images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
01:00 |  Як хамелеон мильні бульбашки ловив
images images images
22:00 |  Ньютон і падіння яблука: як це було?
images images images
20:00 |  Продукти, які допоможуть подолати втому
images images images
18:00 |  Столичні аудитори за 2016 рік попередили порушення у сфері державних закупівель на понад 294 млн грн
images images images
17:01 |  Міністр озвучив ще одну умову отримання кредиту від МВФ
images images images
16:00 |  Палатний: Верховна Рада має ухвалити законопроект про антидопінговий контроль
images images images
14:00 |  "Чемпіонський урок Киянина" підкорює Європу
images images images
12:00 |  Фахівці пояснили причини туману в столиці
images images images
10:00 |  У Контакт-центрі відбудеться "пряма лінія" з питань транспорту столиці
images images images
08:00 |  Київська влада попереджає про штрафи за неприбирання снігу та бурульок
images images images
06:00 |  Новозеландський фотограф зробив фотосесію в найхолоднішому місці планети
images images images
03:00 |  Як песик сам себе годувати навчився
images images images
22:00 |  Адреси стаціонарних пунктів обігріву на території міста
images images images
20:00 |  Де у столиці ярмаркуватимуть на цьому тижні (адреси)
images images images
18:00 |  У цьому році ще щонайменше 5-10 банків залишать український ринок
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2017 Бюджет міста Києва на 2017 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 7 березня 2012 року, середа  №33 (4053) images
images
images
полоса
images
images
Авто
images
images
images
images 07/04/2008 15:12

Швидко та безшумно на новому трамваї


Сьогодні перший заступник голови КМДА Денис Басс перевірив виконану реконструкцію ділянки лінії швидкісного трамвая від станції Кільцева дорога до станції Гната Юри. Під час цієї реконструкції було прокладено 3,4 км колій, замінено 3,4 км контактних мереж, встановлено 62 контактні опори. Повідомила «Хрещатику» прес-служба КМДА.

Мерія запланувала до кінця 2008 року завершити комплексну реконструкцію швидкісного трамвая, в останній декаді поточного року закінчаться роботи на ділянці від станції «Площа Перемоги» до «Політехнічної». Загальна вартість комплексної реконструкції складає 422 млн. грн., довжина оновленої лінії – 20,2 км. До того ж буде відремонтовано павільйони 13 станцій із встановленням електронних інформаційних табло, де вказуватиметься час прибуття наступного трамвая.

 За словами Дениса Басса, реконструкція дозволить збільшити пасажиропотік більш, ніж  удвічі – з 12 тисяч пасажирів на годину до 25 тисяч. Крім того, завдяки сучасним технологіям – новим кріпленням рейок, шумопоглинаючим вставкам та захисним екранам – досягнуто значне зниження шуму.

Нагадаємо, що реконструкція лінії швидкісного трамвая виконується згідно доручення Київського міського голови Леоніда Черновецького щодо відродження столичного трамвая, який останні роки був у занепаді: закрито 12 маршрутів та демонтовано понад 60 км колій.

Нова міська влада повернулась обличчям до трамвая. Команда Леоніда Черновецького прийняла рішення до 2011 р.  реконструювати лінію швидкісного трамвая від вул. Старовокзальної до Кільцевої дороги; з’єднати трамвайні лінії швидкісного трамвая від вул. Симиренка до просп. Відрадний; реконструювати  для роботи в режимі прискореного руху трамвайну лінію по просп. Відрадному, вулицях Лепсе, Василенка, Дегтярівській до Лук’янівської площі. Реконструкції також підлягають трамвайні лінії по вулицях Дмитрівській, Глибочицькій, Фрунзе.

На Лівобережжі першочерговій реконструкції підлягають лінії: з житлового масиву Троєщина до ст. метро «Лісова» та від ст. метро «Чернігівська» до ст. метро «Позняки» з будівництвом тунелю під залізничними коліями.

Окрім реконструкції трамвайних ліній, особлива увага приділятиметься реконструкції переїздів через трамвайні колії як при відокремленому, так і суміщеному розташуванні колій.

Особливу увагу мерія приділить оновленню рухомого складу. Так, на реконструйованих коліях швидкісного і прискореного руху передбачається впровадження нових сучасних європейських модульних трамваїв з низьким рівнем підлоги (на 58 сантиметрів нижчий за вагони, що використовуються зараз), виготовлених в Україні. Перші нові сучасні трамваї, виготовлені в Києві за концепцією фірми Siemens, з’являться на реконструйованій лінії швидкісного трамваю у IV кварталі 2008 року.

Трамваї, виготовлені в Києві, коштуватимуть на 40%  дешевше від зарубіжних аналогів. Вони відрізнятимуться підвищеною зручністю та комфортом, безпечністю та досконалістю конструкцій.

Завдяки низькій підлозі скоротиться час обміну пасажирів на зупинках, що дозволить прискорити швидкість сполучення. Салон нового трамваю буде обладнано зручними сидіннями, тонованими вікнами, досконалою вентиляцією. Вагони також будуть облаштовані місцями для інвалідних колясок та пандусами для їх заїзду. Крім того є можливість кондиціонування повітря влітку та належний обігрів взимку. Трамвай оснащено електронною системою інформування пасажирів. Завдяки сучасній підвісці вагони рухаються плавно та безшумно, а висока маневреність дозволяє здійснювати перевезення вузькими вулицями.

Безпеку пересування цим новітнім трамваєм забезпечує ряд сучасних систем: система телевізійного нагляду за станом дверей і посадочним майданчиком; за допомогою бортового комп’ютера здійснюється діагностика роботи обладнання та автоматичне керування рухом. У вагонах зручні та безпечні двері, а також надійні гальмівні системи.

 Для столиці заплановано виготовити вагони з трьома секціями (місткістю 260 пасажирів) та з чотирма секціями (на 320 пасажирів).  Максимальна швидкість такого трамвая сягає 70 кілометрів на годину.

Щорічно, починаючи з 2009 року і до 2011-го  планується виготовляти не менше 20-40 сучасних три- та чотиримодульних трамваїв.



прочитало 11754 чoловік   

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
06:00 | Як власний ніс може допомогти автовласнику.
images
images
22:00 | У Львові місцевий Папа Карло зробив 5 дерев'яних мотоциклів.
images
images
06:00 | В Україні з’являться нові дорожні знаки.
images
images
20:00 | Як автомобілі з фігуристами станцювали.
images
images
04:00 | Land Rover сконструювали будиночок для відпочинку Санта Клауса.
images
images
04:00 | Автомобільний акумулятор і зима: хто кого переможе?.
images
images
20:00 | Як їздити по снігу – прості корисні поради.
images
images
06:03 | Що сталося з автомобілем після удару блискавки.
images
images
18:00 | Співробітникам Національної поліції України збільшили зарплату.
images
images
19:00 | Паркування забирає у водіїв велику частину їхнього життя .
images
images




images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
Яндекс.Метрика
bigmir)net TOP 100 images



: 0.2985 sec