images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
22:00 |  Вчені назвали найнебезпечніші фрукти і овочі
images images images
20:01 |  Міст Патона перекриють через пошкодження внаслідок ДТП
images images images
18:00 |  Справжні жахи лікарні на українському курорті: жінка показала фото нелюдських умов
images images images
16:00 |  Рада пропонує додаткові штрафи для українських водіїв
images images images
14:00 |  У столиці відремонтовано 39 вулиць і доріг
images images images
12:00 |  У Національному комплексі "Експоцентр України" представили концепцію розвитку території
images images images
10:00 |  2000 лікарів навчились працювати у системі Helsi.me
images images images
08:00 |  До Дня Хрещення Київської Русі-України в столиці відбудеться низка заходів
images images images
06:00 |  У столиці обмежать рух транспорту низкою вулиць
images images images
03:00 |  Син "воскресив" свого померлого батька, створивши його цифрову копію
images images images
01:00 |  Щоб уберегтися від набридливих комарів, треба знати деякі хитрощі
images images images
20:00 |  Рух транспорту на вул. Михайлівській частково закривається через капітальний ремонт
images images images
18:00 |  Балчун анонсував запуск потягів до Польщі із ще трьох областей України
images images images
16:00 |  У столиці облаштовано 38 зон для пікніка (перелік)
images images images
14:00 |  Чому Дніпро позеленів – пояснення фахівця
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2017 Бюджет міста Києва на 2017 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 7 березня 2012 року, середа  №33 (4053) images
images
images
полоса
images
images
Авто
images
images
images
images 26/06/2008 12:49

Комплімент столичним водіям майже на 2 млрд гривень


За ці гроші у столиці буде відремонтовано рекордну кількість дорожнього покриття - понад півтора мільйона квадратних метрів, пише «Вечірній Київ».

Цього року дорожні служби запроваджуватимуть у роботі новітні досягнення - довговічні матеріали, серед яких двокомпонентний холодний пластик. Головними ж об'єктами залишаються будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу, реконструкція Московської та Ленінградської площ.

Загалом же бюджет комунальної корпорації на 2008 рік становить 1,8 млрд грн. Про це «Вечірці» розповів генеральний директор «Київавтодору» Георгій Глінський.

З настанням теплих днів столичні дорожні служби активізували роботу. Нині майже в кожному районі міста тривають ремонти проїжджої частини. В одному місці фахівці замінюють асфальтове покриття, тротуари, в іншому - наносять розмітку. Як розповів «Вечірці» генеральний директор КК «Київавтодор» Георгій Глінський, нинішнього року київавтодорівці планують відремонтувати рекордну кількість дорожнього покриття - понад 1 млн. 500 тис кв м. «Стан покриття в багатьох місцях не відповідає сучасним умовам комфортності, - вважає він. - Згідно нормативів, тобто міжремонтних термінів, в залежності від протяжності чи ширини проїжджої частини її потрібно оновлювати». За його словами, для цього має бути відповідне фінансування. На жаль, останніми роками через брак коштів, заплановані обсяги не виконувалися і переходили на наступним рік. Таким чином «набігав» чималий кілометраж. Але з приходом нової влади ситуація змінилася на краще. Наприклад, якщо у 2005 році виконувалося до 40 відсотків від загальної кількості запланованих робіт, то вже за рік вдалося цю цифру збільшити майже вдвічі. Завдяки збільшеню фінансування у 2007-у вдалося замінити понад 1 млн кв. м доріг. «Нинішнього року ми подолаємо і цей показник, довівши його до півтора мільйона, - зазначив пан Глінський. - Таким чином вперше за останній час виконаємо заплановане на 100% Але це не значить що всі вулиці міста матимуть ідеальний вигляд, враховуючи недоремонт в попередні роки».

Окрім ремонту проїжджої частини в київавтодорівців чимало й інших, не менш важливих об'єктів в місті, які мають завершити нинішнього чи наступними роками. Найбільш значимим серед них є Подільсько-Воскресенський мостовий перехід. «Нещодавно мостобудівці вже перекрили балками жорсткості русло Дніпра, з'єднавши два береги, - пояснив керівник «Київавтодору». - Наразі починається монтаж арки, найголовнішої споруди мосту. Її мають змонтувати до кінця нинішнього року. Окрім цього будівельники завершать спорудження мосту через Гавань. Також передбачено звести естакаду на вул. Набережно-Хрещатицькій, яка є частиною Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Триватиме будівництво й так званого «косого» мосту, в районі вул. Межигірської та вул. Нижній і Верхній вал». Він додав, що на виконання усього комплексу «мостових» робіт, на нинішній рік передбачено з міського бюджету майже 1 млрд з міського бюджету. Окрім цього виділено ще й кошти з державного бюджету, зокрема субвенція в 300 млн грн. Загалом же бюджет «Київавтодору» на 2008 рік становить 1,8 млрд грн. (торік було виділено 1 млрд. 200 тис грн). Георгій Глінський запевнив, що проблем з фінансуванням наразі не має. Всі кошти, виділені організації будуть освоєні вчасно і в повному обсязі.

Чимало об'єктів на яких нині трудяться столичні шляховики входять до програми підготовки до Євро-2012. Серед них і чи не найзапрудненіша транспортом Московська площа, де постійно виникають пробки і затори. «Здати об'єкт в експлуатацію заплановано в першому півріччі 2009-го, але враховуючи ситуацію, яка виникає в районі Московської площі (разом з реконструкцією тут триває й будівництво метрополітену в напрямку Теремків), скоріш за все завершимо роботи по будівництву естакади дот кінця нинішнього року», - заявив пан Глінський. Окрім цього маємо розпочати роботи й по реконструкції - Ленінградської площі. По цьому об'єкту вже завершено розроблення проектно-кошторисної документації. Наразі вона проходить держекспертизу. Незабаром відбудуться передбачені тендерні процедури і у вересні будівельники мають розпочати роботи, розраховані до 2011 року. На думку фахівців, це досить потужний об'єкт - трьохрівнева розв'язка з двома естакадами, невеличким тунелем. Вартість реконструкції оцінюють в понад 400 млн грн.

Георгій Глінський перерахував ще кілька об'єктів, на яких нині кипить робота. Зокрема, на вул. Здолбунівській, яка з'єднає Харківське шосе з Дніпровською набережною. Таким чином магістраль значно розвантажать цю частину міста, зокрема зменшить навантаження на Ленінградську площу. Основні роботи заплановано на 2008 рік, завершення - в наступному. Нинішнього року завершать роботи і поблизу станції метро «Сирецька». Тут значно розширили проїжджу частину, замінили покриття. Буде демонтовано світлофорний об'єкт. Замість нього влаштують підземний пішохідний перехід.

Георгій Глінський похвалився новими технологіями, які застосовують в своїй роботі автодорівці. Віднедавна почали використовувати нову технологію ремонту дорожнього покриття. Наприклад, за кошти з міського бюджету вдалося придбати кілька досить потужних імпортних фрез німецької фірми «Вірхент», вартістю понад 4 млн грн. Вони здатні «зрізати» шари зношеного дорожнього покриття, який згодом перероблюють на новий асфальтобетон. «Замість знятого шару вкладаємо новий, а в деяких випадках і два, - розповів пан Глінський. - Але вже підвищенної міцності, тобто рецептура асфальтобетону, його склад має підвищену кількість щебеню, відповідні добавки для зміцнення і витримує набагато більші навантаження ніж раніше». Він додав, що раніше цю роботу виконували кілька десятків робітників, які вручну компресорами рубали, вигрібали, знімали шар полотна, якість роботи при цьому була невисокою.

Окремо зупинився Георгій Глінський на роботах пов'язаних із розміткою вулиць. Торік на це було виділено 4,5 млн грн. Тоді вдалося розмітити значну кількість вулиць столиці. Це дуже важливий елемент з точки зору безпеки руху і тому потребує особливої уваги. «Слід зазначити, що нанесена фарбою розмітка не дорогий вид маркування і слугує від 6 до 9 місяців, в залежності від інтенсивності руху на вулиці, - розповів він. - Після зими розмітка відчутно стирається і її практично не видно. Тому в Європі вже давно використовують довговічні матеріали, зокрема пластик». За його словами, торік в місті започаткували використання двокомпонентного холодного пластику. Його наносять спеціальними машинами марки «Гофманн» і таке покриття слугує від 1,5 до 3 років. Торік нанесення нової розмітки пластиком здійснено на бульв. Перова, на вул. Саксаганського. У 2008-у заплановано суттєво збільшити обсяги розмітки, на що з міської скарбниці передбачено 8,5 млн грн. З цих грошей 3 млн передбачено саме на застосування довговічних матеріалів. Зокрема оновлять маркування 430 вулиць. Крім того є домовленість з КМДА щодо збільшення фінансування ще на 4 млн. Ці гроші підуть саме на розмітку холодним пластиком. «Це досить дороге задоволення, воно майже в 11 разів дорожче, ніж наносити розмітку фарбою, - переконаний пан Глінський. - Але якщо порівняти термін її використання, то, звичайно потрібно обирати саме холодний пластик. До того ж його добре видно на дорозі, а це сприяє безпеці руху». Сучасну розмітку наносимо насамперед на центральних вулицях столиці, та щойно відремонтованих магістралях.



прочитало 12463 чoловік   

полоса
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМАimages images

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
16:00 | Рада пропонує додаткові штрафи для українських водіїв.
images
images
16:00 | У МВС з'явився сервіс, який розповідає, які документи на авто потрібні для подорожі за кордон.
images
images
16:00 | Уряд планує змінити ліміти швидкості на дорогах.
images
images
01:00 | На Tesla подали в суд за "неслухняний" автомобіль.
images
images
06:00 | Українці зможуть придбати електромобіль за півціни.
images
images
01:00 | Дівчина на Mercedes примудрилася розтрощити 11 припаркованих автівок.
images
images
01:00 | Porsche провалився в яму на тротуарі у центрі столиці .
images
images
03:00 | Українські автомобілісти здивували весь світ.
images
images
01:00 | Українським водіям готують масштабний "сюрприз".
images
images
01:00 | Сімейний підряд: батько і син замовили евакуатор, щоб ... викрасти автомобіль.
images
images




images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 2.0426 sec