27 вересня 2011 року, вiвторок  №140 (3965) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
14:42 |  Кавуни для киян прибули якраз до свята Незалежності
images images images
14:41 |  24 серпня станція метро «Майдан Незалежності» змінить роботу, а «Хрещатик» працюватиме без змін
images images images
11:39 |  24 серпня змінять маршрути автобусів №№ 61, 98 і тролейбусів № 34
images images images
11:17 |  Віталій Кличко підняв прапор біля Київської міської ради
images images images
11:12 |  Столицю прикрасили понад 700 державними прапорами і святковою ілюмінацією
images images images
11:01 |  Управління з питань цивільного захисту шукає юристконсульта
images images images
18:38 |  Джамала стане хедлайнером кримського концерту до Дня Незалежності
images images images
17:20 |  У Борисполі до 13 вересня триває фотовиставка “Шведські татусі”
images images images
17:06 |  Київські театри представлять вистави у Польщі
images images images
16:47 |  Кличко повернувся: мера розблокували в Instagram
images images images
16:39 |  5 років в’язниці за 50000 Євро
images images images
16:37 |  25 серпня відбудеться другий Забіг вшанування пам’яті загиблих киян
images images images
16:37 |  Щорічний технічний огляд столичного фунікулеру продовжено
images images images
16:29 |  За результатом опитування 1,5 млн іноземних туристів Київ названо одним із найдружніших міст світу
images images images
16:27 |  23 серпня мер Києва Віталій Кличко візьме участь в урочистостях до Дня Державного Прапора України
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
Персона дня
images  
images
images
images
27/09/2011      надрукуватипрочитало 4755 человек  

images
Олексій КРИВОПІШИН: “На 50 кілометрах міської електрички модернізовано колійне господарство, щоб пасажирові було зручно і комфортно їхати”
images

У 2025 році Південно-Західній залізниці виповниться 155 років. Про перспективи її розвитку, а також про міську електричку Києва у програмі “Столиця. Спецпроект” розповів начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин.

— Якою ви бачите Південно-Західну залізницю 2011 року?
— Південно-Західна залізниця торік у трудових буднях відзначила 140-річчя. Залізниця займає одне з ключових місць за обсягами перевезень, зокрема перевозить понад 34 відсотки пасажирів України. Столиця розташована на Південно-Західній залізниці, й сьогодні ми працюємо над програмою перевезень на 2012 рік. Під час Євро-2012 усі їхатимуть до Києва, швидкісні поїзди рухатимуться за маршрутами до Львова, Донецька, Харкова, Дніпропетровська зі столиці. Нині триває робота на колійному господарстві, з модернізації усієї інфраструктури. Ми в очікуванні замовлених швидкісних поїздів, які також базуватимуться на Південно-Західній залізниці. Багато всього робимо, щоб гідно прийняти гостей Євро-2012 у столиці.

— Ось-ось запрацює міська електричка. Які роботи вже виконала Південно-Західна залізниця?
— Справді, в Києві настав той момент, коли потрібно розв’язувати транспортні проблеми нетрадиційним способом. Звичні види транспорту — тролейбус, автобус, трамвай, метро — сьогодні не справляються з тим потоком пасажирів, який треба перевозити зі “спальних” районів на місце роботи і назад. Так склалося історично, що були передумови нарешті використовувати залізницю. Місто охоплює 50-кілометрове кільце, яке пролягає в усіх районах міста і на всіх перетинах по радіусу з трьома лініями метрополітену. Лишається його тільки запустити, модернізувати і забезпечити інфраструктурою, перевізним процесом. Звісно, місто звернулося до залізниці, і за наполяганням нашого уряду та за його підтримки ми взялись за цю програму і вже півтора року активно працюємо над проектом міської електрички. На цих 50 кілометрах модернізовано все колійне господарство, щоб забезпечити плавність руху, належну швидкість і щоб пасажирові було зручно і комфортно їхати. Потрібно провести роботи з енергозабезпечення, контактної підвіски, зв’язку. “Укрзалізниця” пішла назустріч місту, і сьогодні ми завершуємо капітальний ремонт рухомого складу. Поки буде закуплено нові вагони, ми вилучили зі свого обороту 12 електропоїздів, в заводських умовах модернізували і переобладнали їх під варіант метро — додали поручні, збільшили кількість дверей у деяких моделях, здійснили капітальний ремонт, зробили зручні сидіння. Рухомий склад набув вигляду метрополітенівської електрички, яка курсуватиме цим кільцем. Величезну роботу проводимо на самому КВРЗ та четвертому депо Південно-Західної залізниці.

— Як працюватиме міська електричка?
— На першому етапі працюватимуть 12 станцій. У перспективі — більше. Станція — це платформа з прив’язкою до міської інфраструктури, зі зручною пересадкою. Наприклад, на станції метро “Лівобережна” платформи не було, ми її побудували, сьогодні місто робить там підходи. Буквально 150—200 метрів до метро — зручно для пасажира. Ми обрали 12 найбільше затребуваних пунктів, наводимо там порядок, щоб було просто пересісти на міський вид транспорту. Також працюємо на перспективу, і я думаю, що наступного року треба буде запускати інші шість станцій.

— Яку кількість людей міська електричка перевозитиме протягом дня?
— Ми розробили графік — електричка їздитиме з 6:00 до 9:30 та з 17:00 до 21:30, інтервал руху поїздів не перевищуватиме
15 хвилин. Дванадцять електропоїздів курсуватимуть 50-кілометровим кільцем. Протягом доби ми розраховуємо перевозити до 100 тисяч пасажирів. Це серйозний подарунок місту і велика підтримка для інших видів транспорту, зніметься навантаження з метрополітену. Ми розвантажуємо насамперед станцію метро “Хрещатик”. На Центральний залізничний вокзал до Києва протягом доби прибувають до
100 тисяч пасажирів, переважно увесь потік сконцентровується на “Вокзальній”, а наступний пункт — “Хрещатик”. Приблизно 50—60 тисяч пасажирів мають скористатися електропоїздом в обхід станції метро “Вокзальна”. Графік руху поїздів ми передали транспортній комісії КМДА, яка працює над під’їздом міського транспорту на кожній станції, щоб електричка була “живою”, щоб була логістика сполучення з наземним транспортом.

— На вашу думку, скільки потрібно часу, щоб міська електричка стала популярною?
— Передусім має бути реклама, інформація для пасажира на кожній станції. Потрібно розповідати про станції, номери маршрутів, у якому режимі, з яким інтервалом забиратимуть пасажирів, відвозитимуть у віддалений район, привозитимуть до електрички. Є велика проблема з Троєщиною — 300-тисячним населеним місцем, і ми відкривали насамперед дорогу з Троєщини до Петрівки. Досвід свідчить, що без логістики сполучення з наземним транспортом ця ідея може не вдатися.

— Чи зупинятиметься електричка на Видубичах, біля метро? Яка доля автостанції “Видубичі”, чи залишиться вона там?
— Так, це затребувана автостанція, усі підвезення з боку південного Обухівського напрямку сходились у Києві саме тут. До кінця року там завершать будівельні роботи, прокладуть тунель, який забезпечить виїзд на Видубицький трикутник. Передбачено будівництво автостанції, його закладено в проекті, затвердженому Кабміном. До 20 листопада здамо тунель, після чого можна буде проїхати на будмайданчик, і почнемо будувати автостанцію. До її закриття на Видубичах щодоби пересідали на різні види транспорту 15—20 тисяч пасажирів. Звісно, цей пересадочний пункт потрібно реанімувати.

— Скільки коштів уже витрачено і скільки ще потрібно на міську електричку?
— На колії ми витратили понад 117 мільйонів гривень. Кожен кілометр дороги виведено в нормальному європейському розумінні. Загалом по інфраструктурі потрібно ще приблизно 30 мільйонів гривень — енергозабезпечення та інші інфраструктурні елементи, плюс до 80 мільйонів гривень на ремонт електропоїздів. Загальна сума, думаю, буде до 200 мільйонів гривень.

— У рамках підготовки до Євро-2012 не було ідей, щоб до Борисполя курсувала електричка?
— Є така програма “Повітряний експрес”, вона серед десяти пріоритетних програм Президента, і початок будівництва визначено цьогоріч. На жаль, до Євро-2012 не встигнемо, оскільки програма ще перебуває на стадії проекту. Думаю, її реалізуємо в найближчих 1,5 року.

— З 15 вересня Південно-Західна залізниця проводить конкурс волонтерів. Це люди, які проводитимуть інформативну роботу щодо Євро-2012 у поїздах. Хто може взяти участь у конкурсі?
— Конкурс проводить “Укрзалізниця” за програмою відбору волонтерів. Адже залізниця — специфічна структура, де треба вміти орієнтуватися і правильно донести інформацію гостям. Потрібно не лише знати мову, а й адаптуватися до залізниці, розуміти залізничну структуру, тому відбір учасників — з транспортного університету. Це вже практично спеціалісти, які допомагатимуть гостям, працюватимуть на вокзалі та в міжнародних поїздах.

— Уже відкрито останню естакаду на Дарницькому мосту, на цьому проект завершується? Лівий берег якийсь незавершений, чи будете далі щось там будувати? (Дзвінок телеглядача)
— Справді, велику роботу проведено з будівництва мосту, він у завершальній стадії, візуально має закінчений вигляд. Міст автомобільно-залізничний, є автомобільна складова, яка дуже хвилює киян і гостей. Кожен з’їзд, перехід здавали поетапно, щоб місто мало завершений цикл. Наприклад, відкривали перший проїзд з лівого берега на правий у бік мосту Патона, потім — заїзд із Видубичів на лівий берег. На кожній стадії місто має частину транспортної розв’язки. Цю роботу, якщо дивитися по правому березі, розв’язках, закінчено. На лівому березі лишається незавершеною автодорожна складова, біля з’їзду з мосту проектом передбачено вихід на Харківське шосе з виходами на вулицю Григоренка, з’їзд на Березняки. Заплановано з’їзд на Наддніпрянську набережну. Щодо залізничної складової, то тривають роботи в районі Видубичів, споруджують естакаду для проїзду з Дарниці до Києва-Московського, а також у бік Миронівки.

 

Підготувала Марія БЄЛЯЄВА, “Хрещатик”. Фото Бориса КОРПУСЕНКА
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |