транспортних розв’язок. Зокрема, біля станції метро “Дніпро” і на перетині Столичного шосе та проспекту Науки. Наступного року сподіваємося розпочати реконструкцію Поштової площі з будівництвом розв’язки, а також дворівневі транспортні вузли та будівництво нових вулиць. Ми розглядаємо розвиток системи транспорту як у міській, так і в приміській зонах Києва.

— Поясніть, за яким принципом розширюватимете вулиці та прокладатимете дороги. Чи не постраждають від цього зелені зони?
— Навпаки, ми плануємо збільшити обсяг зелених насаджень з 14 квадратних метрів на одну особу до двадцяти. Якщо говорити про реконструкцію та розширення вулиць, то, безперечно, деякі вулиці розширимо частково за рахунок зелених насаджень. Але обов’язковою вимогою погодження будь-якої проектної документації буде компенсація вартості зелених насаджень і відновлення їхнього загального балансу — буде вказано місця, де потрібно зробити нові паркінги, сквери. У проекті Генплану передбачено збільшення території паркових зон Києва приблизно на 3 тисячі гектарів.

— Озвучено оптимістичну цифру: житлова площа кожного киянина збільшиться на сім квадратних метрів. З іншого боку, ви говорили про те, що Київ залишиться у своїх межах, тобто територій під забудову лишається не так і багато. Як вивільнятимете площі для житлового будівництва?
— У рамках роботи над Генеральним планом столиці ми проаналізували ємність території Києва щодо максимального розташування житлової забудови. За підрахунками наших фахівців, в існуючих межах можна ще розмістити приблизно 40 мільйонів квадратних метрів житла. На найближчі 15 років цей показник становить 28,5 мільйона квадратних метрів, з них приблизно 1,6 мільйона потрібно побудувати. Ми намітили конкретні території, зокрема і для соціального житла, проаналізували вже відведені. У цих 28,5 мільйона квадратних метрів за завданням адміністрації маємо передбачити спорудження за 15 років приблизно 3 мільйонів квадратних метрів соціального житла, тобто по 200 тисяч метрів на рік. Йдеться про конкретні мікрорайони — Осокорки та деякі райони на Троєщині. Стосовно принципів будівництва житла ми вимушені констатувати, що вільних територій під забудову в Києві лишилося не так і багато. Отже, ми впритул підійшли до проблеми реновації. За рахунок поповнення нового житлового фонду плануємо звести в найближчі 15 років приблизно 7 мільйонів квадратних метрів житла замість нинішніх 2 мільйонів.

— Минулого тижня з’явилась інформація про те, де почнуть зносити “хрущовки”, і що з’явився інвестор. Чи можете прояснити цю ситуацію?
— Проект, який розробляють уже кілька останніх років, стосується реновації на вулиці Маршала Гречка. Там є проектна документація, затверджена концепція реновації цієї забудови, вже навіть проведено громадські слухання інвесторів і замовників з мешканцями цих будинків, є згода більшості. Далі все залежить від інвестора — як активно він залучатиме кошти і проводитиме роз’яснювальну роботу серед мешканців.

— Розробники Стратегії говорять про Київ у майбутньому як про чисте з екологічної точки зору місто. Чи розвиватиме міська влада електротранспорт? (Дзвінок глядача)
— Розділу електротранспорту присвячено доволі великі частини і в Стратегії, і в Генеральному плані міста. Це метрополітен, а також швидкісний трамвай і тролейбус. Ми розуміємо, що понад 90 відсотків екологічного забруднення саме від автомобільного транспорту, особливо в центральній частині Києва, де утворюються затори. Якщо ми вирішимо питання транспортних розв’язок та перенесення ділового центру з правого берега на лівий, щоб якось розвантажити центральну частину, то тим самим розв’яжемо і транспортну проблему.

— За даними статистики, 52 відсотки міської території становлять зелені зони. Скажіть, як поєдну-ються збереження історичної частини і зелених зон та реалізація нових ініціатив?
— У Генеральному плані є доволі великий розділ про збереження історичної частини. В буферних зонах Києво-Печерської лаври, Софії Київської ми обмежуємо будь-яке нове будівництво за поверховістю, за щільністю забудови і встановлюємо відповідні регламенти нового будівництва. В основному це реконструкція, реновація, реставрація, реабілітація. Відповідно до опорного плану, 52 відсотки площі столиці становлять зелені насадження. З ініціативи Головного управління архітектури ми переглядаємо рішення Київради за останні 10 років, щоб поповнити баланс зелених насаджень. Дніпровські острови, а це рекреаційні зони — Гідропарк, острів Долебецький, Труханів острів — кияни фактично не використовують повноцінно, території нерозплановані й невпорядковані. Тому в Генеральному плані та в Стратегії ми лишаємо їх як зони рекреації, частково вони будуть територіями охоронного ландшафту. Капітальна забудова тут буде фактично неможливою, за деякими винятками — біля станцій метрополітену, зупинок міського транспорту, де можна буде будувати з полегшених конструкцій.

Підготувала Марія БЄЛЯЄВА, “Хрещатик”. Фото Павла ПАЩЕНКА

прочитало 2869 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.5066 sec