images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 7 березня 2012 року, середа  №33 (4053) images
images
images
полоса
images
images
Авто
images
images
images
images 28/02/2008 09:55

Підземкою Києва можна буде дістатися з Кільцевої дороги на Троєщину


Столичний метрополітен передбачає вже в найближчі роки з'єднати два спальні райони — Теремки і Троєщину. Відомо, що довжина маршруту становитиме 25 км. Уздовж цього відтинку розташують 17 станцій. Більшу частину нових станцій та вже наявні планують накрити, спорудивши на "даху" підземки паркінги, магазини, розважальні заклади. До роботи планують залучити інвесторів.  Про це сьогодні повідомила газета «Хрещатик».

Мине небагато часу і завдяки найшвидшому міському транспорту — метрополітену — можна буде швидко дістатися з південної околиці Києва до північної, зв’язавши два густонаселені райони з центром столиці. Тобто доїхати з Кільцевої дороги через Жуляни, Севастопольську і Солом’янську площі на Троєщину. Довжина маршруту, вздовж якого зведуть 17 станцій, становитиме майже 25 км. Про це розповів учора “Хрещатику” начальник КП “Київський метрополітен” Петро Мірошников. За його словами, передбачено будівництво нової лінії — Подільсько-Вигурівської, яка зв’язана з Подільсько-Воскресенським мостовим переходом. “На будівництво нових і реконструкцію наявних об’єктів метрополітену протягом чотирьох років передбачається 11,7 млрд грн,— сказав він.— На ці кошти мають спорудити Подільсько-Воскресенську лінію з відгалуженням у напрямку Троєщини. Довжина її становитиме майже 19 км. На маршруті зведуть 12 станцій. Пропускна спроможність становитиме 40,4 тис. пасажирів на годину. Для будівництва потрібно 8,5 млрд грн”. Він пояснив, що згідно з розробленою схемою, нова гілка підземки проляже від станції “Глибочицька” до Воскресенки. На перетині бульв. Перова і просп. Ватутіна вона продовжиться вздовж вул. Бальзака по лінії швидкісного трамвая на Троєщину на 6 км. Окрім цього, в районі Милославської передбачено будівництво електродепо. Загалом же маршрут нової лінії метрополітену проляже від вул. Глибочицької (тут буде пересадка на “Лук’янівську”) через Татарку на Поділ. Траса метро попрямує через Рибальський і Труханів острови, річку Десенку і вийде до станції “Городня” в районі Райдужного масиву. Ще дві станції (на бульв. Перова і вул. Братиславській) збудують на іншому напрямку.

На Троєщинсько-Вигурівській лінії станції матимуть назви вулиць, на яких їх спорудять: “Проспект Ватутіна”, “Каштанова”, “Драйзера”, “Сабурова”, “Марини Цвєтаєвої”, “Милославська”. Тут на відтинку майже 9 км до 2011 року передбачено спорудити 6 станцій. Проектанти пропонують зробити цю лінію надземною з накриттям, крім ділянки біля станції “Дніпровська”, де збираються зберегти залізничне полотно, що пролягає на поверхні. До роботи хочуть залучити інвесторів. Так, відтинок між станціями “Вулиця Драйзера” і “Каштановою” та від “Лісової” до “Гідропарку” мають накрити, облаштувавши тут паркінги, торговельно-розважальні заклади та відпочинкову зону.

У найближчих планах столичної підземки — продовжити Сирецько-Печерську лінію у напрямку Виноградаря. Уже наприкінці 2008-го в столиці мають відкрити три станції Куренівсько-Червоноармійської лінії — “Деміївську”, “Голосіївську” та “Васильківську”. Далі підземка проляже в напрямку Національного виставкового центру та Одеської площі. Цю гілку планують здати разом із новим електродепо “Теремки”.

“Реалізувавши задумане, ми зможемо не тільки розвантажити наземну частину транспорту, а й значно скоротити шлях проїзду для пасажирів”,— переконаний Петро Мірошников.



прочитало 9979 чoловік   

полоса
   

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
19:00 | Як правильно розмитнити "євробляху".
images
images
17:00 | Євробляхери за тиждень поповнили бюджет і Пенсійний фонд на 4 мільйони гривень.
images
images
17:00 | Кілька важливих правил безпечної їзди у дощ.
images
images
18:00 | Під Києвом з’явились камери, що розпізнають автомобільні номери.
images
images
10:00 | Як штрафуватимуть водіїв: зміни Закону про паркування.
images
images
06:00 | Водіям нагадують про необхідність вмикати фари у світлу пору доби.
images
images
18:00 | В Україні вводять положення по періодичній підготовці професійних водіїв.
images
images
03:00 | Незабаром у поліцейських з’явиться ще одна причина для штрафування водіїв.
images
images
18:00 | Перші платні дороги в Україні: міністр назвав приблизні ціни.
images
images
08:00 | В Україні запустили сервіс на основі відкритих даних про першу реєстрацію авто.
images
images




images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 1.1872 sec