images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
03:00 |  Google дасть можливість батькам контролювати телефони дітей
images images images
01:00 |  Американці п'янітимуть від Гілларі
images images images
01:00 |  Сепаратистам уже ввижаються відьми із Правого сектору
images images images
15:00 |  Не забудьте: сьогодні вночі Україна переходить на літній час
images images images
08:00 |  Продовжено прийом документів від громадських організацій на участь у комісії з обрання керівника печерського "Центру первинної медико-санітарної допомоги"
images images images
22:00 |  Минулий рік оновив температурні рекорди
images images images
20:00 |  Парламент ухвалив проекти законів стосовно захисту прав вимушених переселенців
images images images
18:00 |  Пенсійний фонд України призупиняє фінансування декількох банків
images images images
16:00 |  Корисне нововведення у КИЇВЕНЕРГО
images images images
14:01 |  До 1 травня подовжено строк подачі е-декларацій для нових декларантів
images images images
12:00 |  Сьогодні біля пам’ятника Лесі Українки відбудеться флеш-моб на підтримку боротьби з туберкульозом
images images images
10:00 |  Київ розглядає варіанти підтримки батьків, діти яких навчаються у приватних дитсадках
images images images
08:00 |  Створено додаток, де зібрано всі мурали Києва
images images images
06:00 |  Пілот випив пляшку горілки і "вирубився" за штурвалом
images images images
03:00 |  Юлія Самойлова зможе взяти участь у Євробаченні через супутниковий зв'язок - ЗМІ
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2017 Бюджет міста Києва на 2017 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 16 серпня 2011 року, вiвторок  №118 (3943) images
images
полоса
images
images
Персона дня
images  
images
images
images
16/08/2011



images
Руслан КРАМАРЕНКО: “Транспортну схему міста буде презентовано киянам у вересні”
images

У рамках програми "Столиця. Спецпроект" в ефірі телеканалу "Київ" обговорювали найближчі
та довгострокові перспективи розвитку столичного транспорту. Гість студії — заступник голови КМДА Руслан Крамаренко — розповів про оновлення громадського транспорту, вирішення питань паркування та методи пришвидшення руху в місті.

— Які основні перспективи розвитку транспортної галузі Києва?
— Кожна людина в будь-якому місті користується комунальним і громадським транспортом. У всьому світі пріоритет надають саме йому. Нам дістався транспорт і транспортна мережа, побудована ще за часів Радянського Союзу. Наші трамваї вже давно “відходили” нормативний строк. На щастя, ми замінили значну кількість рухомого складу тролейбусів і автобусів, але цього ще недостатньо. Трамваї перезавантажені на
150 %, метро — на 114 %, тролейбуси — на 200 %. Звісно, неможливо порівнювати і вартість проїзду. В нас сьогодні вона становить 2 гривні, тобто 20 центів, а в європейських містах — у Празі, Варшаві, Будапешті — приблизно 2 євро. Там доходи вищі і якість транспорту значно краща. Якщо за кордоном люди скаржаться на якість кондиціонерів або на комфорт їзди, то в нас іноді бувають проблеми з вікнами, дверима.

— Завдяки Стратегії розвитку Києва до 2025 року можна буде позбутись усіх цих проблем?
— Саме так. Проте сьогодні ми не чекаємо, поки ухвалять Стратегію і нададуть пропозиції. Нещодавно було проанонсовано, що Київ отримає власний трамвай. Також нині опрацьовується великий проект з реконструкції нинішніх вагонів метрополітену вартістю майже мільярд гривень. Це дасть змогу зекономити до 50 відсотків коштів. 60 відсотків потрібних витрат ми отримаємо за рахунок зелених інвестицій, 40 відсотків потрібно буде профінансувати місту. Ми зможемо відремонтувати ще 30 потягів, які вийдуть на лінії метрополітену. Це вже будуть нові комфортабельні енергозберігаючі вагони, що прослужать ще 20 років.

— Коли це плануєте зробити?
— Це перспектива 2012 року, тому що Кіотський протокол діє до 2012 року, і всі контракти до цього часу. Також ми вже проплатили аванс за 300 тролейбусів та кілька десятків трамваїв нового покоління. З низькою підлогою тролейбуси і трамваї вийдуть на маршрути до кінця року, також це постачання 300 тролейбусів до жовтня 2012 року. Нинішнього року перші тролейбуси з’являться у жовтні, з цього місяця почнуть надходити й автобуси.

— До 2025 року середня швидкість руху транспорту містом має становити 40 кілометрів на годину. Якою вона є нині? Що робитимете, аби досягти вказаного показника?
— Сьогодні швидкість становить 13 кілометрів на годину. У 2015 році плануємо вийти на 20, а в 2025-му — на 40 кілометрів. У нас є дві проблеми, які потрібно розв’язувати разом: некомфортне пересування громадським транспортом, яким користується понад 80 відсотків населення, і автомобільним. Уже цього року запрацює кільцева електричка, яка має розвантажити метрополітен. На сьогодні передбачено кошти на ремонт підхідних шляхів, облаштування станцій, також ремонтують рухомий склад. Паралельно з цим до кінця року плануємо запустити автоматизовану систему управління рухом усього автомобільного транспорту, що розвантажить міські дороги на 20 відсотків. Передбачено масштабні проекти — будівництво метро на Троєщину, тунелів під Дніпром, щоб вивести весь транзит з вулиці Бажана та Голосіївського проспекту на Малу кільцеву дорогу.

— Громадський транспорт зможе рухатись швидко широкими та вільними вулицями або ж окремою смугою. Чи планує місто заходи з пришвидшення руху?
— Так, саме для цього ми замовили транспортну схему міста, яку у вересні презентуємо киянам. Ми обов’язково проведемо громадське обговорення цієї схеми, що передбачає односторонній рух, спеціальні смуги для громадського транспорту.

— Усі визнають, що в Києві недостатньо паркувальних місць. Що можна очікувати у вирішенні цього питання найближчим часом?
— Сьогодні визначено сім місць для перехопних паркінгів — на станціях метрополітену “Червоний хутір”, “Сирецька”, “Видубичі”, “Святошин”, “Лісова”, “Академмістечко”, а також на Великій кільцевій дорозі. На минулій сесії Київради прийнято рішення щодо будівництва паркінгу на вулиці Прорізній та Європейській площі. Ми знайшли покинуті шахти метрополітену, зокрема і в центральній частині міста, знайшли місця на під’їзних дорогах. Процедура буде такою: “Київпарктранссервіс” як основний оператор проводитиме передпроектні пропозиції, замовлятиме сам проект. Паралельно всі потенційні об’єкти під паркінги ми винесемо на інвестиційну комісію. Якщо інвестор зацікавиться паркінгом, будуватимемо його за інвестиційні кошти, якщо ні — власними силами. Чекати далі, поки хтось щось робитиме, неможливо.

— Узимку в більшості столичних тролейбусів не працює опалення, і пасажири в громадському транспорті мерзнуть. Як можете поліпшити умови проїзду? (Запитання глядача)
— Ми придбаємо приблизно 300 тролейбусів і автобусів, які вийдуть на зміну старим. Сьогодні ми погасили всю заборгованість із заробітної плати і починаємо фінансувати ремонтні роботи, наводити лад з рухомим складом. Тож транспорт буде або новий, або відремонтований.

— Я мешкаю в Деснянському районі. Наскільки мені відомо, до 2025 року на Троєщину пустять метро, передбачали на вулиці Маяковського. Але потім з’явилась інформація, що лінію прокладуть там, де нині курсує трамвай. Де ж буде метро? (Дзвінок глядача)
— Справді, будівництво метро на вулиці Бальзака обійдеться у кілька разів дешевше. Генпланом 1986 року лінію було передбачено на Маяковського, однак тоді цією вулицею їздило в 18 разів менше автомобілів. Зі свого боку ми не хочемо, щоб під час будівництва метро мешканці постійно потрапляли в затори. Потрібно презентувати транспортну схему, і кияни самі мають визначити, де вони хочуть метро.

— Олександр Попов, коли приїжджав у Дарницьке депо, обіцяв, що там буде завод з виготовлення трамваїв. Коли це плануєте зробити? (Дзвінок глядача)
— Дарницьке депо однозначно буде реанімовано, це готовий вагоноремонтний або вагонобудівний завод, який використовували за радянських часів. На базі депо буде організовано комунальне підприємство, яке випускатиме вагони. Перший вагон ми чекаємо до кінця року. Нині купуємо 12 рухомих складів трамваїв на суму 80 мільйонів гривень. Паралельно з цим фінансуватимемо наступного року до 20 трамваїв київського виробництва. Це значно дешевше: один трамвай коштуватиме приблизно 5 мільйонів гривень, тоді як трамвай інших виробників — 8-12 мільйонів.

— Я мешкаю на вулиці Героїв Севастополя. Там зупинки швидкісного трамваю досі не готові: немає плитки, сходів недоробили. Коли закінчиться реконструкція? (Дзвінок глядача)
— Рух швидкісного трамваю відкрито, але є проблеми з певними зупинками. Нині тривають роботи на площі Перемоги, це зупинка з основним завантаженням. Тільки-но там усе закінчать, перейдуть на інші станції. Проект буде завершено до кінця року.

 

Підготувала Марія БЄЛЯЄВА, “Хрещатик”. Фото Григорія КУБЛАНОВА

прочитало 3040 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
Яндекс.Метрика
bigmir)net TOP 100 images



: 2.9588 sec