У ніч з 29 на 30 березня фахівці комунальної корпорації «Київавтодор» здійснили монтаж прольоту пішохідного мосту над проспектом Червонозоряним біля Московської площі. Роботи відбувалися у пізній час, щоб уникнути перекриття руху на Московській площі вдень, повідомляє прес-служба КМДА.
Монтаж балки особисто контролював перший заступник голови КМДА Денис Басс. Він повідомив, що протягом двох місяців зведення мосту буде повністю завершено, що дасть можливість прибрати з проспекту Червонозоряного біля Московської площі два світлофорних об’єкти, а отже суттєво покращити дорожньо-транспортну ситуацію.
«Основна частина мосту важить 45 тонн, вона — вітчизняного виробництва. З обох боків мосту, окрім звичайних сходів, зроблять також ліфти для людей із обмеженими можливостями»,— розповів Денис Басс.
За його словами, введення в експлуатацію розв’язки на Московській площі заплановано на І півріччя 2009 року. Наразі завершуються роботи з перекладання високовольтних кабельних ліній, виконано роботи з перевлаштування тепломережі, водопроводу та каналізації. Збудовано підземний пішохідний перехід біля Деміївського ринку. Закінчується будівництво підземного пішохідного переходу через проспект Науки, а також триває реконструкція 2-х підземних пішохідних переходів через Червонозоряний проспект та проспект 40-річчя Жовтня. Всі земельні питання уже вирішені. Існуючий автовокзал перенесуть на Одеську площу. «Працівники вже нині працюють у три зміни без вихідних»,— додав директор комунальної корпорації “Київавтодор” Георгій Глінський. Загальна вартість будівництва транспортної розв’язки – 329,4 млн. грн.
Окрім того, Денис Басс відвідав будівництво станції метро "Деміївська". Коментуючи стан робіт зі спорудження станції, Денис Басс зазначив: «В чорновому варіанті вона у нас вже готова. Залишилося накриття та косметичні роботи. Всього на цій станції зайнято щодоби 500 людей».
Наразі готовий водопровід, каналізація, прокладені тепломережі та кабелі. Основні конструкції платформної ділянки станції виконані. Завершується спорудження тягової підстанції комплексу та підземного переходу через Голосіївський проспект і станційного вентиляційного вузла. Всі основні конструкції станційного комплексу будуть готові у травні нинішнього року. Пропускна спроможність майбутньої станції – 34 тис. пасажирів за годину. Тут будуть використовуватися п’ятивагонні потяги. Одночасно з цією станцією метро до кінця року запустять станції «Голосіївську» та «Васильківську».
На транспортні проблеми міста цього року з бюджету виділять приблизно 2 млрд. грн. Планується розпочати реконструкцію Ленінградської та Поштової площ, відкрити двосторонній рух по мосту через Гавань тощо.