7 березня 2012 року, середа  №33 (4053) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
громадський бюджет kyiv smart city
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
15:45 |  Супрун розповіла про засоби, які захищають краще за маски
images images images
14:56 |  В Україні 4 пацієнти одужали від коронавірусної хвороби
images images images
14:25 |  В Україні найбільше захворіли на коронавірус (майже 38%) люди віком від 30 до 49 років
images images images
12:44 |  Мінрегіон надав роз’яснення комунальним підприємствам щодо оплати послуг в умовах карантину
images images images
12:42 |  Мер Києва заявив, що і надалі особисто перевірятиме опорні лікарні міста. Раптово і без попередження
images images images
12:40 |  Віталій Кличко: «У Києві зареєстровані ще вісім випадків захворювання на коронавірус»
images images images
12:36 |  Міська влада створює моніторингову групу, що працюватиме над збором інформації про потенційно хворих на коронавірус і тих, хто з ними контактував
images images images
12:35 |  Влада столиці розширила перелік маршрутів наземного громадського транспорту
images images images
12:34 |  Віталій Кличко: «Міська влада відкрита до допомоги соціально‑відповідального бізнесу»
images images images
12:20 |  Ми не допустимо сміттєвого колапсу в умовах обмежувальних заходів, - Віталій Кличко
images images images
12:11 |  У другому етапі сертифікації-2020 візьмуть участь 1045 вчителів
images images images
11:32 |  Оперативна інформація про поширення коронавірусної інфекції COVID-19
images images images
11:09 |  Прес-брифінг Віталія Кличка щодо ситуації в Києві
images images images
10:56 |  Літо близько: цими вихідними Україна переводить годинники
images images images
10:03 |  В Києві шукають представників громадськості до Департаменту кіберполіції Національної поліції України
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік
Бюджет міста Києва на 2020 рік
Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    
images
images Авто
images 01/11/2018 17:00 надрукувати прочитало 35108 чoловік

Кілька важливих правил безпечної їзди у дощ
Більшість водіїв вважають, що їзда по мокрому асфальту не особливо відрізняється від їзди по сухому. Але статистика говорить про інше: кількість ДТП збільшується в 2,5 рази, а затори зростають із звичних 6 балів до 9. Значить, щось особливе в мокрій дорозі все-таки є, пише MMR.

На початку дощу дорога найпідступніша

Перші 10 хвилин після початку дощу найнебезпечніші. На дорозі завжди є залишки нафтопродуктів: бензин, сажа, пил. Коли все це розмочується водою, стає дуже слизьким. Через 10 хвилин вода все це змиває на узбіччя, і стає вже не так слизько, але в перші хвилини потрібно бути особливо уважним. Особливо якщо йде не злива, а дрібний дощик.

У дощ дистанцію потрібно збільшувати вдвічі

Перше, що потрібно зробити з першими краплями дощу – це збільшити дистанцію. Оптимально збільшувати відстань вдвічі, тому що гальмівний шлях на мокрій дорозі збільшується майже удвічі.

Найголовніше – це уникнути аквапланування

Для початку знизьте швидкість. Якщо ви їхали 110, скиньте хоча б до 90. Якщо їхали 70, скиньте хоча б до 60. Навіть таке зниження швидкості дає вам додатковий час на реакцію в складній ситуації.

Більше того, при зливі з’являється високий ризик аквапланування. Аквапланування – це коли шина не встигає відводити воду і клин води, що утворюється перед колесом, буквально піднімає автомобіль над асфальтом. Зчеплення в цьому разі нульове, гальмувати і управляти авто марно.

Єдине, що допоможе – це природне зниження швидкості. Потрібно вчепитися в кермо, тримати його прямо і прибрати ногу з газу. Знижуючи швидкість на самому початку дощу, ви зменшуєте ризик виникнення аквапланування.

Увімкніть фари замість денних ходових вогнів

Перевірте, чи включені у вас фари. Саме фари, а не денні ходові вогні. Справа в тому, що при включених ДХВ вас бачать тільки зустрічні водії, а задні ліхтарі вимкнені. Більше того, якщо ви їдете по трасі і за вами утворюється хмара з водяного пилу, можливо, є сенс включити задній протитуманний ліхтар, адже звичайних габаритів може бути не видно. Подивіться на попутні машини попереду вас: якщо ви їх погано бачите – увімкніть протитуманки, якщо добре – залиште тільки габарити.

Знежирте двірники, якщо вони залишають сліди

Тепер двірники. Взагалі про те, щоб вони нормально чистили скло потрібно подбати заздалегідь. Але якщо заздалегідь не вийшло, дощ застав у дорозі і раптово, зупиніться десь під навісом або деревом і протріть гумки двірників вологими серветками або якою-небудь чистою ганчіркою.

Справа в тому, що на склі і на двірників так само, як і на асфальті, з часом осідає пил, нафтопродукти і двірники погано чистять не через те, що вони погані, а через те, що вони жирні. Звичайно, якщо нічого, не робити, вода сама їх помиє, але хвилин 15-20 доведеться помучитися і постраждати від не дуже гарної оглядовості.

Пам’ятайте, що на дорозі вас тримають чотири шматки гуми площею з альбомний аркуш

Завжди враховуйте стан ваших шин. Якщо вони зношені на половину, у них наполовину гірше зчеплення з дорогою в дощ. Просто тому що протектори можуть відводити в два рази менше води. Взагалі кажучи, при глибині протектора в 1,6 мм їхати в дощ дуже небезпечно. Ризик аквапланування дуже високий, тому, якщо знаєте, що вашим шинам вже не перший рік, знижуйте швидкість. Краще їхати повільно, ніж взагалі не приїхати.

Вимкніть круїз-контроль

І, нарешті, останнє – якщо ви їдете в дощ, то краще не користуватися круїз-контролем: ні адаптивним, ні звичайним. Адаптивний може помилитися, а звичайний «тупуватий» і не відчуває, коли машина починає плисти і потрібно скинути газ.

Ну а столична команда з сервісного обслуговування автомобільних акумуляторів Oil-Ok нагадує, що на дворі вже останній місяць осені, та пропонує послуги з комплексної діагностики АКБ. Перевірте, зарядіть, замініть (якщо це потрібно) батарею - одним словом, приготуйте "серце" своєї машини до зими.

полоса
vn.com.ua
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
09:28 | Де купити або продати автозапчастини?.
images
images
18:46 | У Києві розробили комплекс заходів, який може зменшити смертність на дорогах на 30% до 2022 року .
images
images
19:00 | Як правильно розмитнити "євробляху".
images
images
17:00 | Євробляхери за тиждень поповнили бюджет і Пенсійний фонд на 4 мільйони гривень.
images
images
18:00 | Під Києвом з’явились камери, що розпізнають автомобільні номери.
images
images
10:00 | Як штрафуватимуть водіїв: зміни Закону про паркування.
images
images
06:00 | Водіям нагадують про необхідність вмикати фари у світлу пору доби.
images
images
18:00 | В Україні вводять положення по періодичній підготовці професійних водіїв.
images
images
03:00 | Незабаром у поліцейських з’явиться ще одна причина для штрафування водіїв.
images
images
18:00 | Перші платні дороги в Україні: міністр назвав приблизні ціни.
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |