images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
22:00 |  Ньютон і падіння яблука: як це було?
images images images
20:00 |  Продукти, які допоможуть подолати втому
images images images
18:00 |  Столичні аудитори за 2016 рік попередили порушення у сфері державних закупівель на понад 294 млн грн
images images images
17:01 |  Міністр озвучив ще одну умову отримання кредиту від МВФ
images images images
16:00 |  Палатний: Верховна Рада має ухвалити законопроект про антидопінговий контроль
images images images
14:00 |  "Чемпіонський урок Киянина" підкорює Європу
images images images
12:00 |  Фахівці пояснили причини туману в столиці
images images images
10:00 |  У Контакт-центрі відбудеться "пряма лінія" з питань транспорту столиці
images images images
08:00 |  Київська влада попереджає про штрафи за неприбирання снігу та бурульок
images images images
06:00 |  Новозеландський фотограф зробив фотосесію в найхолоднішому місці планети
images images images
03:00 |  Як песик сам себе годувати навчився
images images images
22:00 |  Адреси стаціонарних пунктів обігріву на території міста
images images images
20:00 |  Де у столиці ярмаркуватимуть на цьому тижні (адреси)
images images images
18:00 |  У цьому році ще щонайменше 5-10 банків залишать український ринок
images images images
17:50 |  Кандидат медичних наук Діна Семенівна Ашбах лікує тяжкі хвороби водою
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2017 Бюджет міста Києва на 2017 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 2 березня 2012 року, п'ятниця  №31 (4051) images
images
images
полоса
images
images
Київ
images
images
images
images 08/02/2012 09:57

Після реконструкції пропускна спроможність Шулявського шляхопроводу зросте до 9 тисяч авто на годину


 Шулявський шляхопровід побудували в 60-х роках минулого століття. У 1984 році відбулася перша реконструкція дорожньо-транспортного об’єкта, пропускна спроможність якого вже тоді була недостатньою. Наразі розв’язка перезавантажена автівками. Чергова реконструкція коштуватиме понад 150 млн грн. До того ж 200-250 млн грн місту потрібно буде компенсувати заводу “Більшовик” за знесення цеху № 5, який не вписується в нову схему руху машин. Про це пише газета "Хрещатик".

Зношеності Шулявському шляхопроводу додали сильні пожежі упродовж останніх кількох років. “Здебільшого палало на ринку вживаних речей, який чомусь облаштувався під естакадою, хоча це заборонено робити, — розповів “Хрещатику” директор Інституту “Київдормістпроект” ВАТ “Київпроект” Володимир Воробйов. — Через це несуча спроможність прольотних конструкцій була практично повністю вичерпана”. Він додав, що одразу ж було здійснено першочергові заходи. Зокрема під основу шляхопроводу встановили підпори. Тоді ж оголосили тендер на проектування реконструкції транспортної розв’язки.


“Київпроект” виграв конкурс і запропонував наступну схему: розширити шляхопровід ще на дві смуги за рахунок знесення ливарного цеху заводу “Більшовик”, організувати лівоповоротний з’їзд з вулиці Довженка на просп. Перемоги, поліпшити геометрію правоповоротного з’їзду з просп. Перемоги на вул. Гетьмана, бо на сьогодні цей з’їзд здійснюється кількома правоповоротними рухами, проходить під розв’язкою і вздовж цеху № 5.


Володимир Воробйов пояснив, що цех № 5 заводу “Більшовик” — це ливарне виробництво, якого по екологічним нормам у місті бути не може. “Тому з фондом Держмайна столична держадміністрація домовилася, що цей цех буде знесено. А завод отримає компенсацію, — зазначив пан Воробйов. — До того ж, торік почалася руйнуватися покрівля цеху, і будівля вважається аварійною. Тому її потрібно зносити, бо, певно, ремонту вона вже не підлягає. Температурні режими в цеху ніколи не дотримувалися, особливо останні 20 років. І чим раніше ми позбудемося цього небезпечного для киян об’єкту, тим краще буде для міста, зокрема для руху авто в цьому місці”.


Директор Інституту “Київдормістпроект” повідомив, що вартість реконструкції Шулявської транспортної розв’язки у цінах 2007 року становить 150 мільйонів гривень, і ще 200-250 млн грн потрібно для компенсації заводу “Більшовик”. Тобто знесення цеху обійдеться дорожче, ніж будівництво сучасної розв’язки.


“На сьогодні реконструкції розв’язки в програмі соціально-економічного розвитку міста Києва на 2012 рік немає, хоча це об’єкт першочергового значення, — зазначає Володимир Воробйов. — Тому вважаю, що після проведення в столиці фінальної частини Євро-2012 було б доцільно розпочати реконструкцію. Стадію проекту наразі практично завершено. Щоправда, потрібно закінчити  геодезичну зйомку, перенести її на Генплан. І можна буде затвердити об’єкт вже до початку Євро-2012”.


Після реконструкції шляхопроводу у 80-роках його пропускну спроможність було доведено до 7,5 тисяч авто на годину. Наразі планують збільшити її до 9 тисяч авто на годину. “Наступні реконструкції по збільшенню пропускної спроможності, мабуть, вже будуть недоцільні, — переконаний пан Воробйов. — Потрібно шукати нові шляхи відводу транспорту. Тому що мала Кільцева дорога, в яку входить розв’язка, вже сьогодні перезавантажена”. За його словами, в Генплані розвитку міста Києва пропонується кілька варіантів вирішення проблеми відводу транспорту. Зокрема завершення будівництва правобережної кільцевої дороги Києва з переходом на Лівий берег. Це дозволить перекинути транзитний транспорт із району Шулявського шляхопроводу.


Як розповів “Хрещатику” представник замовника реконструкції розв’язки — заступник директора Дирекції будівництва дорожньо-транспортних споруд Києва Микола Васильцов, Шулявський шляхопровід досить складний дорожній об’єкт. “Реконструкція триватиме без зупинки в цьому місці транспортних потоків, — пояснив він. — Можливо, доведеться тимчасово відкрити односторонній рух в один бік, потім в інший, як це було на мосту Патона. Основні ж роботи триватимуть в нічний час”



прочитало 9170 чoловік   

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
12:00 | Фахівці пояснили причини туману в столиці.
images
images
10:00 | У Контакт-центрі відбудеться "пряма лінія" з питань транспорту столиці.
images
images
08:00 | Київська влада попереджає про штрафи за неприбирання снігу та бурульок.
images
images
22:00 | Адреси стаціонарних пунктів обігріву на території міста.
images
images
20:00 | Де у столиці ярмаркуватимуть на цьому тижні (адреси).
images
images
17:50 | Кандидат медичних наук Діна Семенівна Ашбах лікує тяжкі хвороби водою.
images
images
12:00 | Киян закликають бути обережними через бурульки.
images
images
12:00 | Музей історії Києва покаже "Геометрію просвітлення" Андрія Сідерського.
images
images
10:00 | Комунальні платежі відділеннями «Укрпошти» тимчасово припинено.
images
images
08:00 | У новій платіжці за комуналку кияни поки можуть сплатити лише за половину послуг.
images
images




images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
Яндекс.Метрика
bigmir)net TOP 100 images



: 0.302 sec