7 березня 2012 року, середа  №33 (4053) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
громадський бюджет kyiv smart city
логотип КП «Центр публічної комунікації та інформації»
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
16:30 |  22 травня відкриють мурал із зображенням Симона Петлюри
images images images
16:27 |  Програма святкування Дня столиці та Дня Києва
images images images
16:08 |  В Жулянах вилучили валюти майже на 777 тис. гривень
images images images
16:05 |  Безкоштовні екскурсії Києвом
images images images
15:46 |  Обмеження транспортного руху на День столиці та День Києва
images images images
15:44 |  Олена Фіданян: «Наша мета – не просто забезпечити дітей якісною та смачною їжею, а й дати їм право вибору страв»
images images images
15:42 |  У Києві триває безкоштовна виставка, присвячена пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу
images images images
15:40 |  E-квиток можна додати до Apple Wallet
images images images
14:59 |  У столиці розпочалася основна сесія ЗНО
images images images
14:57 |  У Києві демонтували 250 незаконно встановлених тимчасових споруд
images images images
14:34 |  25 травня відкриється благодійний фестиваль дитячо-юнацької творчості «Сонячний каштанчик»
images images images
11:31 |  22 травня відбудеться круглий стіл із теми: «Сучасне харчування, сучасна професія – оптимальний вибір»
images images images
10:29 |  У Святошинському районі не користуйтеся водою з крану в ніч з 21 на 22 травня
images images images
19:41 |  Реєстрація на Форум «Київ – столиця діалогу»
images images images
19:01 |  Незабаром відбудеться урочисте вручення мистецької премії «Київ»
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    
images
images Авто
images 11/04/2008 10:16 надрукувати прочитало 13344 чoловік

Іван Шпильовий: “Половина терміналів для відстою вантажівок уже облаштовані”

Із першого травня фури у столиці зможуть їздити лише з 22 години вечора до 7 ранку. Про обмеження руху вантажівок говорили давно, відповідне розпорядження Київський міський голова Леонід Черновецький підписав кілька тижнів тому. Наскільки підготовлена інфраструктура до запровадження нововведення та який від цього очікують зиск "Хрещатик" поцікавився у начальника Головного управління транспорту міста.

— Іване Федоровичу, скільки всього потрібно обладнати місць для відстою вантажівок та терміналів на в’їздах до столиці?

— На сьогодні визначено 436 різних за розміром місць для зупинки і відстою великовантажних авто. Для облаштування кожного терміналу з усією потрібною інфраструктурою потрібно від 8 до 10 га землі. Обов’язково мають бути безпосередньо місця для стоянки, зона відпочинку водіїв, автозаправка, мийка. На жаль, такі місця на території міста знайти важко. Тому, згідно з дорученням Президента України, ми співпрацюємо з облдержадміністрацією. Мається на увазі використання вже існуючих терміналів у 50-кілометровій зоні від Києва. На цих майданчиках одночасно можна розташувати 1,5 тисячі фур. Серед місць відстою є чималі термінали, загальною площею до 30 га, де можуть припаркуватися кілька сотень авто, і такі, де можуть зупинитися не більше 10 —15 машин.

— Які напрямки є найпріоритетнішими для розвитку, тобто потребують значно більшої кількості місць відстою транспорту?

— Найбільш завантаженими вважаються Одеський і Обухівський. Там наразі досить складно знайти місця для будівництва терміналів. Якщо ж поглянути карту, де вже є такі місця, то можна побачити, що всі вони розташовані більш-менш пропорційно і рівномірно з кожного напрямку. Досить серйозні логістичні центри вже функціонують і на Одеському, і на Житомирському, і на Чернігівському напрямках.

— Скільки майданчиків, зі згаданих вами 436, на сьогодні вже повністю готові приймати великовантажні авто?

— Більше половини — адже із самого початку облаштування призначалися саме як місця стоянки авто. Інші ж поки що не мають якоїсь складової — кемпінгу, кафе чи готелю, які до першого травня мають бути створені.

— Чи фінансує місто будівництво терміналів?

— Для обласних відстійників столиця не виділяє кошти, тут фінансування передбачено за рахунок області. Ми беремо на себе витрати за встановлення дорожніх знаків, щитів, інформаційних табло. Окрім цього, виділяємо додаткову кількість особового складу інспекторів ДАІ. Переважно облаштування відбувається за кошти інвесторів.

— Наскільки це вигідно бізнесменам?

— Передбачається, що фури паркуватимуться на територіях терміналів за визначену плату. Вона коливатиметься в залежності від наданих умов. Ціна буде прийнятною, але в порівнянні з європейськими тарифами — мізерною. Окрім цього, власники зароблятимуть на готельних послугах, харчуванні, мийках, заправках.

— Планували ввести в обіг платні одноразові й місячні перепустки для проїзду вантажного транспорту Києвом удень?

— Справді, таку версію розглядали. Проте таким чином ніхто не збирався заробляти кошти на транзитних перевізниках. Бюджет міста у 25 млрд грн не особливо збагатиться на такому бізнесі. Якщо плату й встановлять, то це буде насамперед не спосіб заробляння коштів, а стримуючий фактор для бажаючих проїхати через місто. Тобто, щоб водіям було вигідно їхати безплатно вночі, аніж вдень, заплативши за це гроші. Якщо ж таку форму і запровадять, то кошти від цього залучатимуть на розвиток інфраструктури, створення належних побутових умов, насамперед у пунктах пропуску на в’їздах до столиці.

— Окрім того, що зменшиться кількість заторів на дорогах, що ще дасть місту нововведення?

— Насамперед обмеження руху вантажівок сприятиме безпеці руху на столичних магістралях. Наразі в Києві визначено 76 найзагруженіших машинами місць. З’ясувалося, що майже всі вони розташовані на в’їзді до міста, тобто “тягнучки” створює здебільшого вантажний транспорт. Після обмеження в’їзду вантажівок у місті на 10 —15 % зменшиться кількість заторів. Окрім цього, поліпшиться й екологічна ситуація. Адже одна фура викидає в атмосферу стільки шкідливих вихлопів, як з десяток легковиків. До того ж вантажівки вагою понад 25 тонн, проїжджаючи влітку вулицями по розм’яклому асфальту, руйнують майже 30% дорожнього покриття. Фури також створюють незручності для пішоходів під час розвантаження біля магазину чи складу. Завдяки ж забороні в’їзду машин у місто кількість проблем значно зменшиться.

Розмову вів Віталій КУРІННИЙ, “Хрещатик”

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
18:46 | У Києві розробили комплекс заходів, який може зменшити смертність на дорогах на 30% до 2022 року .
images
images
19:00 | Як правильно розмитнити "євробляху".
images
images
17:00 | Євробляхери за тиждень поповнили бюджет і Пенсійний фонд на 4 мільйони гривень.
images
images
17:00 | Кілька важливих правил безпечної їзди у дощ.
images
images
18:00 | Під Києвом з’явились камери, що розпізнають автомобільні номери.
images
images
10:00 | Як штрафуватимуть водіїв: зміни Закону про паркування.
images
images
06:00 | Водіям нагадують про необхідність вмикати фари у світлу пору доби.
images
images
18:00 | В Україні вводять положення по періодичній підготовці професійних водіїв.
images
images
03:00 | Незабаром у поліцейських з’явиться ще одна причина для штрафування водіїв.
images
images
18:00 | Перші платні дороги в Україні: міністр назвав приблизні ціни.
images
images

images
© Редакцiя газети "Хрещатик".
У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |


: 0.7627 sec