images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:00 |  У Києві відбулося відкриття виставки, присвяченої українському святковому вбранню
images images images
14:00 |  Без секретів і втрат: усю інформацію БТІ столиці оцифрують
images images images
11:00 |  За отриманим у листопаді рахунком-повідомленням кияни можуть сплатити за усі житлово-комунальні послуги разом або за кожну окремо
images images images
08:00 |  Софію Київську підсвітять фіолетовим кольором до Міжнародного дня передчасно народжених дітей
images images images
19:00 |  Вперше в Україні театр ожив в бібліотеці
images images images
17:00 |  Зима прийшла на два тижні раніше норми і йти не планує
images images images
14:00 |  Киянам порадили "легалізувати" домашніх улюбленців
images images images
11:00 |  Ключовою темою Інвестиційного форуму міста Києва 2018 стануть інновації
images images images
08:00 |  Синоптики знову попередили про ожеледицю
images images images
17:00 |  Уперше українською:
images images images
14:00 |  Станція метро "Виставковий центр" може отримати новий вихід
images images images
11:00 |  Перо й до Києва доведе: у столиці відбудеться фінал "Лескара 2018"
images images images
08:00 |  У касах столичного метрополітену встановили банківські термінали
images images images
19:00 |  У зв’язку із погіршенням погодних умов киян просять надавати перевагу громадському транспорту та не паркувати авто обабіч дороги
images images images
17:15 |  На столицю насувається негода: киян закликають бути обережними під час ожеледиці
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 2 вересня 2011 року, п'ятниця  №127 (3952) images
images
полоса
images
images
Персона
images  
images
images
images
02/09/2011



images
Людмила ДЕНИСЮК: “Втілення єдиного вікна для документів буде великим запобіганням хабарництву в галузі реклами”
images

У Києві впорядковують носії зовнішньої реклами, щоб вони не захаращували, а, навпаки, прикрашали вулиці. В ефірі програми “Столиця. Спецпроект” про демонтаж незаконно встановлених рекламних конструкцій та єдині правила розміщення реклами розповіла начальник Головного управління з питань реклами КМДА Людмила Денисюк.

— Ви вже розпочали демонтаж незаконних і часто небезпечних конструкцій. Чи можна сказати, що в цьому питанні вже поставлено крапку?
— Цей процес не розпочався, а продовжився, він постійний. Коли ми всі конструкції, встановлені без дозволу або небезпечні для життя людини, знімаємо, на їхнє місце ставляться інші. З цим бізнесом складно боротися попри значну кількість інспекторів та законодавчу базу.

— Законодавча база дозволяє знімати незаконні конструкції. Наскільки суттєвими є штрафи, щоб власник більше так не робив?
— Ми знімаємо і забираємо конструкцію, що коштує чималих грошей, і в нас для цього є правова основа. Власник має заплатити за зберігання цієї конструкції, викупити її. Іноді вони це роблять, іноді — ні. Вони розуміють, що для нового запуску цього бізнесу потрібно багато коштів і професійність.

— Щоб запобігти незаконному встановленню реклами, ви підписали меморандум з великими операторами реклами. Які ще документи впорядкують цей процес?
— Безумовно, ми прийняли Порядок розташування рекламних засобів по Києву. Це дуже важливий документ, який визначає, де мають стояти конструкції, на якій відстані одна від одної, у яких зонах. Дуже важливим кроком у розбудові рекламного бізнесу в Києві та його впорядкуванні є підписання меморандуму між операторами реклами та головою КМДА. В ньому чітко прописано, що повинні зробити оператори та адміністрація. Меморандум діє до 1 вересня, далі проведемо моніторинг. Але хочу сказати, що оператори внутрішньої реклами вже звернулися до КМДА з проханням подовжити мораторій. Це пов’язано з тим, що дуже швидкими темпами почали розбудовувати і реконструювати бульвари Лесі Українки та Шевченка, вулиці Хрещатик, Бажана, Червоноармійську. Під час реконструкції вулиці ми приводимо в порядок усі рекламні носії — уніфікуємо за розділами, кольорами, кількістю, площею. На черзі в нас інвестиційні проекти на головній вулиці Києва. Зокрема, французька фірма “Досі Деко” пропонує на найвищому рівні подбати про інфраструктуру Хрещатика — замінити лавочки, урни, смітники, встановити туалети європейського автоматичного зразка. Ми хочемо втілити це до Євро-2012.

— Кажуть, що центр перенасичений рекламою. Як місто боротиметься з цим явищем?
— Безсистемне розташування рекламних засобів по місту, коли не враховують природного ландшафту, особливостей архітектурної забудови, зумовлює перевантаження. Центру це стосується особливо. Професійне ж розташування конструкцій за всіма вимогами європейських стандартів сприяє тому, що реклама стане інформаційною і архітектурною складовими, доповнюватиме ансамбль вулиць. Але до цього ще треба дійти. Я завжди кажу, що бізнес розвивається за всіма європейськими стандартами, він хоче отримати прибуток, а ось система державного управління є застарілою. І цей колапс передусім відчувають мешканці.

— Як у нас борються з незаконною рекламою? Оголошення про купівлю-продаж і послуги екстрасенсів ліплять усюди, де можна (Запитання глядача).
— Щодня працює бригада інспекторів. Вони мають комп’ютерну базу з чітким обліком усіх легальних рекламних конструкцій, на які є дозвільна документація, і незаконних. Щодо останніх інспектори попереджають власників. Вони протягом трьох днів повинні або демонтувати рекламу, або оформити документи і сплатити за неї. Стосовно об’яв, які розклеюють у місті. Інформаційні листівки на парканах, стовпах, під’їздах не належать до зовнішньої реклами. Звісно, адміністрація думає над вирішенням цього питання, в нас уже є пропозиції від бізнесменів. Але це не реклама, а вид інформаційних носіїв. Тому боротися з цим явищем треба разом. Як кажуть, гуртом і батька добре бити. Якщо і міліція, і благоустрій, і управління реклами та архітектури підійдуть до цього виважено й системно, питання буде вирішене. Певні напрацювання і пропозиції вже передано на розгляд голові КМДА Олександру Попову.

— Де можна ознайомитися з правилами розміщення реклами? Чи є в них обмеження щодо розміщення реклами в парках?
— Така інформація є на сайті Головного управління з питань реклами. Можна звернутися безпосередньо за адресою управління (вулиця Урицького, 45) або до мене. Існує порядок розміщення об’єктів зовнішньої реклами, де дуже чітко все прописано. Хочу сказати, сьогодні, щоб займатися рекламним бізнесом, потрібно пройти дозвільну процедуру. Ми працюємо і приймаємо документи через єдине вікно. Закон про дозвільну систему діє від 2005 року, але впровадити це належним чином дуже складно. Свого часу ми дивилися процедури надання дозволів на ведення будь-якого бізнесу — будівельного чи рекламного. Є чіткий перелік документів, які повинен бізнесмен надати. Потрібно знати й алгоритм проходження їх, скільки часу триває розгляд, скажімо, відмову повинні дати протягом п’яти днів.

— Як ви вважаєте, що потрібно, аби ця система запрацювала?
— Я почала розмову з того, що бізнес розвивається за європейськими стандартами, але адміністративна система управління є вчорашньою. Я знаю, що є вже політична воля на державному рівні на введення цього порядку. Дуже важливо створити електронну базу документообігу, затвердити весь алгоритм проходження документів. Я завжди кажу, що для подолання корупції в будь-якій країні чиновник має відповідати за штучне гальмування будь-якого процесу з жорстким адміністративним покаранням за це. Лише за умови чітко прописаної системи одержання дозволів і контролю буде результат.

— Скажіть, чому вивіски в центрі столиці написані недержавною мовою? Як боротися з хабарництвом у вашій сфері? (Запитання глядача)
— КМДА і безпосередньо Головне управління з питань реклами надає місця, на яких можуть бути розміщені рекламні засоби, це є власністю київської громади. Зміст і мову реклами регулює Міністерство культури і туризму. Хоча я з вами згодна і вважаю, що це звернення мають почути депутати Київради. Щодо хабарництва, то, мабуть, система державного управління, яка діє в будь-якому бізнесі, сьогодні корумпована. На мою думку, втілення єдиного вікна для документів буде великим запобіганням хабарництву.

— Якою є зовнішня реклама у Стратегії розвитку Києва до 2025 року і якою ви бачите рекламу майбутнього?
— Реклама повинна бути професійною. Духовність і професійність — це ті чинники, що можуть змінити систему існування нашого світу, і реклама тут відіграє дуже велику роль. Ми їздимо світом і бачимо, що є там. Пригадую початок 1990-х років, коли в Індії мене вразила величезна кількість реклами. Таке враження, що сьогодні і в Києві так. Тобто хаос. А ця безсистемність, мабуть, була дуже вигідною. Якщо за перше півріччя 2010 року до бюджету надійшло лише 900 тисяч гривень, то за перше півріччя нинішнього — 30 мільйонів гривень, різниця суттєва. В найближчому майбутньому я бачу рекламу уніфікованою — за кольором, за розміром.


 

Підготувала Марія БЄЛЯЄВА, “Хрещатик”

прочитало 3926 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3242 sec