images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
22:00 |  Вчені назвали найнебезпечніші фрукти і овочі
images images images
20:01 |  Міст Патона перекриють через пошкодження внаслідок ДТП
images images images
18:00 |  Справжні жахи лікарні на українському курорті: жінка показала фото нелюдських умов
images images images
16:00 |  Рада пропонує додаткові штрафи для українських водіїв
images images images
14:00 |  У столиці відремонтовано 39 вулиць і доріг
images images images
12:00 |  У Національному комплексі "Експоцентр України" представили концепцію розвитку території
images images images
10:00 |  2000 лікарів навчились працювати у системі Helsi.me
images images images
08:00 |  До Дня Хрещення Київської Русі-України в столиці відбудеться низка заходів
images images images
06:00 |  У столиці обмежать рух транспорту низкою вулиць
images images images
03:00 |  Син "воскресив" свого померлого батька, створивши його цифрову копію
images images images
01:00 |  Щоб уберегтися від набридливих комарів, треба знати деякі хитрощі
images images images
20:00 |  Рух транспорту на вул. Михайлівській частково закривається через капітальний ремонт
images images images
18:00 |  Балчун анонсував запуск потягів до Польщі із ще трьох областей України
images images images
16:00 |  У столиці облаштовано 38 зон для пікніка (перелік)
images images images
14:00 |  Чому Дніпро позеленів – пояснення фахівця
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2017 Бюджет міста Києва на 2017 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 7 березня 2012 року, середа  №33 (4053) images
images
images
полоса
images
images
Авто
images
images
images
images 11/04/2008 10:16

Іван Шпильовий: “Половина терміналів для відстою вантажівок уже облаштовані”


Із першого травня фури у столиці зможуть їздити лише з 22 години вечора до 7 ранку. Про обмеження руху вантажівок говорили давно, відповідне розпорядження Київський міський голова Леонід Черновецький підписав кілька тижнів тому. Наскільки підготовлена інфраструктура до запровадження нововведення та який від цього очікують зиск "Хрещатик" поцікавився у начальника Головного управління транспорту міста.

— Іване Федоровичу, скільки всього потрібно обладнати місць для відстою вантажівок та терміналів на в’їздах до столиці?

— На сьогодні визначено 436 різних за розміром місць для зупинки і відстою великовантажних авто. Для облаштування кожного терміналу з усією потрібною інфраструктурою потрібно від 8 до 10 га землі. Обов’язково мають бути безпосередньо місця для стоянки, зона відпочинку водіїв, автозаправка, мийка. На жаль, такі місця на території міста знайти важко. Тому, згідно з дорученням Президента України, ми співпрацюємо з облдержадміністрацією. Мається на увазі використання вже існуючих терміналів у 50-кілометровій зоні від Києва. На цих майданчиках одночасно можна розташувати 1,5 тисячі фур. Серед місць відстою є чималі термінали, загальною площею до 30 га, де можуть припаркуватися кілька сотень авто, і такі, де можуть зупинитися не більше 10 —15 машин.

— Які напрямки є найпріоритетнішими для розвитку, тобто потребують значно більшої кількості місць відстою транспорту?

— Найбільш завантаженими вважаються Одеський і Обухівський. Там наразі досить складно знайти місця для будівництва терміналів. Якщо ж поглянути карту, де вже є такі місця, то можна побачити, що всі вони розташовані більш-менш пропорційно і рівномірно з кожного напрямку. Досить серйозні логістичні центри вже функціонують і на Одеському, і на Житомирському, і на Чернігівському напрямках.

— Скільки майданчиків, зі згаданих вами 436, на сьогодні вже повністю готові приймати великовантажні авто?

— Більше половини — адже із самого початку облаштування призначалися саме як місця стоянки авто. Інші ж поки що не мають якоїсь складової — кемпінгу, кафе чи готелю, які до першого травня мають бути створені.

— Чи фінансує місто будівництво терміналів?

— Для обласних відстійників столиця не виділяє кошти, тут фінансування передбачено за рахунок області. Ми беремо на себе витрати за встановлення дорожніх знаків, щитів, інформаційних табло. Окрім цього, виділяємо додаткову кількість особового складу інспекторів ДАІ. Переважно облаштування відбувається за кошти інвесторів.

— Наскільки це вигідно бізнесменам?

— Передбачається, що фури паркуватимуться на територіях терміналів за визначену плату. Вона коливатиметься в залежності від наданих умов. Ціна буде прийнятною, але в порівнянні з європейськими тарифами — мізерною. Окрім цього, власники зароблятимуть на готельних послугах, харчуванні, мийках, заправках.

— Планували ввести в обіг платні одноразові й місячні перепустки для проїзду вантажного транспорту Києвом удень?

— Справді, таку версію розглядали. Проте таким чином ніхто не збирався заробляти кошти на транзитних перевізниках. Бюджет міста у 25 млрд грн не особливо збагатиться на такому бізнесі. Якщо плату й встановлять, то це буде насамперед не спосіб заробляння коштів, а стримуючий фактор для бажаючих проїхати через місто. Тобто, щоб водіям було вигідно їхати безплатно вночі, аніж вдень, заплативши за це гроші. Якщо ж таку форму і запровадять, то кошти від цього залучатимуть на розвиток інфраструктури, створення належних побутових умов, насамперед у пунктах пропуску на в’їздах до столиці.

— Окрім того, що зменшиться кількість заторів на дорогах, що ще дасть місту нововведення?

— Насамперед обмеження руху вантажівок сприятиме безпеці руху на столичних магістралях. Наразі в Києві визначено 76 найзагруженіших машинами місць. З’ясувалося, що майже всі вони розташовані на в’їзді до міста, тобто “тягнучки” створює здебільшого вантажний транспорт. Після обмеження в’їзду вантажівок у місті на 10 —15 % зменшиться кількість заторів. Окрім цього, поліпшиться й екологічна ситуація. Адже одна фура викидає в атмосферу стільки шкідливих вихлопів, як з десяток легковиків. До того ж вантажівки вагою понад 25 тонн, проїжджаючи влітку вулицями по розм’яклому асфальту, руйнують майже 30% дорожнього покриття. Фури також створюють незручності для пішоходів під час розвантаження біля магазину чи складу. Завдяки ж забороні в’їзду машин у місто кількість проблем значно зменшиться.

Розмову вів Віталій КУРІННИЙ, “Хрещатик”



прочитало 12083 чoловік   

полоса
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМАimages images

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
16:00 | Рада пропонує додаткові штрафи для українських водіїв.
images
images
16:00 | У МВС з'явився сервіс, який розповідає, які документи на авто потрібні для подорожі за кордон.
images
images
16:00 | Уряд планує змінити ліміти швидкості на дорогах.
images
images
01:00 | На Tesla подали в суд за "неслухняний" автомобіль.
images
images
06:00 | Українці зможуть придбати електромобіль за півціни.
images
images
01:00 | Дівчина на Mercedes примудрилася розтрощити 11 припаркованих автівок.
images
images
01:00 | Porsche провалився в яму на тротуарі у центрі столиці .
images
images
03:00 | Українські автомобілісти здивували весь світ.
images
images
01:00 | Українським водіям готують масштабний "сюрприз".
images
images
01:00 | Сімейний підряд: батько і син замовили евакуатор, щоб ... викрасти автомобіль.
images
images




images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3807 sec