Експерти зазначають, що вдале проведення футбольного чемпіонату суттєво підвищило імідж столиці у світі
Після завершення Євро-2012 експерти почали активно підбивати підсумки найбільшої спортивної події року. І якщо ще два роки тому стояло питання, чи встигне Київ реконструювати НСК “Олімпійський”, чи збудує достатньо готелів для прийому вболівальників, то сьогодні говориться про те, що українські організатори в повній мірі виконали всі вимоги УЄФА та створили незабутнє свято для вболівальників.
Найбільшим здобутком футбольного турніру стало позитивне ставлення світової громадськості до Києва і до України в цілому. Адже серед мільйонів фанів, які відвідали Україну, у багатьох виникло бажання повернутися сюди знову. “Дуже важливо, що Україна повірила в себе, завдяки чому змогла провести на високому рівні Євро-чемпіонат. Мої оцінки позитивні по всіх показниках проведення футбольних змагань в Україні”, — зазначив "Хрещатику" керівник економічного відділу Посольства Республіки Польща в Україні Павел Гембські.
Відмічає гідну підготовку до Євро старший радник ПАТ “Альфа-Банк” Роман Шпек. “Не зважаючи на те, що будівництво і реконструкція важливих об’єктів розпочалися із запізненням, загалом футбольне свято вдалося. Це стверджують усі вболівальники, з якими мені довелося спілкуватися під час матчів. І в цьому заслуга влади, але найбільша заслуга наших громадян, які показали себе привітними, висококультурними та дружелюбними”, — зазначив "Хрещатику" Роман Шпек.
При підготовці до чемпіонату була зроблена колосальна робота: прокладено 1600 км доріг, збудовані та відремонтовані чотири стадіони, реконструйовані аеропорти у чотирьох містах: Києві, Львові, Донецьку та Харкові, придбані корейські швидкісні поїзди для перевезення вболівальників до міст-господарів. “Таким чином проведення Євро-2012 стало потужним поштовхом до розвитку інфраструктури країни”, — зазначив віце-президент Українського союзу промисловців та підприємців Мирослав Табахарнюк.
Добре спрацювала та зарекомендувала себе українська міліція. Правоохоронні органи Києва та інших міст України були у постійній привітній взаємодії з фанами та спільно з волонтерами допомагали іноземним гостям орієнтуватися у містах.
Поряд із великими здобутками залишилися деякі недоопрацювання. “Організатори не точно визначили вболівальників, асоціюючи їх із багатими людьми, яким потрібні дорогі готелі та ресторани. Проте шведські фани показали, що їм достатньо палатки, пива і побільше гарного футболу”, — зауважив Роман Шпек. Загалом експерти відзначили високопрофесійну гру української збірної, що відкрило нові перспективи для розвитку національного футболу. Йдеться про популяризацію гри серед молоді, створення позитивного іміджу для молодіжного футболу що, в свою чергу, дозволить підготувати нове покоління сильних гравців для національної збірної