images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
22:00 |  Лікарі застерігають: квартирне опалення може спричинити запалення легенів
images images images
20:00 |  У семи областях України очікується погіршення погодних умов з 21 січня
images images images
18:00 |  Гройсман розповів, що власники авто на єврономерах мають доплачувати
images images images
16:00 |  Столичним школярам у центрі зайнятості допомагають правильно обрати майбутню професію
images images images
14:00 |  Комунальники запустили "бота", який повідомлятиме киянам про рух транспорту
images images images
12:00 |  Швидкість на окремих магістралях можна збільшувати, але відповідально
images images images
10:00 |  Береги Дніпра об’єднають "живим" ланцюгом
images images images
08:00 |  Під час святкування Водохреща настанції "Гідропарк" працюватиме додатковий вестибюль
images images images
06:00 |  Відтепер громадяни будуть проінформовані про свої конституційні права
images images images
06:00 |  Українці святкують Водохреще
images images images
03:00 |  Погана погода не впливає на біль у суглобах і спині - вчені
images images images
01:00 |  Медики пояснили, чому і чим небезпечний чай у пакетиках
images images images
22:00 |  Уфологи розповіли, де і на якій глибині космічні прибульці сховали свою базу
images images images
20:00 |  У Центрі соціальних служб Святошинського району привітали 200-тисячного відвідувача
images images images
18:00 |  Столичні аудитори 2017 року забезпечили відшкодування втрат на понад 51 млн грн
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 21 вересня 2011 року, середа  №137 (3962) images
images
полоса
images
images
Персона дня
images  
images
images
images
21/09/2011



images
Євгеній ВОДОВОЗОВ: “Від станції “Троєщина” до “Сирця” можна буде проїхати за 15 хвилин, тобто у 2,5—3 рази швидше”
images

У програмі “Cтолиця. Спецпроект” про запуск міської електрички та перспективу розвитку міського транспорту розповів гість студії, начальник головного управління транспорту і зв’язку КМДА Євгеній Водовозов.

Міська електричка стане фактично кільцевою метро


— Як загалом виникла ідея нинішнього проекту міської електрички?
— Власне кажучи, електричка працювала в урізаному стані, вона допомагала перевозити людей із Троєщини до станції метро “Петрівка” і назад уже кілька років, але основна проблема лишалася. Ми нічого нового не придумали, це використовують у багатьох містах Європи. Побудувати кільце метро практично неможливо, бо це дуже дорого і довго. Рішення лежало на поверхні й сьогодні втілюється у життя. Перші 14 станцій, які запустяться 14 жовтня, та ще 5 — наступного року фактично утворять кільце метро.

— Є інформація, що запуск міської електрички заплановано у два етапи. Які вони?
— Основний етап уже завершуємо, нині готуємо людей для роботи на платформах. Другий етап — це кілька станцій, які здамо наступного року.

— Скільки пасажирів перевозитиме електричка, якого вигляду будуть вагони, який інтервал руху?

— На першому етапі курсуватиме 8—10 електричок, звичних нам. Вони матимуть дещо інший вигляд, Південно-Західна залізниця (ПЗЗ) модернізувала вагони для більшої зручності пасажирів, пофарбувала їх у синьо-білий колір. Ці великі повноцінні електрички рухатимуться по кільцю, орієнтовно через 15—17 хвилин. Вони працюватимуть по чотири години вранці та ввечері, поки сформується потік пасажирів. Електричка розвантажить мости, прискорить проїзд пасажирів. Загальна довжина кільця — 50,8 кілометра, 14 пересадочних станцій. Наприклад, від станції “Троєщина” до “Сирця” можна буде проїхати за 15 хвилин, тобто у 2,5—3 рази зменшиться час у дорозі.

— Чи може електричка стати альтернативою іншому транспорту?
— Я в жодному разі не кажу, що електричка може стати альтернативою метро. Це допоміжний транспорт, який дасть змогу під’їхати ближче до метро або дістатися на ньому до кільцевої електрички і дуже швидко потрапити в потрібну частину міста. В пасажира з’явиться альтернатива — замість півторагодинних пробок дорогою з лівого берега на правий — 15 хвилин їзди. У нас, на жаль, немає того розуміння, яке є в інших країнах, що автомобілі — не найзручніший засіб пересування. Мине час і кожна людина обере для себе оптимальний вид транспорту з урахуванням своїх фінансових можливостей і часу маршруту.

— На яку кількість пасажирів розраховуєте?
— Якщо взяти станцію “Вокзальна”, то щодня тут майже 200 тисяч пасажирів. Мінімальний розрахунок — розвантажити лише цю станцію на 15—20 відсотків, а також станції метро “Лівобережна” та “Петрівка”. Частину пасажирського потоку може взяти на себе електричка, вийде на сотні тисяч.

— Я мешканець будинку на вулиці Ушинського, 30/2. Ми живемо на околиці Солом’янського району, за нами залізниця. Це добре, що буде електричка навколо міста. Але річ у тім, що наші квартири торцеві, тому дуже великий шум. Уранці на роботу дістатися нічим, окрім тролейбуса № 8, а його чекати доводиться іноді по 40 хвилин. (Дзвінок телеглядача)
— Щодо шуму. Це питання більше стосується екологів. Електричка вночі не рухатиметься, тож проблем, думаю, не буде. Тролейбус № 8 ми візьмемо на контроль. Місто нині закуповує велику кількість і автобусів, і тролейбусів. Готуємося до внутрішнього кредитування, за останнім договором тільки 185 тролейбусів маємо придбати. Це поліпшить якість проїзду там, де не вистачало транспорту.

— Наскільки буде враховано мережу громадського транспорту? Якщо, наприклад, людина не захоче їхати на метро.
— Станції громадського транспорту були поруч, просто не використовувалися. Там, де потрібно, проводимо їх. Для кожної станції є свій певний обсяг, що пов’язано з пасажирським потоком. Наприклад, “Лівобережна” — це 23 різних маршрути. Найближчими днями в цих автобусах з’являться інформаційні буклети, щоб люди знали, на який транспорт можна пересісти з певної платформи.

— Я телефоную з Троєщини. Ми можемо в найближчому майбутньому розраховувати на метро? Чи тільки на електричку? (Дзвінок телеглядача)
— Метро буде обов’язково, це одна з головних цілей. Олександр Попов говорив, що найімовірніше метро будуватимуть з правого берега, і на це потрібно кілька років. Питання пробок і великого потоку треба вирішувати негайно і завдяки різним видам транспорту.

— В Інтернеті висловлювали думки, що витрачається багато коштів на електричку, що проект нерентабельний. Що скажете на цю критику?
— Ми виконуємо державне замовлення, а не бізнес робимо. Ми створюємо зручності для пасажирів, і це наша робота, виконуємо соціальне замовлення мешканців міста, які нас найняли. Це не просто критика, це смішно. Подивімося, в якій країні світу це є бізнесом для міста. Навпаки, мати фактично кільце метрополітену і не користуватися ним — оце вже межа злочину.

— Скільки коштуватиме проїзд у такій електричці, чи відрізнятиметься вартість від інших видів транспорту?
— Орієнтовна ціна проїзду — дві гривні, як і в метро, це недорого. Місто задихається і його потрібно якось розвантажувати. Це потрібно робити швидко, за адекватні гроші та якісно. Величезне спасибі Південно-Західній залізниці, яка доклала титанічних зусиль і вклала в проект величезні кошти.

Київ оновить тролейбуси і автобуси та планує випускати власні трамваї


— У Стратегії розвитку Києва до 2025 року визначено завдання: транспорт і інфраструктура потребують поступової заміни. Як справи в цьому напрямку, що плануєте замінити?
— Сьогодні це закупівля 185 тролейбусів, 185 автобусів, підготовка до придбання ще 77 тролейбусів. Також у планах цього року — 10 трамваїв, і цей процес ми продовжимо, тому що трамвайний парк у вкрай занедбаному стані. Одне з наших завдань — розпочати власне виробництво трамваїв. Це буде однозначно дешевше для міста, з’являться робочі місця і податки залишаться в Києві.

— А де нині трамваї закуповуєте?
— Дніпропетровськ, Санкт-Петербург. Проте ми цілком у змозі це робити самі.

— Закордонні кращі за наші?
— Усе дуже відносно. У чомусь вони сучасніші, в чомусь — такі самі. Ми не можемо сьогодні зробити так, щоб усе було ідеально. Столиця трамваїв Прага не замінила всі трамваї. Навіть сьогодні є багато старих відремонтованих трамваїв. Жодне місто не здатне оновити їх усі. Транспортна інфраструктура — це ремонт і розширення доріг, мостів, розв’язок. Ми робимо це і робитимемо далі. Розв’язка на проспекті Науки, де готується друга черга, значно полегшить проїзд цим вузлом, Поштова площа, на якій триває реконструкція. Це поступова робота, крок за кроком поліпшуємо транспортну інфраструктуру, а не навпаки.

— З приводу трамвая № 1, який називається наполовину швидкісним: у №№ 2 та 3 — нормальні вагони, а ось у першому через дірки видно рейки. (Дзвінок телеглядача)

— Усі трамваї, які плануємо зараз закупити, пустимо на ці лінії. Фактично парк оновлювали 20 років тому, якийсь мінімум було придбано торік. Це абсолютно правильне питання безпеки людей, вона має бути значно вищою, ніж на інших шляхах. І оновлення трамвайного парку в стратегії розвитку будь-якого міста — одне з найважливіших питань, тому що це безпека людей, можливість травмування. Звичайно, там є частина трамваїв, які вимагають негайної заміни, і їздити їм лишилося, сподіваюся, лічені місяці.

— Я живу біля Дарницького вокзалу, його почали будувати, а тепер припинили. Яка доля чекає на це будівництво? (Дзвінок телеглядача)
— Як мені відомо, оголошено конкурс для інвестора, щоб добудувати частину міської електрички біля Дарницького вокзалу. Першу платформу там уже роблять, і вона запрацює в перших числах жовтня.

 

 

Підготувала Марія БЄЛЯЄВА, “Хрещатик”. Фото Павла ПАЩЕНКА

прочитало 4110 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3148 sec